X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"בקומה התחתונה של משרד האוצר יכולה לפעול קפיטריה שמנפיקה חשבוניות פיקטיביות במשך חודשים ארוכים ואנחנו בקומה שמעל פשוט לא נדע" אומר כי יפעל להנגיש ולפתוח את מאגרי המידע של הממשלה: "ב-2013 הכל צריך להיות מקוון, נגיש, פתוח וברור לציבור"
▪  ▪  ▪
לוי. "תשתית כמו במגדל בבל" [צילום: פלאש 90]

"אפעל כדי להנגיש ולפתוח את מאגרי המידע של הממשלה ואני מתחייב להתחיל במאגרי המידע של רשות המיסים. זו חובתנו אם אנחנו רוצים להביא לשינוי אמיתי ולהצעיד את הממשלה אל תוך העידן הטכנולוגי" - כך הבטיח (יום ד', 6.11.13) סגן שר האוצר מיקי לוי, אשר נאם בכנס אלי הורביץ לכלכלה וחברה, המתקיים באילת.
לדברי לוי, יש למאגרי המידע הטכנולוגיים משמעות כבירה לעבודת הממשלה, אך המידע אינו קיים אצל הממשלה, ואם הוא קיים אינו מפורסם, וגם אם הוא מפורסם - הוא אינו נגיש לציבור. "גם במקרה שהמידע הזה נגיש הוא אינו ניתן להבנה על-ידי מרבית האנשים", אמר. "לפיכך התפקיד שלי, כפי שאני רואה אותו, הוא קודם כל לומר לכל המערכות הללו שהן חייבות לדבר אחת עם השנייה. כמו-כן אנחנו צריכים לדאוג כל העת לפיתוח תשתית פיזית טכנולוגית ובמקביל ללמד את הציבור איך לצרוך את הטכנולוגיה המתפתחת".
לוי אמר כי "תפקידנו לבנות את התשתית עליה יוכלו הממשלה והמגזר הפרטי לשתף פעולה על-מנת לתת שירותים טובים יותר לאזרח, על-מנת לשפר ולייעל את עבודת הממשלה ועל-מנת לאפשר לנו חברי הממשלה להצליח להבין בצורה טובה יותר את המתרחש במדינה, ולהתאים את המדיניות שלנו בצורה המיטבית על-מנת להתמודד עם הנושאים שמטרידים את אזרחינו.
"למעשה, כיום התשתית הטכנולוגית של החברה והכלכלה הישראלית בנויה כמו מגדל בבל. ועל-מנת שהכלכלה תוכל לצמוח והחברה תוכל להתפתח, צריך שכל המערכות יעבדו ביחד, באותה שפה ולמען אותה מטרה. מכובדיי, צריך להפוך את מגדל בבל למגדל ישראל", אמר לוי.
לסיום, אמר לוי כי "ברמה האישית, כמי שאחראי על המאבק בהון השחור מטעם משרד האוצר, אין ספק שהחדרת טכנולוגיה ופתיחת מאגרי המידע של רשות המיסים וחיבורם לגופים אחרים, יכולים לעשות שינוי אמיתי. אנחנו מדברים על העלמות מיסים בסכומים בלתי נתפסים שמוערכים בכ-150 מיליארד שקלים. לא יכול להיות שבימים בהם ניתן להעביר כסף בנגיעת מסך האייפון - בקומה התחתונה של משרד האוצר יכולה לפעול קפיטריה שמנפיקה חשבוניות פיקטיביות במשך חודשים ארוכים ואנחנו בקומה שמעל פשוט לא נדע. ב-2013 הכל צריך להיות און ליין, נגיש, פתוח וברור לציבור".

תאריך:  06/11/2013   |   עודכן:  06/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מתחייב לפתוח מאגרי רשות המיסים לציבור"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מי שמאמין למיקי שיקום!
גימי-יהודי מיהודה  |  6/11/13 20:57
 
- מיקי לוי
דוד אבי  |  7/11/13 06:00
2
מיקי לוי - מינוי של אולמרט
חשדנית  |  7/11/13 08:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
"תפקידנו הוא להביא בפני בית המשפט תיקים בהם יש סיכוי סביר להרשעה וכך עשינו; נמשיך לבצע את מלאכתנו נאמנה ולהיאבק למען טוהר המידות בשירות הציבורי"
איתמר לוין
פשרה בבקשה לתביעה נגזרת בטענה לעסקה בלתי תקינה עם גיסו של יצחק תשובה - אשר נמחק מן התביעה במסגרת ההסכם    בין המשלמים: גבי לסט, משה עמית, אסי ברטפלד ושני סמנכ"לים בדלק
איציק וולף
חזרתו של אביגדור ליברמן לשולחן הממשלה מפנה את כסאו בראש ועדת החוץ והביטחון    על-פי תרחיש אחד יפרוש אחד משרי ישראל ביתנו ויחליף את ליברמן ב'הצרחה'    לפי תרחיש אחר ימונה ח"כ עפר שלח לראשות הוועדה
איתמר לוין
סמי כהן ביצע מאות עבירות במשך שלוש שנים בהן עמד בראש מערכת של סחר ברשיונות עבודה לפלשתינים    הורשע בין היתר במתן שוחד, קבלת דבר במרמה והעלמת 4 מיליון שקל
עופר וולפסון
אלפא פלטינום הייתה בבעלות טפירו ונמכרה לעמי סגל ב-2011, אך עד היום טרם הועברה לטפירו מלוא התמורה בגין עסקת מכירת פלטינום ב-2011 ולפיכך בוטלה עסקת הרכישה והחברה הושבה לבעלים המקורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il