X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משה ארז, לשעבר סגן ראש עיריית הוד השרון, תובע פיצויים מעורך דין בטענה לפרסומים פוגעניים במקומון "הוד הכפר"
▪  ▪  ▪
הוד השרון. היצרים מתלהטים [צילום: משה מילנר, לע"מ]

משה ארז, איש ציבור בעיר הוד השרון, חבר מועצת העיר, יו"ר דירקטוריון תאגיד המים "מי הוד השרון" ולשעבר סגן ראש העיר, הגיש לבית משפט השלום בכפר סבא תביעת דיבה על-סך 140,000 שקל נגד עו"ד זאב וכמן מהוד השרון.
לדברי התובע, לפני חמישה חודשים פרסם הנתבע בעיתון המקומי "הוד הכפר" "מכתב" בגנותו ובו ביטויים שפלים ושקריים המציגים אותו כאדם מושחת ותאב בצע הנוטל כספי ציבור לכיסו הפרטי ואשר יושב בטל במשרדים העירוניים.
לדברי התובע, מנהל תיק חזות העיר בעיריית הוד השרון ולשעבר סגן ראש העיר, הפרסום האמור נועד לבזותו ולגרום לו לנזק בבחירות הקרובות בהן הוא מתמודד כמועמד לכהונה נוספת במועצת העיר ולהמיט אסון על קמפיין הבחירות שלו.
בתביעה נאמר כי במסגרת ה"מכתב" האמור משתלח הנתבע בתובע באופן חסר רסן בלשון נוטפת ארס תעמולתי זול אשר לא נועדה אלא כדי להביא את ציבור הקוראים לידי שטנה כלפיו. כך למשל, נאמר ב"מכתב": "מאז שראש העירייה הושיבו על סיר הבשר בתאגיד מי הוד השרון, כיסיו ממילא מלאים במרשרשים מחד, ומאידך גבה ליבו, וכל שיש לו לעשות הוא להתעמר באילו שאת פרנסתם עושים מעמל".
התובע מדגיש כי הוא פועל בהתנדבות ואינו מקבל מקופת הציבור ולו שקל בודד אחד. דברי הנתבע מציגים אותו כאדם מושחת המקבל לידיו כספי ציבור שלא כדין, שכן תשלום שכר לתובע שהינו גם חבר מועצת העיר בגין כהונתו כיו"ר תאגיד המים הוא אסור על-פי דין.
לטענת התובע, הנתבע הוסיף חטא על פשע בהציגו כאדם חסר תועלת שאינו עושה דבר לבד מנטילת כספי ציבור לכיסו הפרטי. לדברי התובע, פנייתו אל הנתבע בדרישה לפיצוי כספי והתנצלות פומבית בגין דבריו הפוגעניים לא רק שלא נענתה על ידו אלא הוא הגדיל לעשות בכך שלפני כחודש שב ופרסם פרסום נוסף בגנותו. הפעם בפורום תושבים בו חברים מעל 1,600 תושבי הוד השרון והמתנהל באתר פייסבוק ואשר בו ביטויים פוגעניים נוספים ובין היתר הצגתו כמי שלוקה בחוסר הבנת הנקרא וכמי שמנסה להונות את הציבור.

תאריך:  11/10/2013   |   עודכן:  11/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה ארז
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
העבירה את הסכום בשנת 2012 לאיי ברמודה כדי להוריד את המס הבינלאומי שלה ל-5% בלבד    תשלומי התמלוגים שהועברו לברמודה כמעט והוכפלו במהלך 3 השנים האחרונות
רן דגוני
בנאום בלשכת המסחר האמריקנית אמר שר האוצר: חברות גדולות ומבוססות אינן מתאימות לאופי הישראלי; עדיף חברות קטנות ותוססות    "אפעל לשינויים בחוקי המס כדי לעודד השקעות בישראל"
משה גולן
מייסד פייסבוק רכש 4 בתים של שכניו לאחר שמשקיע התעניין ברכישה ומכירה ברווח של אחד הבתים, תוך שהוא משתמש בטקטיקת שיווק המבוססת על העובדה כי מייסד פייסבוק מתגורר בסמוך
עופר וולפסון
מטוסי קרב של חיל האוויר סורי הפציצו מטרות המוחזקות בידי המורדים - קרוב מאוד למתקן נשק כימי גדול    פקחי הארגון לאיסור השימוש בנשק כימי מתקשים להגיע למקום כדי לפקח על תהליך ההשמדה, שכן פועלים באזור מורדים המזוהים עם אל-קאעידה
עופר וולפסון
המשטרה במצרים ירתה גז מדמיע כדי לפזר עימותים בעיר אלכסנדריה בין מתנגדיו ותומכיו של הנשיא האיסלאמי המודח    80 בני אדם נהרגו השבוע ברחבי המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il