X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסתדרות המהנדסים פנתה לבית הדין לעבודה לביטול הליכי ההשעיה הננקטים שלא כדין כנגד נציגה בוועד העובדים הכללי בחברה "ההשעיה - מנימוקים פסולים בשל פעילות ארגונית במסגרת סכסוך קיבוצי מוכרז"
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

הסתדרות המהנדסים פנתה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב בבקשה כנגד אל-על, להורות על ביטול הליכי ההשעיה הננקטים על-ידי החברה כנגד נציג סקטור המהנדסים בנציגות העובדים הכללית(ועד העובדים הכללי) ארמנד שור. זאת בשל צעדים ארגוניים שהוביל במסגרת סכסוך עבוד מוכרז כדין של הסתדרות המהנדסים.
במבוא לבקשה נאמר כי אל על מתיימרת להתערב ביחסים הפנים הסתדרותיים ולהכתיב להסתדרות את זהות האורגן עמו תבוא בדין ודברים לצורך ניהול מו"מ בעניין תנאי השכר של סקטור המהנדסים באל על המונה כ-80 עובדים.
במסגרת זו, טוענת ההסתדרות, בוחרת אל על להתעלם מדרישות הסתדרות המהנדסים לקיים הידברות ומתייחסת לסכסוך העבודה שהוכרז על ידה כדין עוד ביולי השנה, כאילו לא בא אל העולם. בנוסף אל על בחרה שלא לנקוט בכל הליך משפטי כנגד מהלך זה, ותחת התמודדות עם ההסתדרות במישור המשפטי בוחרת אל על לפגוע בנציג ההסתדרות המהנדסים באופן אישי, על-אף שכל "עוולתו" ביישום הוראות הסתדרות המהנדסים והפעלת צעדים ארגוניים שאושרו על ידה.
זאת עושה אל על, לדברי ההסתדרות בדרך של פתיחת הליך השעיה אישי כנגד נציגה בוועד וזימונו לשימוע רק בשל העובדה כי כינס אסיפת עובדים שארכה כמחצית השעה. בו ביום בחרה אל על להעביר לנציג המהנדסים מסר של איום בהטלת אחריות אישית והפעלת צעדים משמעתיים כנגדו אישית.
בבקשה נאמר כי בחלוף 48 שעות ממועד האסיפה קיבל נציג ההסתדרות זימון לשימוע בעניין השעיה מעבודה. זאת בשל קיום אסיפת עובדים ללא תיאום וללא קבלת אישור ההנהלה ובניגוד לסעיף שקט תעשייתי. הסתדרות המהנדסים מגדירה את התנהלותה של אל על כהתנהגות כוחנית.
לדברי ההסתדרות, התנהלות אל על הנובעת מצעד ארגוני בו נקט נציגה בהתאם לסכסוך קיבוצי שהוכרז כדין גורמת להסטת תשומת ליבו של נציג הסתדרות המהנדסים ארמנד שור מהעניינים הארגוניים עליהם הוא מופקד אל ענייניו האישיים, והלה נאלץ עתה להתעסק בענייניו שלו תחת עיסוק בהגנה על סקטור המהנדסים.
לטענת ההסתדרות, ברור כי צעד זה של אל על אותו היא מגדירה כצעד בזוי, מתריס, ומתנכל כלפי חבר ועד עובדים, נועד לרפות את ידי נציגה ולהלך עליו אימים, שמא יעז להמשיך בצעדים הארגוניים המתוכננים במסגרת סכסוך העבודה המוכרז.
בנוסף נטען בבקשה כי הליך ההשעיה מהווה צעד שנועד כל כולו להרתעה והפחדה, ונועד להלך אימים על ציבור המהנדסים ולמנוע את הצעדים הארגוניים המתוכננים במסגרת סכסוך העבודה.
לדברי ההסתדרות, בעקבות צעד זה עלול להיווצר חשש אצל נציגי עובדים ועובדים, מלהמשיך ולקיים צעדים ארגוניים אשר הדין מתיר להם לקיים לצורך ניהול מו"מ בעניינם. כמו-כן בעשותה כן פוגעת אל על בכוחה הארגוני של ההסתדרות ופוגעת בחופש ההתארגנות של עובדיה שלא כדין.
אשר על כן מוגשת בקשה זו בדחיפות לשם מניעת המשך שלילת זכות הסתדרות המהנדסים ומניעת הפגיעה החמורה בנציגה. לדברי ההסתדרות הסעד המבוקש נחוץ בדחיפות הן על-מנת להגן על נציג סקטור המהנדסים בנציגות העובדים והן על-מנת שתתאפשר המשך פעילות ארגונית חופשית ללא חשש וללא מורא.
בנוסף לסעד של ביטול הליכי ההשעיה מתבקש בית הדין לחייב את אל על בפיצויים לדוגמה בסכום של עד 200,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.

תאריך:  20/10/2013   |   עודכן:  20/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אל-על מבקשת להשעות את נציג ההסתדרות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
חברה העוסקת בין היתר בתחום הפעלת כלבי איתור וגילוי חומרי נפץ טוענת כי משרד הביטחון ומשטרת ישראל סייעו באופן פסול ומושחת לחברה מתחרה להיבחר כספק יחיד לאספקת שירותי טכנולוגיה מתקדמת לשילוב כלבי חנ"מ באיתור וגילוי חומרי נפץ במעברי הגבול של המדינה
יצחק דנון
מואשם ששכנע 45 אנשים להפקיד אצלו כספים לצורכי השקעה בתשואה גבוהה    בפועל לא השקיע את הכספים ושלח בהם את ידו
עידן יוסף
מתקן ההתפלה מפיק מים איכותיים בעלות נמוכה ומספק כ-20% מתצרוכת מי השתייה העירוניים בישראל
אלעזר לוין
הקונה שילם 45,000 שקל למ"ר והמוכר "עשה סיבוב" והרוויח יפה    דירה דומה בשכונת שפירא שווה יחסית 58% פחות מהדירה בדיזנגוף    2 חדרים בצפון תל אביב, ללא מעלית וחניה - 2.13 מיליון שקל    4 חדרים ברמת השרון - 2.56 מיליון
אלעזר לוין
במצגת רשמית, מודה משרד האוצר כי רק 3% מ-644,000 הדירות להשכרה בישראל הן בבעלות חברות ציבוריות    מילים-מילים-מילים, אך האוצר לא מצביע על שום צעד מעשי לעידוד הבנייה להשכרה, למרות הקמת החברה החדשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il