X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט הסמיך את המפרק הזמני של החברה הישנה לתפוס את נכסיה ופעילותה של החברה החדשה קבע כי קיימת תשתית ראייתית לכאורית מספקת על-מנת לראות את נכסי החברה החדשה כשייכים לחברה החדשה
▪  ▪  ▪
תחת איזו חברה? [צילום אילוסטרציה: יפעת גדות]

קיימות הוכחות לפיהן בעלי שליטה נטלו לכאורה התחייבויות בגין חברה ריקה כאשר את התוכן הפרידו באמצעות מסך אישיות משפטית והרחיקו אותו לחברה אחרת בעלת שם כמעט זהה, ועל כן קמה תשתית ראייתית לכאורית מספקת כדי לראות בשלב זה את כל נכסי החברה החדשה, קרי "פנינת התבלין 2012", ככאלה הנחזים כשייכים לחברה הישנה, קרי "פנינת התבלין". כך נקבע בהחלטת השופטת המחוזית בתל אביב ורדה אלשיך.
השופטת הורתה למפרק הזמני של פנינת התבלין לתפוס את כל נכסיה ופעילותה של פנינת התבלין 2012, ובנוסף ביקשה לקבל את תגובת בעלי השליטה להאשמות הקשות שמעלה המפרק, ולהבהיר מדוע לכאורה התעלמו או סיכלו את החלטות בית המשפט, בהקימם חברה חדשה בשם כמעט זהה תוך ערבוב נכסים עם החברה שבפירוק.
קודם להחלטת אלשיך הגיש המפרק הזמני, עו"ד שלומי פרידמן, דוח בו נאמר כי המנעול שהתקין בחנות של חברת פנינת התבלין בבת ים נפרץ והושמד, וכי במקום נמכרה סחורה לקהל הרחב כאשר הקופה הרושמת הינה של פנינת התבלין ולא של פנינת התבלין 2012.
לדברי המפרק, על-אף ניסיונותיהם של בעלי החברה לשייך את "הכל" לחברת פנינת התבלין 2012, ממצאיו מפריכים זאת אחד לאחד - וביניהם: חוזה השכירות בנוגע לחנות נחתם על החברה הישנה והחשבוניות שהונפקו בעת מכירת הסחורה הן של החברה הישנה.
אשר על כן הגיע המפרק הזמני לידי מסקנה לפיה בעלי החברה מבצעים ערבוב מוחלט בין החברות, תוך שכל החובות נותרים אצל החברה הישנה, וכל הזכויות עוברות לחברה החדשה, וכך כספי התמורה ממכירת הסחורה לא הגיעו לחשבון הבנק של החברה הישנה בבנק.
המפרק הזמני טען עוד כי בעלי החברה עושים לכיסם הפרטי תוך שהם משטים בכולם באמצעות שתי חברות בעלות ישויות משפטיות נפרדות, תוך שהם מותירים חברה ישנה (פנינת התבלין) עם חובות עצומים ותחתיה פותחים חברה חדשה (פנינת התבלין 2012), ובכלל זה הם דואגים לכיסם הפרטי תוך הזנחת נושי החברות.
בשל הערבוב המוחלט שעושים בעלי החברה בין שתי החברות ביקש המפרק למנותו ככונס נכסים זמני לנכסי החברה החדשה פנינת התבלין 2012 לרבות על חשבונות הבנק שלה, ולהטיל עיקולים על נכסיה וחשבונותיה. עוד המליץ המפרק לשכור מוכר בעל ניסיון מקצועי במכירה בחנות תבלינים כדי להפעיל את החנות המלאה בסחורה רבה.

תאריך:  07/10/2013   |   עודכן:  07/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברה בפירוק הקימה חברה חדשה בשם כמעט זהה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כיצד פעילות גופנית בכלל והליכה בפרט יכולות להוריד בצורה משמעותית את הסיכון לפתח סרטן שד
איתמר לוין
טוען שמיעוט זה כופה על המדינה עמדות פוסט-ציוניות    איילת שקד: במינויה של לבני הפקיר נתניהו בצורה טוטלית את מערכת המשפט לידי החבורה הדוגלת באקטיביזם שיפוטי
מירב ארד
ד"ר אלי אבן, ראש רשות המחקר של אוניברסיטת בר-אילן, יהיה חלק מהוועדה המגבשת את מדיניות ההשקעות של האיחוד האירופי במחקר ופיתוח וקובעת את סל המכשירים הפיננסיים להשקעות במחקר ופיתוח
איציק וולף
לאחר הידרדרות חמורה במצבו שהחלה אתמול בצהריים ונמשכה הבוקר קבעו הרופאים את מותו של מנהיגה הרוחני של שס ואחד מגדולי התורה של הדורות האחרונים    בין הנפרדים ממנו ליד מיטתו בשעותיו האחרונות: בני משפחתו, נשיא המדינה ורבנים רבים    היערכות להלוויית ענק בירושלים
עידן יוסף
כוחות כיבוי השתלטו על האש בקרון המנועים    שני בני אדם נפגעו קל משאיפת עשן    מאות נוסעים העדיפו להמשיך ברגל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il