X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרסום המכרז של המשרד לביטחון פנים צפוי לעורר עניין רב בקרב קרנות הפנסיה על-רקע גודלה של אוכלוסיית היעד, שצפויה לגדול בהדרגה לכ-30 אלף "צפי להוזלה משמעותית בדמי הניהול"
▪  ▪  ▪
עד היום, דאגו לפנסיה באופן פרטי [צילום: פלאש 90]

המשרד לביטחון פנים מסר (יום ב', 7.10.13) כי הוא עומד לפרסם מכרז לבחירת מבטח פנסיוני לשוטרים ולסוהרים, שייהנו מתנאים משופרים.
אלפי שוטרים וסוהרים שגויסו משנת 2004 לא זכו להיכלל בהסדר פנסיה תקציבית אלא זכאים, על-פי החלטות ממשלה, לפנסיה צוברת בדומה למשרתי הקבע של צה"ל.
כיום נמצאים כ-10,000 שוטרים וסוהרים במסלול פנסיה צוברת, מספר שצפוי לגדול בהדרגה עד לכ-30,000 שוטרים וסוהרים. עד כה נדרשו השוטרים והסוהרים, שעל-פי חוק חל עליהם איסור התארגנות, לדאוג באופן פרטי למבטח פנסיוני לפי מיטב שיקול דעתם אך ללא יכולת לקבל מענה לצרכים ייחודיים הנובעים ממקצועם.
בהתאם, קבע המשרד לביטחון פנים לעצמו כיעד, לפרסם מכרז לבחירת מבטח פנסיוני לשוטרים ולסוהרים, זאת מתוך הבנה שלאוכלוסיה ייחודית זו נדרשת התייחסות מיוחדת.
סמנכ"ל המשרד לתכנון, תקצוב ובקרה, דני קריבו, וצוותו, בשיתוף נציגי משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר, פעלו במשך החודשים האחרונים להכנת מכרז מהגדולים במשק, ולאחר שהמכרז הוצג לסגל הפיקוד הבכיר של הגופים בראשות מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, ונציב בתי הסוהר, רב גונדר אהרון פרנקו, הוא צפוי להתפרסם בזמן הקרוב.
במשרד מעריכים כי פרסום המכרז יעורר עניין רב בקרב קרנות הפנסיה על-רקע גודלה ואיכותה של האוכלוסיה הפוטנציאלית. בהתאם, צפויה גם הוזלה משמעותית בדמי הניהול שישלמו השוטרים והסוהרים לעומת דמי הניהול שהם נדרשים לשלם היום.
להערכת דני קריבו, השוטרים והסוהרים צפויים לזכות בדמי ניהול מופחתים תוך שיפור השירות שיעניק קרן הפנסיה שתזכה במכרז. "כארגון המעסיק עשרות אלפי משרתים שאין להם ייצוג, ראוי מוסרית וכלכלית לפעול למענם על-מנת שיזכו לתנאים מיטביים כפי שקורה בגופים עסקיים וציבוריים אחרים".
השר לביטחון פנים, ח"כ יצחק אהרונוביץ', ומנכ"ל המשרד, רותם פלג, בירכו על השלמת הכנת המכרז וציינו כי מדובר בעוד צעד שנוקט המשרד במסגרת המאמצים התמידיים לשיפור התנאים של השוטרים והסוהרים.

תאריך:  07/10/2013   |   עודכן:  07/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקרוב: מכרז פנסיוני חדש לשוטרים ולסוהרים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
חברה העוסקת בתכנון אדריכלי טוענת כי דניה סיבוס, הזכיינית לשעבר של פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב, לא שילמה את יתרת שכר טירחתה בגין ביצוע עבודות תכנון בפרויקט
שירות גלובס
החברה, שתנסה לגייס כ-100 מיליון ליש"ט (כ-160 מיליון דולר), מינתה את מורגן סטנלי ו-UBS לחתמי ההנפקה הראשונית שלה
דפנה הראל כפיר
לא רק במצפה רמון, גם בתל אביב הולכת ומתגבשת קבוצת צרכנים שהחליטה לקחת לידיה את האחריות    המייסדים: "יש לנו תוכנית עסקית"
אדריאן פילוט
דוד וזאנה: "שמחים ש'גלובס' פנה בבקשה לקבלת פירוט השיפוץ הבזבזני"    "ועדת הכספים שימשה חותמת גומי ואישרה כל מה שסטנלי פישר ביקש; אם זה היה כספם הפרטי, אין ספק שהיו מתנהגים אחרת"
יפעת גדות
רק 10% מהאנשים הסובלים מכאב גרון סובלים מסטרפטוקוקוס, אך כמעט כל יתר כאבי הגרון מקורם בווירוסים    במקרים אלו, הטיפול האנטיביוטי לא יועיל ועלול דווקא להזיק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il