X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה טוענת כי הנתבעים גוזלים את שידוריה באמצעות שימוש במערכת טכנולוגית מתוחכמת המאפשרת ללקוחותיהם לצפות בשידוריה במחיר מוזל
▪  ▪  ▪
באופן פיראטי [תמונת אילוסטרציה]

חברת הלווין yes הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה תביעת קניין רוחני בסך מיליון שקלים ובקשה למתן צווי מניעה עשה, ומתן חשבונות כנגד אחמד ועמאר חמודה מהישוב בועיינה נוג'דאת המנהלים חנות בשם "לווייני עכו" לממכר ציוד לווינים. זאת בטענה לפגיעה שיטתית, מתמשכת, קשה וחמורה בזכויותיה הקנייניות.
לדברי yes, מזה שנתיים היא מנהלת באמצעות חברת חקירות מטעמה חקירה סמויה, ארוכה, מורכבת וסבוכה אשר העלתה כי הנתבעים מפרים וגוזלים בבוטות את שידוריה, נכסיה וזכויותיה תוך שימוש במערכת טכנולוגית מתוחכמת וכן תוך שימוש בציוד שנגנב ככל הנראה מ-yes.
yes טוענת בתביעתה כי הנתבעים פיתחו שיטה פיראטית מתוחכמת לפריצתה של מערכת ההצפנה של שידוריה המאפשרת רק ללקוחותיה לצפות בשידוריה, ולמכור ללקוחותיהם את האפשרות לצפות בשידורי ובערוצי yes במחיר מוזל.
כך, מפיצים הנתבעים מזה חמש שנים את שידוריה של yes לאלפי מנויים באמצעות מכירה והתקנה של ציוד שכנראה נגנב ממחסני החברה והמאפשר צפייה בשידורי yes ללא כל תשלום ל-yes, על בסיס מערכת מתוחכמת מבוססת אינטרנט להפצה פיראטית של שידוריה.
לטענת yes, הנתבעים יצרו עסק "טפיל" לא חוקי לגניבת ולמכירת שידוריה באמצעות טכנולוגיה פיראטית מתוחכמת כתחליף עבור לקוחותיהם לרכישה חוקית ולגיטימית של השידורים מ-yes עצמה. yes טוענת עוד, כי מדובר בתעשיה שלמה המגלגלת מיליוני שקלים.
לדברי yes, התשלום המשולם לנתבעים על-ידי לקוחותיהם עבור קליטת שידוריה בנוסף לעלות רכישת הציוד הוא בין 450-400 שקל לשנה. אשר על כן, מבקשת yes מבית משפט להפסיק את פעילותם המפרה והפוגענית של הנתבעים ולהורות להם לפצות אותה בגין נזקיה.
לדברי yes, מאחר שאין בידה את מלוא הנתונים בדבר היקפה המדויק של פעילות הנתבעים, היא שומרת לעצמה את הזכות לתקן את תביעתה לאחר שיתבררו ממדי והיקפי פעילות הנתבעים. בנוסף עותרת yes בשלב זה לפיצול סעדים כדי שתוכל לתבוע בעתיד את נזקיה שטרם התגבשו ו/או התבררו ו/או התגלו עקב ההפרות שבוצעו כלפיה על-ידי הנתבעים, ובשים לב לכך שטרם ניתנו החשבונות המבוקשים על ידה בתביעה זו.
בשלב זה לצרכי אגרה העמידה yes את סכום תביעתה על סך מיליון שקלים.

תאריך:  24/10/2013   |   עודכן:  24/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
yes תובעת בעלי עסק בטענה לגזילת שידוריה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
החברה מניצני עוז היא מהמובילות בתחומה בתחום תכנון, הקמה ותחזוקה של מערכות סולאריות וחובותיה נאמדים בכ-50 מיליון שקל    החברה אינה מתנגדת למינוי מפרק זמני מפעיל
עופר וולפסון
ההליך המרכזי בבוררות בין חברת החשמל לבין ספקית הגז המצרית EMG יתחדש בפריז בעוד מספר חודשים ויימשך כשבועיים    חברת החשמל תובעת 4.7 מיליארד דולר בגין נזקיה שנוצרו מהפסקת האספקה
איתמר לוין
הבנק תבע 25 מיליון שקל ממי שהיו בעלי מחצית ממניותיו של מלון סאן-רייז באילת    בית המשפט קבע שהתביעה התיישנה בשנת 2006, שנתיים לפני הגשת התביעה
חן מענית
שמואל מנדזיצקי, מבעלי מחסני חשמל בעבר, טוען כי אלפא פלטינום ועמי סגל גנבו ממנו 29 מיליון שקל    מבהיר: "לשלמה מעוז, הכלכלן הראשי, אין כל קשר"    קבוצת פורום: "השקענו את הכסף בקרנות גידור בחו"ל"
יצחק דנון
המערער, אח מוסמך, הורשע על-פי הודאתו במסגרת הליך פלילי בהונאת רשויות הצבא ורישיונו הותלה ל-5 שנים על-ידי ועדת משמעת שמונתה על-ידי מנכ"ל משרד הבריאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il