X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עמותת צעירי אגודת חב"ד טוענת כי סיעת שגב העתיקה את ביטאון "שיחת השבוע"
▪  ▪  ▪
בחירת השבוע. החיקוי

עמותת צעירי אגודת חב"ד, הזרוע המבצעת והאחראית על פעילות תנועת חב"ד בישראל, הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נגד "תנועת שגב", תנועה פוליטית המאגדת בתוכה נציגים מתנועת אגודת ישראל, שס והבית היהודי בראשות הרב נפתלי לוברט שנבחר לשמש בתפקיד סגן ראש העיר בשכר מטעם מפלגת "שגב" המאגדת בתוכה סיעות שונות, ובכללן את סיעת יהדות התורה אשר לוברט עומד בראשה והייתה הרוח החיה בכל הקשור לתביעה.
בתביעה נטען, כי התובעת היא המוציאה לאור של העלון והביטאון השבועי הרשמי של תנועת חב"ד "שיחת השבוע", המופץ במאות אלפי עותקים בכל רחבי הארץ והעולם והמופיע ברציפות במשך 27 שנים מדי שבוע בשבוע.
לטענת התובעים, הנתבעים השתמשו ומשתמשים בעלון ובביטאון של סיעת שגב "בחירת השבוע" בכל המרכיבים הגרפיים המזוהים כל כך עם "שיחת השבוע" ובכלל זה גם בפונטים, בצבעים ובלוגו חב"ד של התובעת, תוך החלפת האותיות מ"חב"ד" ל"שגב" ו"השתלת" אותיות הסיעה "שגב" לתוך הלוגו המוכר של חב"ד.
בתביעה נטען עוד, כי הנתבעים, תוך חוצפה ועזות מצח, אף השאירו בתחתית העמוד את "מוקד חב"ד" עם מספר הטלפון של המוקד בשעה שאין למוקד שום קשר לרשימה הפוליטית. התובעת סבורה כי מדובר בהתחזות והטעיית הציבור ושימוש במוניטין של "שיחת השבוע" למטרותיו של גוף זר שאין שום קשר בינו לבין המו"ל.
לדברי התובעת, הנתבעים זייפו את השבועון המקורי במטרה להונות ולהטעות את הציבור כאילו המדובר בביטאון המוצא, המודפס והמופיע מטעם תנועת חב"ד ו/או מטעם התובעת - ולא היא!
התובעת טוענת עוד, כי היצירה המפרה הופצה תוך התאמתה ליצירה המקורית באופן המשמש את הצרכים הפוליטיים של הנתבעים וכי אין ספק שיש בכך משום גניבת דעתם של בוחרים רבים מאוד שהוטעו לחשוב כי התובעת היא העומדת מאחורי הפצת היצירה המפרה או תומכת בה.
בית המשפט מתבקש לאסור על הנתבעים בצו מניעה קבוע מלעשות כל שימוש ביצירה המפרה, למסור לה דין וחשבון על היקף השיווק של היצירה המפרה ולשלם לה פיצויים בסך 100,000 שקל מטעמי אגרה בלבד.

תאריך:  03/11/2013   |   עודכן:  03/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חב"ד נ' סיעת שגב: העתיקה את 'שיחת השבוע'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מגרשים לכ-1,080 דירות בירושלים רבתי שמעבר לקו הירוק ועוד מגרשים ל-1,030 דירות בישובים קיימים ביהודה ושומרון    האתרים העיקריים: גילה, רמת שלמה, אלקנה ובית"ר עלית    שלושה מכרזים גדולים פורסמו היום, והיתר בקרוב
איתמר לוין
ביקורת חריפה של בית הדין לעבודה בחיפה על התנהלות משרד התמ"ת בהגשת כתב אישום נגד מעסיקו של עובד זר: "הספק הסביר מבצבץ כמעט מכל ראיה ומסמך"
איציק וולף
דובר צה"ל אישר את הדיווח הפלשתיני אודות כלי טיס ישראלי לא מאויש שהתרסק בצפון רצועת עזה    בצה"ל פתחו בחקירת נסיבות ההתרסקות של המזל"ט
עידן יוסף
מנהלת שלא ספרה את התלמידים בטיול ושכחה ילדה באוטובוס הורשעה בהליך פלילי אך נמנעה מלדווח על כך בעת שהתמודדה לתפקיד מפקחת בתי ספר יסודיים
איציק וולף
שרת המשפטים שיגרה לתשעה שרים דרישה להקפיד בתחומי האחריות שלהם על קיום האפליה המתקנת למגזר יוצאי אתיופיה ולבני העדה הדרוזית    "החברות הנזכרות מתעלמות מקיומו של חוק מפורש, ומנציחות את המצב הקלוקל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il