X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המדובר במכרז להקמת ולהפעלת מוקדי שטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים הכולל בתוכו, לדברי העמותות, דרישות שאינן סבירות ואינן הוגנות
▪  ▪  ▪
הפליה לעמותות

המכרז להקמת ולהפעלת מוקדי שטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים פוגע בשוויון ומפלה לרעה גופים המאוגדים כעמותות לעומת גופים המאוגדים כחברות, כאשר הדרישות מהעמותות אינן סבירות, אינן הוגנות ואף אינן משרתות את מטרת המכרז עד כי דומה שהן מונעות משיקולים זרים - כך נטען בעתירה שהוגשה על-ידי 13 עמותות כנגד הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, לתיקון דרישות המכרז.
יחד עם הגשת העתירה הוגשה בקשה למתן סעד ביניים להקפאת הליכי המכרז ובכלל זאת להארכת המועד האחרון להגשת הצעות, ולחלופין להימנע מפתיחת תיבת המכרזים ומלבצע כל פעולה וזאת עד להכרעה בעתירה.
בעתירה נאמר כי בין תנאי ההתקשרות הקבועים במכרז המפלים לרעה את העמותות לעומת החברות, נקבע התנאי המחייב את המציע במכרז להתאגד כחברה בע"מ דווקא, וחיובו להפעיל את הפעילות נשוא המכרז במסגרת חברה ייעודית להתקשרות (SPC).
לדברי העותרות, במסגרת הליכי ההבהרות הממושכים התברר להן כי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מתנגדת באופן שרירותי להתקשרות עם עמותות רשומות ופעילות, אף שהעותרות הציעו לסוכנות פתרונות ישימים, נהוגים, מקובלים וסבירים ביותר לנושאים שהועלו על ידה.
תנאי נוסף אותו מתבקש בית המשפט לבטל עניינו באיסור משולל כל הגיון כדברי העמותות, לפיו למרות שבידיהן הידע המקצועי והאמצעים המתאימים הדרושים לביצוע הפעילות על-פי המכרז - החברות ייעודיות שתוקמנה על ידן לצורך הפעלת מוקדי השטח לא תוכלנה לרכוש את השירותים מהן. לדברי העותרות, המשמעות היא שהעמותה שתזכה במכרז תהפוך ל"עמותת אחזקות" ותיוותר ללא כל פעילות ועל כן דינה יהיה פירוק בידי רשם העמותות.
לסיכום נטען בעתירה, כי דרישות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במסגרת המכרז להקמת והפעלת מוקדי שטח של הסוכנות יביאו לפירוק כל עמותה שתזכה במכרז, ולהעדר אפשרותן לשלם לחברות הייעודיות. אשר על כן סבורות העותרות כי אין מנוס מביטול דרישות הסוכנות ו/או תיקונן באופן שיעניק לכל המשתתפים במכרזים הזדמנות על בסיס תחרות הוגנת. לחלופין הן סבורות כי יש להורות על ביטול המכרז.

תאריך:  21/10/2013   |   עודכן:  21/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"העמותות מופלות במכרז הסוכנות לעסקים קטנים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הצמחייה באזור נחל הקיבוצים ותל השלושה החלה לחדש את עצמה
אלעזר לוין
תמורת המכירות - 118.7 מיליון שקל, שהם 1.36 מיליון שקל לדירה    מו"מ למכירת עוד 61 דירות    שיכון ובינוי מכרה בחודשיים 116 דירות ב-176 מיליון שקל
שירות גלובס
המיליארדר הרוסי-ישראלי טוען שוב בביהמ"ש בבריטניה כי הסכם הפשרה שחתם עם לבייב בעניין החברה ליצוא יהלומים מאנגולה - אינו קביל
עופר וולפסון
האג"ח מדורגות aa3 על-ידי "מידרוג" ונושאות ריבית צמודה של 3.3%    במהלך השנים פרעה החברה למעלה מ-1.3 מיליארד שקל    יו"ר אמפא: "החברה מתכננת לצאת בהנפקה נוספת של אג"ח חדשני במטרה לממן את פעילות מימון הסחר וניכיונות לזמן קצר"
עופר וולפסון
היתר החיפוש, שתוקפו עד אוקטובר 2014, כולל בין היתר את שטחי עמק זבולון, חלקו הצפוני של עמק יזרעאל וחלקו המזרחי של רכס הכרמל    החברה מעריכה כי פעילות געשית שהתרחשה באזורים אלו בעבר הרחוק מצביעה על אפשרות מציאת אבנים יקרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il