X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משה אלבאום הגיש לבית המשפט את תגובתו לבקשה לאסור עליו מלעסוק בהוראה, לימוד והכשרה של שיטת אלבאום אותה הגה ופיתח
▪  ▪  ▪
השיטה "נקברה" [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]
תביעה נגד מפתח שיטת אלבאום
יצחק דנון
בתביעה נטען כי משה אלבאום מפתח השיטה הפר הסכם שותפות לקידום ופיתוח השיטה לאחר שזכויותיה של חברת מרכז אלבאום בעלת הזכויות בשיטה נרכשו על-ידי התובעת ממפרק החברה
לרשימה המלאה

משה אלבאום, ההוגה והמפתח של שיטה לאבחון וטיפול בבעיות קואורדינציה, מתחים, הפרעות קשב, ליקויי למידה ואחרים, הידועה כשיטת אלבאום לטיפול בקשיי למידה וריכוז, טוען כי חברת קבוצת אלבאום 2010 שהוקמה ליישומה של שיטתו ולהפעלת עסק מסחרי של מוסדות ללימוד השיטה והכשרת מטפלים, גרמה במחדליה החמורים להיעלמותה של השיטה הלכה למעשה משוק הטיפולים בארץ ובמחדליה "קברה" את השיטה עד כדי כך שכיום נאמר עליה כי הינה שיטת רפאים שאינה קיימת עוד.
בתגובתו לבקשה שהוגשה נגדו על-ידי קבוצת אלבאום למתן סעדים זמניים, טוען אלבאום כי הבקשה הוגשה בחוסר תום לב מובהק ובמטרה לכסות על מחדלי המבקשת במימוש וביישום הרישיון אותו רכשה לפני ארבע שנים לשימוש, ניצול ויישום השיטה. לדבריו, מאז רכישת הרישיון כשלה המבקשת ולא הפעילה כל בית ספר ללימוד השיטה וזאת בניגוד להתחייבויות ברורות ומפורשות שלה בכתב.
לדברי אלבאום, המבקשת מנסה לשנות מציאות עובדתית שנוצרה על ידה באמצעות הטחת האשמות-שווא בו והטלת אחריות על כתפיו למחדליה. לדבריו, אין לו ספק כי הדבר בוצע במטרה למנוע ממנו מלהתפרנס מתוך הפגנת קושי-לב כלפיו וכלפי מפעל חייו.
לטענת אלבאום, מטרתה של קבוצת אלבאום 2010 היא אחת - ביודעה כי היא אינה מסוגלת לעמוד בהתחייבויותיה החוזיות לא עזרתו ותמיכתו המקצועית, היא מנסה להלך עליו אימים באמצעות בקשה זו כדי לגרום לו להתכופף בפניה וכדי "לאנוס" אותו לסייע לה בהפעלת מוסד שילמד את השיטה. כל זאת לדברי אלבאום שעה שהשיטה עצמה, ערכיה, תכניה ומשמעויותיה מעניינות אותה כקליפת השום.
אלבאום מדגיש כי למבקשת לא היו מעולם זכויות קניין רוחני לרבות זכויות יוצרים בשיטת הטיפול "שיטת אלבאום", וניסיונה לנכס לעצמה זכויות קנייניות שעה שמעולם לא היו לה כאלה הינו ניסיון בוטה להטעות את בית המשפט כדי לקבל סעד שאינו מיוסד על אדנים עובדתיים.
אלבאום מציין כי תוך הפרה בוטה של זכויות היוצרים שלו ושל ההסכמים עליהם חתמה עמו, מציעה כעת המבקשת קורס מקוצר חד-שנתי ללימוד השיטה וקבלת תעודת מטפל מוסמך. לדברי אלבאום, תקופת לימוד מקוצרת והעדר חומר לימודי מספק יפגע בהכרח בהכשרת מטפלים חדשים, ולימוד לא נכון של השיטה עלול להביא ליישום פגום שלה ולפגיעה בגופם ובבריאותם של המטופלים.
אלבאום טוען כי המבקשת איבדה את זכותה להמשיך ולהחזיק ברישיון או למנוע ממנו מלהציל את שנותר מ"השיטה" ולהחזיר עטרה ליושנה. לדבריו הוא לא התחרה במבקשת ובשלב זה הוא אינו יכול להקים ולהפעיל מוסד לימודי שיעשה את שקיבלה על עצמה והתחייבה לו המבקשת, המנסה לצייר אותו כאילו הוא מתחרה בה או פוגע בזכויותיה שעה שאין בידיה זכויות כאלה.
אלבאום סבור עוד, כי מדובר בסעד זמני המבקש לשבור את מטה-לחמו ולמנוע בעדו להמשיך ולעסוק בתחום שיצר, פיתח והעולה כדי מפעל חייו. בנוסף, הסעד הזמני המבוקש נגדו עלול להביא לגסיסתה המוחלטת של השיטה שהינה כל עולמו הרוחני והקיומי, ואף עלול להגיע לכדי קריסתו הנפשית והכלכלית.

תאריך:  28/10/2013   |   עודכן:  28/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"שיטת אלבאום נקברה ונעלמה משוק הטיפולים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
סמנכ"ל יבשה במשרד התחבורה ננזף והתפוטר מתפקידו ("נמאס לי")    הפרישה: על-רקע חשדות לאי-סדרים באגף תחבורה ציבורית
יצחק דנון
בית המשפט הוציא צו מניעה קבוע האוסר על בעלי חנות לבגדי נשים בירושלים לעשות שימוש בסימן המסחר של אופנת רן-לי
יצחק דנון
מליסרון טוענת לחובות של כ-400,000 שקל בגין אי-תשלום דמי שכירות, ניהול והוצאות, ומציינת כי מאחר שניתן צו הקפאת הליכים לאופיס דיפו היא אינה נכללת בתביעת הפינוי
יפעת גדות
בעיצומה של הסערה הציבורית סביב פיטוריהם המתכוננים של מאות מעובדי 'טבע' ולאחר שנחתם בשבוע שעבר הסכם קיבוצי עבור עובדי מפעל 'טבע טבליות' נחתם הסכם קיבוצי גם עבור עובדי מפעל 'טבע אסיה' בפתח תקוה    מדובר על כ-250 עובדים אשר החל מהחודש הקרוב יזכו לתוספת מצטברת של כ-25% במשכורתם ולצידה יזכו בהטבות נוספות
איתמר לוין
רשימות חלקיות של עדי ההגנה: מאיר רבין מזמן את רפאל פנחסי, אברהם פיינר - את הח"כים אורי מקלב ונסים זאב    זקן טרם הודיעה האם תזמן לעדות את אורי מסר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il