X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סלים, אחד האנשים העשירים בעולם, מצטרף למשקיעים כמו טובי מקגוויר, סרינה וויליאמס או לאנס ארמסטרונג בהשקעה בסטארט-אפ הישראלי שמפתח אפליקציה לשיתוף תמונות
▪  ▪  ▪
עובדי מובלי עם השחקן דיקפריו [צילום: יח"צ]

שנתיים אחרי שעלתה לכותרות עם גיוסו היישר מהוליווד של ליאונרדו דיקפריו כמשקיע ויועץ, נראה שהסטארט-אפ הישראלי Mobli, שמפתח אפליקציה לשיתוף תמונות, מצליח שוב לעורר עניין רב בקרב המשקיעים. הפעם אומנם לא מדובר בסלבס מתחום הספורט או הבידור כמו טובי מקגוויר, סרינה וויליאמס או לאנס ארמסטרונג, אלא אחד האנשים העשירים בעולם. קרלוס סלים, שהונו נאמד בכ-70 מיליארד דולר, הוביל סבב השקעה ענק של 60 מיליון דולר במובלי הישראלית.
את ההשקעה ביצע סלים באמצעות מפעילת הסלולר המקסיקנית שלו America Movil, שגם חתמה על שותפות אסטרטגית עם מובלי. שאר המשקיעים בסבב הגיוס לא נחשפו, אך ניתן להעריך כי חלקם הם משקיעים קודמים של החברה. עד היום גייסה מובלי 89 מיליון דולר בתוך כשלוש שנים.
מובלי, שהוקמה על-ידי משה חוגג, מפתחת אפליקציית מובייל לשיתוף תמונות וסרטוני וידיאו בין חברים ועוקבים, שמבוססת בין היתר על תחומי עניין ואירועים. החברה מתכוונת להשתמש בגיוס הנוכחי כדי לקדם את פיתוחו של מנוע חיפוש ויזואלי, שיאפשר למשתמשים לבצע חיפושים שונים, בהם של תמונות ששותפו בעבר.
מלבד ההשקעה, מובלי חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם America Movil של סלים, כדי להציע את האפליקציה למיליוני הלקוחות של מפעיל הסלולר באמריקה הלטינית.
לדברי, חוגג, המשמש כמנכ"ל החברה, "מדובר באבן דרך משמעותית ביותר עבור מובלי: עבור הקהילות שלנו, המשקיעים שלנו והצוות. ההשקעה מהווה הזדמנות אדירה כמו גם אחריות עצומה להמשיך, לשפר ולפתח טכנולוגיה עוצמתית. השותפות האסטרטגית עם América Móvil תאפשר לנו להגיע לקהל מאסיבי המונה מיליוני גולשים באמריקה הלטינית".
"הגישה למובייל מעשירה את חיי היומיום שלנו בדרך מופלאה ופותחת את הדלת לחוויות חדשות לגמרי עבור משתמשים ברחבי העולם. מובלי פיתחה טכנולוגיה יוצאת דופן והשותפות האסטרטגית תאפשר לאמריקה מוביל להעניק ערף מוסף לחוויות של המשתמשים שלנו ברחבי אמריקה", ציין סלים. "הצוות של מובלי הראה יכולות יוצאות דופן ביצירת מוצר חזק וחדשני למשתמשים שלו".

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  06/11/2013   |   עודכן:  06/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קרלוס סלים מוביל השקעה במובלי הישראלית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
מודיעין אזרחי טוענת כי הצעתה הזוכה של חברת "שלג לבן" גם בשבעת המעברים היבשתיים הנכללים באשכול הצפוני הינה גרעונית, תכסיסנית ופסולה, ועל כן אין לדרוש ממנה להשוות את הצעתה להצעה זו של "שלג לבן"
עופר וולפסון
שרת הבריאות אומרת כי אופן המימון של בתי החולים ישונה כך שקופות החולים תהיינה אדישות באשר למקום בו יאושפזו מבוטחיהן    הציעה תוכנית לטיפול בהתאבדויות: "כמעט פי שניים יותר מתים מאשר בתאונות דרכים, שם משקיעים 400 מיליון שקל, ואיש לא מדבר על זה"
עופר וולפסון
הכנסות החברה ברבעון השלישי ירדו ב-22 מיליון דולר בהשוואה לרבעון השלישי של 2012 בשל הירידה החוזית בנפח הייצור    רשמה רווח נקי של 12 מיליון דולר - ירידה של 62.5%
עופר וולפסון
בחודש אוקטובר נמשכה העלייה ההדרגתית במחזורי המסחר במניות בבורסה ומחוצה לה והם הסתכמו בכ-1.5 מיליארד שקל    גם שוק המניות הראשוני מתעורר לחיים
איציק וולף
כתב אישום בגין ארבע עבירות של הפרת אמונים הוגש נגד מי שהיה במשך 22 שנים ראש אגף הרישוי והפיקוח על הבנייה בעיריית תל אביב-יפו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il