X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לנקרי טוען כי הנתבע האשימו במסגרת פרסום פוסטים בפייסבוק באונס נשים העובדות בעירייה תוך ניצולן וניצול מרותו עליהן
▪  ▪  ▪
לנקרי. "אני בעל ואב לילדים קטנים" [צילום: פלאש 90]

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי הגיש תביעת דיבה על סך 500,000 שקל כנגד יוסף חדד, פעיל מרכזי בסיעה המתחרה בסיעתו של לנקרי במסגרת מערכת הבחירות לראשות העיר.
לנקרי, המועמד לקדנציה שלישית, טוען כי השמעת דברי ביקורת עניינית היא דבר מקובל במסגרת הציבורית בכלל ובמסגרת מערכת הבחירות לרשויות המקומיות בפרט. אולם לא כך הוא כאשר מרשה לעצמו מאן דהוא להפיץ באופן מכוער, שקרי ופחדני תוך שימוש בלשון נקבה ובשם משתמש בדוי ולא בשמו, שקרים מכוערים ופוגעניים. שקרים שעניינם אינוס, הטרדת נשים ומעשים מגונים בנשים, על מועמד שמעבר להיותו ראש עיר הוא גם כן בעל, אב לילדים קטנים, בעל משפחה - והכל כדי לפגוע פגיעה קשה ומכוונת בשמו האישי ובמשרתו הציבורית.
לדברי לנקרי, במשך למעלה משלושה חודשים עשה הנתבע שימוש בשם משתמש בדוי באמצעותו העלה פוסטים (פרסומים) לרשת הפייסבוק, שיתף בפוסטים אלה אחרים - משתמשי פייסבוק וקבוצות דיון אחרות ברשת, והכל כדי להוציא דיבתו רעה, וזאת עד שבאורח מקרי נחשפה זהותו עקב טעות שעשה.
לנקרי טוען כי בפוסטים הללו מזהה אותו הנתבע כמי ש"התעסק" עם נשים בעירייה שהוא עומד בראשה, כמי ש"התעסק" עם אישה ערבייה, כמי שנשים פוחדות להתלונן כנגדו במשטרה, כמי שהטריד ילדות כאשר עבד בעיר אחרת ופוטר על-רקע זה, כשקרן שאין להאמין לגרסתו בפרשת הירי בו, כמי שיש להשוות אותו ואת מעשיו לאלה של עמנואל רוזן, כמי שאשתו עזבה אותו על-רקע כל אלה.
במילים פשוטות נטען בתביעה כי הנתבע העז והציג את התובע כעבריין מין סדרתי, המטריד נשים בעירייה ומחוצה לה לאורך שנים, והראוי לדינו של משה קצב. לנקרי מדגיש כי מדובר בהאשמות מכוערות המהוות דברי דיבה מובהקת וחמורה מאין כמותה, והכל ממניעים פוליטיים צרים ולשם פגיעה בשמו הטוב האישי והמקצועי ובמשרתו הציבורית ובסיכוייו להיבחר לה פעם נוספת.
לדברי לנקרי, הפרסומים כלפיו תחת שם המשתמש הבדוי הדס בת-אור היו נמשכים כנראה לנצח לולא טעה הנתבע כאשר ענה בטעות לאחת ההתכתבויות שנשלחו בתגובה לפוסט שהעלה, משם המשתמש האמיתי שלו, קרי - יוסי חדד, בלשון נקבה ובשמה של הדס בת-אור.
בתביעה נאמר כי לנתבע נשלח מכתב התראה ובו קיבל אורכה של 48 שעות כדי לתאם הודעת התנצלות, למחוק את כל הפרסומים הפוגעניים שפרסם ולפצות את לנקרי בסכום של 50,000 שקל שהוצע לו כצופה פני פשרה והסדר ללא הזדקקות לערכאות. אולם הנתבע בחר למלא פיו מים ולא הגיב למכתב ההתראה.
אשר על כן מתבקש בית המשפט לחייב את הנתבע למחוק את הסטטוסים שכתב והפיץ מכל מקום בו הם נמצאים כיום, לפרסם תיקון של המידע השגוי שפרסם על אודות התובע ולפצות את לנקרי בסכום הסטטוטורי המקסימלי ללא הוכחת נזק, קרי - 100,000 שקל לכל דבר דיבה - עשרה במספר. מטעמי אגרה הגביל לנקרי את תביעתו לסכום של 500,000 שקל.
טרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  07/10/2013   |   עודכן:  07/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לנקרי תובע פיצויי דיבה מפעיל בסיעה המתחרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות - רשויות מקומיות
עמוס גורן
ניר ברקת עורך מסיבות רחוב לתל אביבים על חשבון איכות החיים של הירושלמים
חיים שטנגר
כמו בתל אביב, גם בשאר הערים והרשויות המקומיות האחרות ברחבי הארץ האדישות וגל פיהוקי השעמום שמזמינה מערכת הבחירות הקרבה מדאיגים מאוד
שרון נריה בר-און
הבחירות המתקרבות לרשויות המקומיות, הן הזדמנות מצוינת לבדוק מה מספרות לנו האותיות, המספרים והפסוקים על ראשי הערים. באמצעות הטארונומרולוגיה ניתן לפענח את הזהות של ראש הרשות. היום נבחן את הסודות של 5 ראשי רשויות: חולון, בת ים, ראשון לציון, רמלה ורחובות
כרמית בן-ימיני
מאות אנשים התאספו בכיכר אורדע ברמת-גן להפנינג אופניים    המתמודדים לבחירות המקומיות התחרו ביניהם מי יקדם יותר את הנושא    משם יצאו למעלה מ-200 איש ובהם המתמודדים השונים לרכיבה קבוצתית ברחבי הערים
יהודה דרורי
התופעה בשלטון המקומי שמועמדים עם "קופת שרצים" על גבם רצים בבחירות הינה אולי התופעה הכי מושחתת בדמוקרטיה הישראלית, אולם מה שגרוע מכך הינה ההשלמה של בוחרים רבים עם העובדה שעל-אף שהאשמות חמורות, הם בוחרים בו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il