X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנויה של סלקום טוענת כי בהסכם שירות התיקונים של החברה מצוי סייג עליו הלקוח לא יודע, לפיו יישלל ממנו שירות התיקונים אליו הצטרף ושילם ממיטב כספו במקרה שמכשירו תוקן ו/או נבדק בידי גורם שאינו מעבדה מורשית של סלקום
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

שירות התיקונים והאחריות המקיפה המשווק על-ידי סלקום לכלל לקוחותיה אינו מקיף כפי העולה משמו המבטיח ולמעשה כלל אינו יכול להינתן. כך טוענת תמר כהן מחיפה לקוחה של סלקום בבקשתה לאישור תביעה ייצוגית כנגד החברה.
לטענת המבקשת, במעמד ההתקשרות למתן שירות התיקונים למכשירי הסלולר מסתירה סלקום מלקוחותיה כי השירות לא יינתן במידה ומכשירם תוקן או נבדק בידי גורם שאינו מעבדה מורשית של סלקום.
לדברי המבקשת, סלקום אף נמנעת מלהעביר ללקוחותיה את הסכם שירות התיקונים בו ככל הנראה נקבע הסייג האמור. לטענתה, מכשיר הטלפון שלה(אייפון4) תוקן במעבדה חיצונית והיא לא ידעה על הסייג האמור, הצטרפה ושילמה ממיטב כספה עבור שירות התיקונים.
ואולם, ביום בו נזקקה לשירות על-מנת לתקן את מכשירה, רק אז הודיעה לה סלקום כי השירות אותו רכשה אינו רלוונטי עבורה וכי מכשירה איננו עומד בדרישותיה של החברה, מאחר שתוקן קודם לכן במעבדה שאיננה מורשה מטעם סלקום. לדברי המבקשת, סלקום סירבה להשיב לה את כספה בגין השירות שממילא אינו יכול להינתן לה.
לדברי המבקשת, מנהלת בשירות הלקוחות של סלקום אמרה לה כי לא ידעה עד לאחרונה על קיומו של הסייג האמור בהסכם שירות התיקונים וכי אף לה עצמה אירע מקרה דומה. "הייתי בהלם, הם לא אומרים לנו את זה אנחנו פשוט לא יודעים" כך לדברי המבקשת אמרה לה אותה מנהלת בשירות הלקוחות.
המבקשת מעריכה כי מבין כלל 3 מיליון לקוחות סלקום 10% מהם התקשרו עם החברה בהסכם לשירות תיקונים וכי מ-10% מכלל המתקשרים נמנע שירות התיקונים מאחר שמכשירם נבדק ו\או תוקן על-ידי גורם חיצוני שאינו מעבדה מורשה של סלקום.
משכך, מעריכה המבקשת את מספרם של חברי הקבוצה המיוצגת ב-30,000 לקוחות ואת הנזק הממוצע לכל לקוח ב-200 שקלים, ומכאן שסכום התביעה המצרפי מוערך ב-6 מיליון שקל. בנוסף מתבקש בית המשפט להורות לסלקום לתקן לאלתר את התנהלותה על-מנת למנוע הישנות מקרה זה של הטעייה בוטה.
המבקשת מציעה לבית המשפט לחייב את סלקום להחתים את המצטרפים לשירות התיקונים של החברה על הצהרה לפיה מכשירם לא תוקן ולא נבדק על-ידי מעבדה חיצונית וכי ידוע להם שאם יוכח אחרת, יישלל מהם שירות התיקונים.

תאריך:  16/10/2013   |   עודכן:  16/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקשה לייצוגית נגד סלקום בטענה להטעיית לקוחות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מועצת העירייה: יש להותיר בידי הבוחר את ההחלטה האם לבחור שוב את ראש העירייה המואשם בשוחד, ואם ייבחר - תכריע בנושא המועצה שתיבחר גם היא בשבוע הבא
איתמר לוין
בעוד ראש לשכת עורכי הדין תוקף את היוזמה להפעיל משמרת שנייה בבתי המשפט, מביעים ראשי המחוזות בלשכה תמיכה בה    לבני: ברזילי תקף את היוזמה מבלי להכיר את פרטיה
איציק וולף
עורך הבטאון נעצר הבוקר ונחקר מאז על הפצת סם אונס ועל שימוש שעשה לכאורה בסם בעצמו    מלבדו נעצר גם חייל החשוד שפעל יחד עמו
עופר וולפסון
מנהיגי הסנאט האמריקני הגיעו להסכם שימנע את פשיטת הרגל של האוצר, ויפתח מחדש את משרדי הממשלה לאחר השבתה חלקית של 16 יום
אילנית חיות
יצרנית ג'ילט, פיירי ו-ORAL B מתחמקת מתשלום מס בישראל, בחסות החוק    למרות שלפרוקטר אנד גמבל יש שלוחה ומנכ"לית בישראל, ההכנסות והרווחים נרשמים בשווייץ שבה נהנית החברה ממס מופחת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il