X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פגישת משא-ומתן בין העובדים וההנהלה מתוכננת לתחילת השבוע הבא בינתיים, הצדדים הסכימו כי המתקנים המסוכנים יאויישו הפגנה סוערת של מאות מול מטה הנהלת טבע בפתח-תקווה
▪  ▪  ▪
העובדים מול מטה טבע בפתח-תקווה

השביתה במפעל טבע-טק שבנאות חובב נכנסה (יום ה', 24.10.13) ליומה החמישי ומשביתה מפעילות כ-1,100 עובדים. היום נודע כי מתוכננת פגישת משא-ומתן בין העובדים וההנהלה אצל יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, עו"ד אבי ניסנקורן ביום א' (27.10.13).
כמו-כן, בעתירה שהגישה ההנהלה לבית הדין האזורי לעבודה בבאר-שבע כדי למנוע נזק סביבתי וסיכון בטיחותי חמור עקב חומרים מסוכנים שיישארו ללא השגחה ופיקוח, קיבלו הצדדים את המלצת בית הדין, ולפיה יאויישו המתקנים המסוכנים בעובדים המתאימים, במתכונת מצומצמת.
עובדי המפעל הדרומי ההסתדרות במרחב הנגב ארגנו אתמול שיירה של תשעה אוטובוסים ושלושים כלי רכב מדימונה, ירוחם ובאר-שבע כדי למחות מול מטה הנהלת טבע בפתח-תקווה. בהפגנה לקחו חלק למעלה מ-550 עובדי החברה.
לאחר שעתיים של הפגנה הזמינה הנהלת טבע את נציגות העובדים וההסתדרות לישיבת משא-ומתן בתוך מטה החברה בטענה שנשיא ומנכ"ל חברת טבע, ג'רמי לוין, ייקח חלק בפגישה. לדברי העובדים, כאשר הובן על-ידי צוות המשא-ומתן מטעם העובדים, כי לוין לא מתוכנן לקחת חלק בפגישה, הם עזבו במחאה את החדר והלכו לדווח לעובדי החברה שממתינים להם בשער לשמוע בשורות.
יו"ר מועצת העובדים ב'טבע-טק', אברהם זוהר, אמר: "לצערנו ההנהלה בחרה לעשות צחוק מאיתנו ומכם. זימנו אותנו בטענת שווא שהנשיא ייקח חלק בפגישה ויקדם את המשא-ומתן שתקוע כבר עשרה חודשים. שיקרו לנו, עבדו עלינו, לא לוקחים אותנו ברצינות".
זוהר הוסיף: "העובדים של 'טבע-טק' הם עובדים מסורים המסכנים את חייהם כשהם עובדים במפעל כימי מסוכן, אך הם אינם משתכרים שכר ראוי בהתאם. אולי אנחנו ברמת חובב רק פועלים קטנים בעיניהם, או כמו שקוראים לנו בהנהלה 'רק בעלי 12 שנות לימוד', אבל הפועלים הקטנים שלנו עושים עבור החברה מיליארדים. אנחנו נגן על העובדים בטבע-טק כמו לביאה שמגינה על גוריה. לחלק מאיתנו אין מה לאכול ולכן גם אין לנו מה להפסיד. כולי תקווה שהמחאה שלנו תגרום להנהלה להתעשת ולקדם את המשא-ומתן".
מפעל 'טבע-טק' שממוקם בנאות חובב, מעסיק כ-1,300 עובדים מתוכם 1,100 עובדים מאוגדים ונחשב למפעל התעשייתי השני בגודלו בדרום. אחת מעיקרי דרישות מועצת העובדים היא שיכירו בעובדי המפעל כעובדים במפעל כימי מסוכן. לפני כארבעה חודשים נהרג עובד במפעל בעת עבודתו באחד המתקנים.

תאריך:  24/10/2013   |   עודכן:  24/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השביתה בטבע טק נמשכת: מו"מ ביום א'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
המסוק דפיאנט יהיה מהיר, יעיל, חסכוני בדלק, ויוכל לבצע משימות רבות, שמוטלות כעת על מסוקים שונים, ברדיוס פעולה גדול
אביתר בן-צדף
לקחי הלחימה בעירק ובאפגניסטן, שבסטרייקר צריכים להתקין נשק כבד יותר, כדי לתת לכיתת החי"ר עוצמה גדולה יותר
איתמר לוין
המדינה: אנחנו לא מבקשים ליצור תקדים אלא לקבוע שאין הסבר להתנהגותו של דנקנר, פרט לכך שהוא נתן שוחד    דנקנר: טעיתי בחלק מן הפרטים שמסרתי בחקירתי במשטרה
איתמר לוין
רוסלן פרנקל ניהל מארג של מירמה כאשר ריצה 11 שנות מאסר ונעזר באמו    השניים הודו שהונו עשרות עובדים קשי-יום    האם תידון ל-38 חודשי מאסר, אין הסכם לגבי עונשו של פרנקל
עופר וולפסון
בהתייחסו לאחריות של המשפטנים כלפי החברה הישראלית, אמר רובינשטיין: "הם חסמי שלל ממשאבי שלטון ושחיתות. אילולא יצר לב האדם רע מנעוריו, אולי לא היה צורך במשפטנות היתר הזו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il