X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
11 משרתי קבע טוענים כי הופלו לרעה לעומת גמלאים אחרים באי-הכרה בזכותם לחופשה צבורה במהלך שירותם בין השנים 90'-96' בשל תקלה במחשבים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

11 משרתי קבע בדרגת נגדים בגמלאות הגישו למחוזי בתל אביב ערעור על פסק דינה של וועדת הערר לפי חוק שירות הקבע בצה"ל שעסק בסוגיית זכאותם לתגמול בעבור ימי החופשה שנצברו על ידם במהלך שרותם הצבאי בין השנים 90-96. בפסק הדין נדחה על הסף ערעורם של גמלאי הקבע על החלטת הגורם המוסמך בצה"ל שקבע כי הם אינם זכאים לתשלום המבוקש על ידם. כל אחד מהמערערים אף חויב בהוצאות בסך 7500 שקל.
לאור ריבוי המקרים והטענות של משרתי הקבע שהשתחררו לקבל תשלום עבור ימי חופשה שלא נוצלו הקים צה"ל וועדת חקירה בנושא אישור רטרואקטיבי לצבירת חופשה טרם שנת העבודה 1997. לאחר הגשת דוח וועדת החקירה הוחלט בצה"ל לדון רק בבקשות לצבירת חופשות לתקופה של 7 השנים שקדמו ליום הגשת התביעה, ולדחות תביעות החורגות מתקופת 7 השנים בעילה של התיישנות.
מאחר שתביעת המערערים לימי חופשה צבורה נולדה יותר מ-7 שנים מיום שהוגשה הפנייה לצה"ל( הכוונה לשנים 90-96) נדחתה פנייתם בנימוק של התיישנות. בפנייתם לוועדת הערר טענו המערערים כי הרשומה הצה"לית אינה מבטאת נכון את ימי החופשה המגיעים להם וכי התקלה ברישום בשנים 90-96 בהן לא נרשמו ימי החופשה הצבורה שלהם הם זכאים הינה באחריות הגורמים במערכת הצה"לית ולא שלהם ומכאן שעל צה"ל לשלם בעבור תקלה זו.
בערעורם לבית המשפט המחוזי טוענים המערערים כי ממחלקת הפרישה של משרד הביטחון נמסר להם כי עקב תקלה במחשבים נגרעו ימי החופשה הצבורה וכי נאמר להם כי עליהם לעבור תהליך של ועדת קצין חוקר לבירור הסוגיה, דבר שגרם להם לעוגמת נפש. "האם לאחר שנות שרות ארוכות אותן העבירו ללא רבב תוך הקדשת חייהם למען בטחון המדינה הם נחשדים בחוסר אמינות ואמורים להידרש לעבור בדיקת קצין חוקר?!" נאמר בערעור.
לדברי המערערים חרף דרישה תמוהה ומעליבה זו הם עשו כנדרש ואולם בסופו של יום הוחלט באופן גורף וזאת באפליה ואי שוויון לעומת גמלאים אחרים אשר הכירו להם בימי החופשה בין השנים 90-96,לדחות את דרישתם ולא להכיר בזכותם לקבלת התגמולים בעבור ימי החופשה שנצברו על ידם.
בערעור נטען כי ועדת הערר שגתה בהתעלמה לחלוטין מהאפליה וחוסר השוויון בין המערערים לבין חבריהם גמלאים אחרים אשר להם כן הכירו בזכות לקבלת גמול עבור ימי החופשה שנצבר על ידם ובשל תקלת מערכת נגרעו מהרשומות.
אשר על כן מתבקש בית המשפט המחוזי לבטל את פסק דינה של וועדת הערר בראשותו של השופט בדימוס משה רביד.

תאריך:  23/10/2013   |   עודכן:  23/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה רביד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גמלאי קבע מבקשים תגמול על ימי חופשה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נדב נוימן
בבית המשפט המחוזי בתל אביב נידונה תביעתו של לקוח נגד עמי סגל, קבוצת פורום ואלפא פלטיניום, בגין חשד למעילה בכספו בסכום של כ-29 מיליון שקל    הלקוח ביקש להפוך את הכסף שבחשבונותיו לנזיל - ואז התברר כי הם ריקים
יואב יצחק
עו"ד יוסי כהן מנסה לתאם גרסאות כדי לשבש חקירה מצד רשות המיסים בעניין הכספים השחורים שקיבל    ממשיך לשקר ללקוחות שאותם הקליט בלא ידיעתם    גורם ידוע בשוק האפור גילה דבר ההקלטות ודרש מיוסי כהן את התקליטורים ואת תיקיו    שרה נתניהו מפחיתה תלותה בפרקליט המקליט    המשך יבוא
איציק וולף
ממשלת גרמניה פרסמה הודעה נדירה בחריפותה ובה האשימה את ארצות הברית כי צותתה לטלפון הסלולרי של הקאנצלרית אנגלה מרקל    מרקל שוחחה עם הנשיא האמריקני ודרשה הבהרות    אובמה מצידו הכחיש את הדברים
אלעזר לוין
יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים מציע תחליף מהיר וזול לתמ"א 38, כדי למגן בנייני מגורים נגד רעידות אדמה    "תמ"א 38 תעזור רק ל-4% מ-800 אלף הדירות הזקוקות למיגון"
עופר וולפסון
ענקית בתי הקפה האמריקנית סטארבאקס תפתח השבוע בניו-יורק בית תה איכותי, בהמשך להשתלטותה על רשת Teavana, אותה רכשה אשתקד בעבור 620 מיליון דולר    "זה שוק של 90 מיליארד דולר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il