X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המפרק הזמני של חברת שורשי גרין טוען כי עבריינים ניסו להשתלט על חברת שורשי גרין שבעליה (אל"מ במיל.) יורם מויאל נהרג בתאונת דרכים טוען: נעשה בנוסף שימוש בעורך דין לרישומים הכוזבים ברשם החברות
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

כשלושה חודשים לאחר פטירתו של יורם מויאל (אל"מ במיל.) בעל המניות והמנהל היחיד בחברת שורשי גרין, נערכו שינויים ברשם החברות, ועבריין מורשע בשם נדאל חג'אג', המתגורר בשכונת הרכבת בלוד, נרשם כבעל המניות היחיד של החברה. כך טוען עו"ד יואב בן-פורת המפרק הזמני של החברה.
לדברי עו"ד בן פורת, 10 ימים לאחר שמונה לתפקיד המפרק הזמני של החברה נדהם לגלות באורח מקרה כי כשלושה חודשים לאחר שמויאל נהרג בתאונת דרכים נרשם חג'אג' כבעל המניות היחיד בחברה.
עם גילוי המידע הוא החל בסדרת בדיקות, לרבות הזמנת תיק החברות מרשם החברות, ואז נחשפה בפניו פרשייה מוזרה ביותר. בחלוף כשלושה חודשים ממועד פטירתו של מויאל בעל המניות והמנהל היחיד בחברה הוגשה לרשם החברות הודעה על מינויו של אדם בשם סלומון בוהדנה כדירקטור בחברה ואשר חתימתו אומתה על-ידי עו"ד בשם יוסף סלב.
כעבור מספר ימים נעשה שינוי במניות החברה, כאשר מי שנרשם כבעל מניות יחיד ודירקטור בחברה היה נדאל חג'אג'. לדברי עו"ד בן-פורת, התברר לו כי בוהדנה הינו חייב מוגבל באמצעים בלשכת ההוצאה לפועל וכל ניסיונותיו ליצור עמו קשר עלו בתוהו.
עוד התברר כי עו"ד יוסף סלב שאימת את חתימתו של בוהדנה הינו לא אחר מאשר עו"ד יוסף סלוביק שהושעה לצמיתות מלשכת עוה"ד לאחר סדרה של מעשי מרמה וגניבה מלקוחות. מבירור עם הלשכה נדהם עו"ד בן-פורת לגלות כי בהתאם לרישומיה העדכניים עו"ד סלוביק בכלל נפטר.
לדברי המפרק הזמני, נדאל חג'אג' הרשום כבעל מניות ומנהל בחברה הינו עבריין מורשע בעל עבר פלילי עשיר הכולל עבירות רכוש.
המפרק הזמני טוען כי מדוח החקירה שהוזמן על-ידו עולה כי ראשיתה של העברת המניות הינה במעשה זיוף לו שותפים בוהדנה ותושב מזרח ירושלים בשם יוסף סלהב, שהזדהה כעו"ד יוסף סלהב, הוא יוסי סלוביק שנפטר עוד באוגוסט 2012, וייתכן בכלל כי מדובר בתעודת זהות מזויפת.
מדוח החוקר עולה כי בוהדנה כמעט ואיננו ניתן לאיתור. הוא חליף מספרי טלפון באופן תדיר ומסתתר מנושיו. לטענת בוהדנה,הוא בכלל רומה על-ידי אותו יוסף סלהב ולאחר שהבין כי החברה בקשיים העביר את הזכויות לנדאל חג'אג' מלוד. בוהדנה לא התנגד לביטול כל העברה שבוצעה בחברה.
על-פי דוח החקירה לנדאל חג'אג' אין כל קשר ליורם מויאל. המפרק הזמני סבור כי אין ולא יכולה להיות כל מחלוקת כי עסקינן בפעולות פליליות, במהלכן הועברו מניות החברה שלא כדין ממויאל לסלומון בוהדנה תוך זיוף מסמכים, וכל זאת מספר חודשים לאחר פטירתו של מויאל.
לדברי המפרק הזמני עו"ד בן-פורת, גם ברשם החברות העלו תמיהות אודות השינויים שבוצעו ברישומי החברה ופנו אליו בבקשה לקבל הבהרות. בעקבות הממצאים הללו הגיש המפרק הזמני תלונה במשטרת ישראל כנגד כל המעורבים, ובמקביל פנה למחוזי בבאר שבע בבקשה להורות על ביטול רישומו של נדאל חג'אג' כבעל מניות ודירקטור בחברת שורשי גרין, ובנוסף להורות לרשם החברות להשיב את רישומו של יורם מויאל כבעל המניות בחברה על-כנו תוך ציון העובדה כי החברה מצויה בהליך של פירוק.

תאריך:  09/11/2013   |   עודכן:  09/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עבריין מורשע הונה והשתלט על שורשי גרין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
שר החוץ של צרפת לורן פביוס אמר כי אין ביטחון שיושג הסכם עם אירן    בכל מקרה, אמר, צרפת לא תסכים לחתום על עסקה שבה יצאו פראיירים
יואב יצחק
נשיא ארה"ב התקשר לראש הממשלה בניסיון להרגיעו: ארה"ב מחוייבת לעצור את תוכנית הגרעין של אירן    נתניהו מתח קודם לכן ביקורת על העסקה המתגבשת ביוזמתה של ארה"ב, הכוללת הקלות בסנקציות
עופר וולפסון
קרי קיצר את ביקורו במזה"ת כדי להגיע לז'נבה לחתום את המו"מ    גם שר החוץ הרוסי לברוב יגיע בשבת    התחושה בירושלים: "ארה"ב הערימה עלינו"    פרטים ראשונים על ההסכמות המסתמנות
עופר וולפסון
שי עזרא, מנכ"ל דור אלון גז: "אין ספק כי במהלך השנה הקרובה נתחיל לראות את הרווחיות עולה במפעלי התעשייה הראשונים ופורצי הדרך מהצמצום המשמעותי בהוצאות האנרגיה"
משה גולן
דירוג האשראי הקודם של צרפת עמד על +AA    בהודעה שפרסמה סוכנות הדירוג נכתב כי הממשלה בצרפת מתקשה ליישם רפורמות כלכליות מהותיות ולגבש את המערכת הפיננסית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il