X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התובעים טוענים כי התנהלותה של טמפו לאחר הודעתה על שיווק המוצרים הפגומים לא הייתה תקינה וכי לצרכנים נגרמו נזקים בגין הטעייתם
▪  ▪  ▪
מפעל טמפו. נטען כי החברה לא נקטה פעולות אקטיביות [צילום: עידן יוסף]

שלוש תביעות ובקשות לאישורן כייצוגיות, בהיקף כולל מוערך של 23 מיליון שקל, הוגשו לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד חברת המשקאות טמפו, בטענה להפרת התחייבותה לאיכות ושמירה על תנאי ייצור ברמה הגבוהה ביותר תוך הקפדה על תקנים מחמירים ובטענה להטעיית צרכנים.
בכתבי התביעה נאמר כי לאחרונה פרסם משרד הבריאות הודעה כי בחלק ממוצרי המים המינרליים הטבעיים המוגזים המיובאים על-ידי טמפו מתוצרת סן בנדטו - בקבוקי 1.5 ליטר - התגלה ריח לוואי וכי החברה בודקת את התקלה.
עוד נאמר בכתבי התביעה, כי טמפו הודיעה כי במוצרי המשקה "ג'אמפ דיאט אשכוליות" לא הודבקה תווית המציינת כי המוצר מכיל ממתיק, וכי במוצרי המשקה "נשר מאלט 1.5 ליטר" הודבקה תווית אחורית שגויה לפיה המשקה הינו דל קלוריות בה בשעה שהמשקה מכיל סוכר ואינו דיאטטי. בנוסף, על-פי טמפו מדובר על מוצרים בעלי תוקף עד יום 29.7.13.
בהודעותיה הזמינה טמפו את ציבור הצרכנים אשר יש בידם את המוצרים הפגומים שלא לצרוך אותם ולהתקשר למוקד השירות ללא כל אזכור על פיצוי. כמו-כן, לא נאמר בהודעות הללו דבר על החשש הקיים לבריאות הציבור עם הימצאותם של סוכרים במוצר, לא נאמר דבר לעניין טיפול במי שכבר צרך את המוצר ונפגע, אלא רק כי טמפו מבקשת שלא לצרוך את המוצר.
התובעים - הילה ברננקה, תמר אור סהר ואוהד שירן - טוענים כי הודעותיה של טמפו לא היו שקופות ולא היו מלאות, אלא החברה הסתפקה בהודעה לקונית ולא דיווחה לציבור מה הן הסיבות לתקלות שהתגלו והאם המדובר בתקלות בקווי הייצור והאם מדובר בתקלה חוזרת.
עוד נטען בכתבי התביעה, כי ישנם צרכנים רבים אשר רכשו את המוצרים הפגומים וצרכו אותם מבלי שידעו כי אינם ראויים ו/או שבחלקם קיים חשש לבריאות הציבור ו/או כי היו והינם זכאים לקבל אחרים תחתם.
התובעים סבורים כי היה על טמפו לנקוט בפעולות אקטיביות ולא להסתפק בפרסום ההודעות הללו, והיה עליה לשתף את הציבור בדבר הסיבות לתקלות אלה. לשיתוף זה יש כדי להשפיע גם על ההחלטה של ציבור רוכשי המוצרים הפגומים שההודעות הגיעו לידיעתם ושעדיין לא צרכו את המוצרים, האם בכלל ברצונם לקבל מוצרים זהים תחתם שמא אף הם יתגלו כפגומים.
לדברי התובעים, טמפו לא הציעה פיצוי כלשהו ללקוחותיה על עוגמת הנפש שנגרמה להם, ועל כן מתבקש בית המשפט לחייב את החברה לפצות את צרכניה בגין נזקיהם הממוניים והבלתי ממוניים.

תאריך:  05/11/2013   |   עודכן:  05/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"טמפו שיווקה מוצרי משקה פגומים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
עופר קורן ביצע שורה של עבירות מין במשך שלוש שנים בשתי שוטרות בשירות חובה שהיו נתונות לפיקודו    ביהמ"ש: חומרה יתרה בשל הבדלי הגילאים, פערי הכוחות ויחסי המרות
עופר וולפסון
בתום 8 שנות כהונה, הודיע יו"ר ארגון העובדים החזק במשק על תחושת מיצוי: "רוצה לצאת לדרך חדשה"    יפרוש בפברואר 2014    ימליץ על אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, כמחליפו
יפעת גדות
מחקר חדש מחזק ראיות לכך שאנשים שסובלים מפסוריאזיס נוטים יותר מאחרים לפתח אי-ספיקת לב    הסיכון עולה ככל שמצב הפסוריאזיס מחמיר
יצחק דנון
כתבי התביעה הוגשו על-ידי לקוחותיהן של הנתבעות בטענה להתנהלות לא ראויה בעקבות הודעותיהן על מוצרים פגומים
איתמר לוין
ברק-ארז: יש להחמיר עוד יותר כאשר מדובר בתקיפת עובדי ציבור; שלומם וכבודם של מורים, האמונים על מלאכת הקודש של חינוך ילדינו, לא יהא הפקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il