X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הספקים התבקשו להודיע מחר האם הם מוכנים להשאיר את הסחורה בידי הרשת, המשכירים יודיעו האם יסכימו לוותר על דמי שכירות לשבוע המפרק: המצב עגום וקשה
▪  ▪  ▪
אלימות של ספקים [צילום: עידן יוסף]

פסק זמן של 24 שעות בהליכים בנוגע לרשת אופיס דיפו - כך סוכם (יום ב', 28.10.13) בדיון שהתקיים בפני שופטת בית המשפט המחוזי מרכז, עירית וינברג-נוטוביץ.
על-פי הצעתו של המפרק, עו"ד ישראל בכר, ביממה הקרובה יקבל בית המשפט את עמדת משכירי החנויות לאופיס דיפו בנוגע לאפשרות שיוותרו על דמי השכירות למשך שבוע. הספקים יודיעו האם הם מוכנים להשאיר בידי הרשת את הסחורה שכבר סיפקו לה והאם יסכימו עקרונית להזרים לה סחורה נוספת. בדיון הבא גם תחליט וינברג-נוטוביץ על גורלם של פקדונות אופיס דיפו שבבנק דיסקונט ובבנק פועלי אגודת ישראל. בינתיים יישארו החנויות סגורות וצו הקפאת ההליכים ייוותר על-כנו.
לדיון התייצבו למעלה מ-35 עורכי דין, המייצגים בין היתר את ספקיה של הרשת, הבנקים הנושים והעובדים. בכר אמר בתחילת הדיון, כי הוא ועמיתו עו"ד דוד פורר עשו מחוות רבות לאבי מלכה, אשר רכש את הרשת, למרות שלא עמד בתנאי התשלומים. לדברי בכר, המפרקים הציעו למלכה לפרוס מחדש את התשלומים, אך הוא סירב מחשש שהדבר יתפרש כחדלות פרעון שלו.
בכר טען, כי מלכה ניסה להוציא ציוד ממחסניה של אופיס דיפו לאחר מתן צו ההקפאה הזמני, בכסות של הוצאת מחשבים השייכים לרשתות מתאים לי וג'אמפ שבבעלותו (אשר הגישו במקביל הצעה להסדר נושים בשל חובות של 123 מיליון שקל), אך המפרקים מנעו זאת. עוד מסר בכר, כי חלק מהספקים נהגו באלימות כלפי עובדי הרשת, כאשר ניסו להוציא סחורה בסוף השבוע שעבר.
בכר דיווח, כי אופיס דיפו צברה מאז מכירתה למלכה, לפני פחות משמונה חודשים, חובות בדין קדימה של 17.5 מיליון שקל וכי היא חייבת לקופת הפירוק 20 מיליון שקל. הוא דיווח על מגעים ראשוניים עם קונים פוטנציאליים, אך אמר שאינו יודע האם יימצא קונה לחברה. "המצב הוא עגום וקשה", סיכם בכר.
בא-כוחו של מלכה, עו"ד עודד שטייף, חזר על ההאשמות הקשות כלפי בכר ופורר. הוא טען, כי לא הייתה להם שום סיבה להפקיד את הצ'ק שקיבלו ממלכה דווקא ב-20.10 ולדחות את בקשתו לעכב את ההפקדה ביום אחד.
עוד נמסר בדיון, כי החברה לא ביצעה את ההפרשות עבור 800 עובדיה מאז חודש אוגוסט, לא שילמה מע"מ בסך מיליון שקל בגין חודש ספטמבר וספק אם תשלם מע"מ בגין חודש אוקטובר.

תאריך:  28/10/2013   |   עודכן:  28/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פסק זמן של יממה בהליכי אופיס דיפו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיטשל א' לוין
בנמל ניו-יורק הוקדש רשמית פסל החרות מצרפת לארה"ב
עידן יוסף
News1 חושף פרטים חדשים על ההדלפה שהסעירה את משרד החוץ: הפורום ממנו הדליף סגן שגריר ישראל בארה"ב הוגדר כ"מסווג" והנושאים שעלו בו "אסטרטגיים לבטחון המדינה"    היו כמה הדלפות, גם לאזרחי חוץ
יצחק דנון
רופא ילדים תובע רופאת שיניים בטענה כי עקרה בפיו את השן הלא נכונה והסבה לו כאב וסבל עוגמת נפש ופגיעה באיכות החיים
שירות גלובס
כתבת רוחב ברשת CNBC על בועות הנדל"ן הלוהטות בעולם, בשל הריביות הנמוכות    ישראל עם זינוק של 40% במחירי הדירות מאז 2009, אחריה נורבגיה עם עלייה של 30%    חצי נחמה: בהונג קונג זינקו המחירים ביותר מ-100%
שירי חביב ולדהורן
מנכ"ל מלאנוקס: "לי לא נראה שמישהו בחוץ יכול לבוא ולהגיד לחברה 'אתם לא יכולים לפטר כי קיבלתם את זה ואת זה'. זה מחליש את המשק"    "סביר להעלות מסים, אך לא להעלות יותר מהממוצע במדינות אחרות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il