X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קונגלומרט אחזקות פרטי יגיש הצעת רכישה לביהמ"ש באמצעות זרוע האנרגיה הגרמנית שלו יו"ר החברה מוטי בן משה ונציגיו ניהלו בחודשים האחרונים בדיקות נאותות ומגעים מול נציגי אי.די.בי אחזקות
▪  ▪  ▪
דנקנר. משקיע חדש על הפרק [צילום: פלאש 90]

קבוצת "אקסטרה הולדינג" האירופית - קונגלומרט אחזקות פרטי, שמנהל עסקי אנרגיה, תקשורת, קומודיטיס, ביטוח, בילינג ותיירות באנגליה, בגרמניה, בהולנד ובמדינות נוספות, תגיש לבית המשפט הצעה לרכישת קבוצת אי.די.בי באמצעות זרוע פעילות האנרגיה שלה בשוק הגרמני - אקסטרה אנרג'י, או דרך חברה ייעודית שתוקם לצורך הרכישה על-ידי הקבוצה. כך הודיעה (יום ג', 15.10.13) הקבוצה.
"אקסטרה הולדינג" ערוכה להגיש את הצעת הרכישה במועד שנקבע על-ידי בית המשפט ב-20 באוקטובר 2013.
יו"ר "אקסטרה הולדינג", איש העסקים מוטי בן משה, ונציגיו בישראל, ניהלו במהלך החודשים האחרונים מגעים עם בעלי עניין שונים באי.די.בי אחזקות - ובכלל זה גם עם החברה ונציגיה ועם מחזיקים פרטיים שונים. בתום בדיקות מעמיקות ומשהחליט בן-משה לפני ימים אחדים להגיש הצעה לרכישת אי.די.בי, העבירה אקסטרה הולדינג כ-100 מיליון דולר לחשבונות נאמנות שנפתחו לצורך כך בבנקים בישראל.
ל"אקסטרה הולדינג" נכסים נזילים בהיקף של מאות מיליוני אירו. הקבוצה אינה ממונפת ואינה צריכה לשרת חובות כלשהם. הגם שמדובר בקבוצת אחזקות פרטית, הרי שלנוכח תחומי הפעילות ונתחי השוק שהשיגה הקבוצה, חלק מפעילויותיה העסקיות מדווחות בכל זאת כמתחייב מכללי הרגולציה בשוק הגרמני.
כך למשל, מנתוני אחת מחברות הפורטפוליו של הקבוצה - אקסטרה אנרג'י - באמצעותה תוגש, כאמור, הצעת הרכישה של אי.די.בי, עולה כי מדובר בספקית האנרגיה הפרטית הגדולה ביותר בגרמניה ללקוחות קצה, המתאפיינות בשיעורי חדירה וצמיחה ניכרים - באירופה כולה.
מהדוחות המבוקרים של אקסטרה אנרג'י לשנת 2012, עולה כי החברה סיימה את שנת 2012 עם מחזור של 1.07 מיליארד אירו ורווח של למעלה מ-20 מיליון אירו. בדוחותיה מציינת החברה שהיא מצפה כי בשנת הכספים הנוכחית, יגדל מחזור הפעילות של אספקת האנרגיה בגרמניה בלבד בלפחות 50% לכ-1.6 מיליארד אירו, והרווח יצמח בלפחות 300% לכ-80 מיליון אירו.
בנוסף לשלל עסקיה הקודמים, הרחיבה "אקסטרה הולדינג" במהלך השנה החולפת את פעילותה העסקית גם לתחומי הביטוח וכתבי השירות (האסיסטנס). החברה מעמיקה את עסקיה עם לקוחותיה הקיימים ומשווקת להם ביטוח אלמנטרי וכתבי שירות לבית, לרכב וביטוח רפואי משלים.
יודגש כי "אקסטרה הולדינג" אינה "משקיע פיננסי" והיא אינה נדרשת לגיבוש קבוצת משקיעים. הקבוצה מסרה כי היא רואה ערך סינרגטי רב במגוון הפעילויות הקיימות בחברות הפורטפוליו של אי.די.בי לפעילויות הליבה שלה בעולם, ובכוונתה להיות מעורבת בניהול החברות והשבחתן לתועלת הלקוחות, העובדים וכלל בעלי העניין בחברות השונות.

תאריך:  15/10/2013   |   עודכן:  15/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אקסטרה הולדינג תנסה לרכוש את אי.די.בי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אי.די.בי. - המשבר
אפרת פרץ
בקבוצה נמנים משקיעים מארה"ב, סין, הונג קונג וסינגפור, בראשות בוש    אמש נפגש בוש עם המומחים מטעם ביהמ"ש עו"ד חגי אולמן ואיל גבאי, נציגות האג"ח של הקבוצה והנאמנים, אך לא עם בעל השליטה נוחי דנקנר
איתמר לוין
פרסמה לראשונה את מסקנותיה בעקבות החקירה נגד בכירי אי.די.בי: תשתית לאישומים בקבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים בתאגיד ועבירות ני"ע    ההכרעה - בידי הפרקליטות
איתמר לוין
ההצעות להסדר באי.די.בי יוגשו לבית המשפט עד 20.10 ויובאו לאישור אסיפות הנושים עד 14.11    אושרה מכירת כלל ביטוח - תוך ביטול למעשה של החלטת שריג למנות נאמן למניות השליטה בחברה
אפרת פרץ
דיון על גורל השליטה באי.די.בי בביהמ"ש    השופט אורנשטיין: "אולי עדיף להמתין עם מכירת הנכסים?"; עו"ד ברטוב: "להמשיך עם מכירת כלל ביטוח"    בנה"פ מאיים: "שינוי שליטה גורר פירעון מיידי של אשראי שניתן"
יוסי ניסן
סעיף בפוליסת הביטוח של מנהלי אי.די.בי קובע, כי אם מתרחשת העברת שליטה, הביטוח מבוטל מיידית    המשמעות: עזיבה גורפת של כל צמרת אי.די.בי אחזקות ופתוח    אתמול נחשף ב"גלובס" כי שוני אלבק ואייל סוגלניק בדרך החוצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il