X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה מניצני עוז היא מהמובילות בתחומה בתחום תכנון, הקמה ותחזוקה של מערכות סולאריות וחובותיה נאמדים בכ-50 מיליון שקל החברה אינה מתנגדת למינוי מפרק זמני מפעיל
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: יח"צ]

עובדי חברת סולר ביי יור סלפ מניצני עוז שעסקה בתחום תכנון, הקמת ותחזוקת מערכות סולאריות, מהמובילות בתחומה, אשר הקימה ממועד הקמתה בשנת 2008 פרויקטים סולאריים בהספק של מעל 50 מגה וואט, הגישו למחוזי בלוד בקשה למתן צו לפירוקה.
בפנייה לבית המשפט נאמר כי החברה נקלעה לקשיים בין היתר בשל שינויים ענפיים ובעיות רגולטוריות בתחום האנרגיה הסולארית בארץ ובעולם. בעיותיה הכלכליות של החברה החמירו בשל העובדה שתהליך ההקמה של המערכות הבינוניות ארך למעלה משלוש שנים.
לדברי החברה, בגין מערכות אלו היו לה הוצאות רבות בשל היתרים, רישיונות וכוח אדם, ורק החל משלהי שנת 2012 הוקמו בפועל המערכות הבינוניות, אולם הימשכות ההליכים גרמה לחברה לבעיות תזרימיות קשות.
סיבה נוספת לקשיי החברה נעוצה בהפסדיה בחברה-הבת SOLAR BY YOUR SELF ITALY. סיבה אחרת לקשיי החברה נעוצה בעובדה שבמכסה האחרונה של רשות החשמל שיצאה במרס האחרון של פרויקטים בתחום הנט מיטרינג לא הוסדר המימון מהבנקים, דבר שגרם לקושי רב בחתימת חוזים לרוב החברות אשר להן אין הון עצמי להקמת המערכות.
בבקשה נאמר עוד, כי החברה נאלצה לפטר במהלך השנה האחרונה כ-40 עובדים ונכון להיום עובדים בחברה כ-30 עובדים ואלה לא קיבלו את משכורות חודש ספטמבר, ובשל מצבה של החברה היא לא תוכל לשלם להם גם את משכורות חודש אוקטובר.
לדברי העובדים, בשל מצבה הבעייתי של החברה, החלו לחזור לחברה שיקים, ובימים האחרונים הוגבל חשבונה בבנק דיסקונט. בנוסף הוטלו על החברה עיקולים בהיקף 400 אלף שקל. ביום ד', נאמר בבקשה, הודיעה החברה לבא-כוח העובדים, עורך דין אופיר רונן, כי לאור מצבה הבעייתי היא לא תתנגד למתן צו פירוק זמני נגדה ולמינויו של מפרק זמני מפעיל.
העובדים מעריכים את חובותיה של החברה כלפיהם בלמעלה מ-2 מיליון שקל ולמיטב ידיעתם חובות החברה ליתר נושיה נאמדים בכ-47 מיליון שקל, ביניהם חובות לספקים מישראל ומחו"ל בהיקף 30 מיליון שקל, לבנקים חוב של מעל 9 מיליון שקל ולרשויות המס כ-5 מיליון שקל.
לסיכום נטען בבקשה, כי החברה הינה חדלת פירעון ואינה יכולה לפרוע את חובותיה לנושיה, וכי רק לאחר מתן צו פירוק יוכלו העובדים לקבל את הכספים המגיעים להם על-ידי פנייה למוסד לביטוח לאומי בדרך של תביעת גמלה.

תאריך:  24/10/2013   |   עודכן:  24/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקשה לפירוק ביי יור סלפ שנקלעה לחובות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ההליך המרכזי בבוררות בין חברת החשמל לבין ספקית הגז המצרית EMG יתחדש בפריז בעוד מספר חודשים ויימשך כשבועיים    חברת החשמל תובעת 4.7 מיליארד דולר בגין נזקיה שנוצרו מהפסקת האספקה
איתמר לוין
הבנק תבע 25 מיליון שקל ממי שהיו בעלי מחצית ממניותיו של מלון סאן-רייז באילת    בית המשפט קבע שהתביעה התיישנה בשנת 2006, שנתיים לפני הגשת התביעה
חן מענית
שמואל מנדזיצקי, מבעלי מחסני חשמל בעבר, טוען כי אלפא פלטינום ועמי סגל גנבו ממנו 29 מיליון שקל    מבהיר: "לשלמה מעוז, הכלכלן הראשי, אין כל קשר"    קבוצת פורום: "השקענו את הכסף בקרנות גידור בחו"ל"
יצחק דנון
המערער, אח מוסמך, הורשע על-פי הודאתו במסגרת הליך פלילי בהונאת רשויות הצבא ורישיונו הותלה ל-5 שנים על-ידי ועדת משמעת שמונתה על-ידי מנכ"ל משרד הבריאות
אביתר בן-צדף
אף אחד לא רצה את פורסטאל כמוזיאון צף    134 איש נהרגו על סיפונה בסוף יולי 1967 כשרקטה של ויטקונג פגעה במטוס, שהמריא מסיפונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il