X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מונתה הוועדה להרחבת סל שירותי הבריאות לשנת 2014 ובראשה מנהל המרכז הרפואי "שערי צדק" לרשות הוועדה עומד סך כ-300 מיליון שקלים השנה הוגשו לדיון כ-600 בקשות לטכנולוגיות
▪  ▪  ▪
הלוי. עוד קדנציה [צילום: פלאש 90]

שרת הבריאות יעל גרמן ושר האוצר יאיר לפיד מינו את הוועדה הציבורית להרחבת סל שירותי הבריאות לשנת 2014. הוועדה תייעץ לממשלה ולמועצת הבריאות, בנושא קביעת סדר העדיפויות בנוגע לתוספת תרופות וטכנולוגיות רפואיות, לסל השירותים בהתאם לחוק ביטוח בריאות ממלכתי וזאת במסגרת התקציב שנקבע.
בתפקיד יו"ר הוועדה ישמש גם השנה פרופ' יונתן הלוי, מנהל המרכז הרפואי "שערי צדק". כמרכזת הוועדה תשמש ד"ר אסנת לוקסנבורג, ראש המינהל לטכנולוגיות רפואיות ותשתיות במשרד הבריאות.
להלן רשימת החברים בוועדה: פרופ' ריאד אגברייה, ראש הפקולטה לרוקחות אוניברסיטת בן-גוריון, ד"ר סוהיר אסדי, מנהלת המחלקה הנפרולוגית, מרכז רפואי רמב"ם, רו"ח יאיר אסרף, סמנכ"ל לתכנון, תקצוב ותמחור משרד הבריאות, פרופ' חיים ביטרמן, רופא ראשי שרותי בריאות כללית, פרופ' אהרון בן-זאב, החוג לפילוסופיה, אוניברסיטת חיפה, פרופ' דינה בן יהודה, מנהלת מח' המטולוגיה ביה"ח הדסה עין כרם, ד"ר שמחה גתהון, מנהלת תחום רב-תרבותי ופיתוח שותפויות בעמותת על"ם, איריס גינזבורג, כלכלנית, שירה גרינברג, רכזת בריאות משרד האוצר, פרופ' דניאל ורדי, סמנכ"ל רפואה קופ"ח לאומית, רויטל טופר, סמנכ"ל קופות חולים משרד הבריאות, ד"ר דוד מוסינזון, סמנכ"ל רפואה קופ"ח מאוחדת, פרופ' עידית מטות, מנהלת מערך ההרדמה, טיפול נמרץ וכאב במרכז הרפואי תל אביב, , פרופ' אבי פורת, מנהל מכון מכבי לחקר שירותי הבריאות, מכבי שירותי בריאות , הרבנית מלכה פיוטרקובסקי, פעילה בתחום החינוך הדתי, חברתי וממקימי "פורום תקנה" ופרופ' פסח שוורצמן, מנהל המחלקה לרפואת המשפחה ושירות שיכוך כאב, באזור הדרום.
הוועדה מורכבת מאנשי מקצוע מובילים בתחומם המשקפים קשת רחבה של נושאים (אנשי מקצוע ממשרד הבריאות, משרד האוצר, רופאים, נציגי ציבור, כלכלנים, נציגי קופות החולים) אשר ידרשו להתייחס למכלול ההיבטים הרפואיים, החברתיים, האתיים לטובת החולים.
לרשות הוועדה עומד סך של כ-300 מיליון שקלים. השנה הוגשו לדיון בוועדה מעל 600 בקשות שונות לטכנולוגיות. נמסר כי מדובר במשימה מורכבת הדורשת החלטות קשות, והוועדה תעשה כל מאמץ לעמוד במשימה באופן הטוב ביותר ובכך לסייע לכלל הציבור.
מנכ"ל האגודה לזכויות החולה, שמוליק בן יעקב, אמר כי בחירת חברי ועדת סל התרופות נעשתה השנה במועד מאוחר במיוחד, דבר שעלול לפגום ביכולת חברי הוועדה לבצע את העבודה המורכבת והמסובכת בצורה הראויה לכך. לדבריו, בעוד שנציגי מערכת הבריאות בוועדה רובם ותיקים ומכירים את החומרים שידונו בוועדה, מרבית מנציגי הציבור הינם חדשים ועל כן לא מכירים את הנושאים האמורים. "פרק הזמן הקצר העומד ברשותם לא יאפשר להם ללמוד את החומר הנדרש, ולהביע את עמדתם בצורה מנומקת. לצערנו, תקציב הסל הנמוך גם השנה יגרום לכך שמאות אלפי חולים לא יוכלו לקבל את התרופות להם הם ממתינים שנים רבות על-אף שדורגו ברמת עדיפות גבוהה", דבריו.
ב-8 באוקטובר 2013 בשעה 13:00 תתכנס ועדת הסל לישיבתה הראשונה במרכז ההדרכה בבית שרמן בתל השומר.

תאריך:  06/10/2013   |   עודכן:  06/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יונתן הלוי יקבע גם את סל הבריאות הבא
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הצעה אחרת להרכב וועדת הסל
אני,אחד העם  |  6/10/13 23:37
2
הצעה אחרת לוועדת סל התרופות
אני,אחד העם  |  6/10/13 23:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
שש דירות בבניין יוקרתי בשכונת אחוזה    מייצג 25% מבעלי הקרקע ב"רמת גוראל", ומדווח על סחבת שתעכב את הבנייה למשך שנים
איתמר לוין
מעלה טענות קשות נגד המשטרה על האופן בו נעצרה ונחקרה    "אצטער עד יומי האחרון שלא הפסקתי לדבר עד שיהיה עימות עם דכנר"    "לא רציתי שיידעו על היחסים ולכן הפגישות לא נכתבו ביומן"
איציק וולף
שרת המשפטים הודיעה כי למרות שהיא רואה בחומרה את מעשיה של סגנית בית המשפט המחוזי בתל אביב, אשר זייפה פרוטוקולים, לא תנקוט הליך משמעתי נגדה מכיוון שהודעתה על פרישה ייתרה את ההליך ומחשש לפגיעה במתדיינים בתיקים שניהלה אלשיך    "החלטות הנציב והצטברותן יעמדו לנגד עיני השרה ביחס למינויים עתידיים של אלשיך שבתחום סמכות השרה"
עידן יוסף
בעקבות פרישת וואלה ו-ynet ואופן ההתנהלות שלא שיקף את תמונת הגלישה באינטרנט בישראל נכנסה ועדת המדרוג להליך פירוק מרצון
יצחק דנון
לדברי ההסתדרות והוועד, ההנהלה מימשה את איומיו של מנכ"ל הבנק אלי יונס והפחיתה שלא כדין את הבונוס השנתי של יו"ר הוועד על-רקע פעילותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il