X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנויים של פרטנר מאשימים את החברה בגביית כספים שלא כדין מלקוחותיה
▪  ▪  ▪
התעריף עלה על 5 שקלים

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגשו שתי תביעות ובקשות לאישורן כייצוגיות כנגד חברת פרטנר. בתביעה הראשונה ובבקשה לאישורה כייצוגית, בהיקף מוערך של 150 מיליון שקלים, נאמר כי עניינה הוא בהעלאות אסורות בתעריף ובסכומים שביצעה פרטנר - בניגוד להסכמים עם לקוחותיה.
לטענת התובעים, לקוחות החברה - אפרת כספי, יואב הדרי וחברת אשל היאור - פרטנר הפרה את ההוראה החוזית המגבילה את העלאת המחיר החודשי הקבוע החל בנובמבר 2008 בסך 5 שקלים לשנה או במהלך השנה באופן יחסי לאותו חלק השנה שעבר.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד צביקה כספי, נאמר כי אי-ניצול זכותה של פרטנר להעלות את התעריף עד לסך 5 שקלים בשנה אינו מקנה לה את הזכות להעלות את התעריף בשנה שלאחריה ביותר מסך של 5 שקלים בשנה הבאה. אולם בפועל פרטנר העלתה את התעריף החודשי הקבוע ביום 1.11.2008 בסכום העולה על 5 שקלים, ובכך ניצלה את זכותה להעלאת התעריף עד יום 31.10.2009.
חיוב בכל הכנסת כרטיס
בתביעה השנייה נגד פרטנר נטען כי עניינה הוא בחיוב שלא כדין של לקוחותיה בתוכניות התשלום מראש (PRE-PAID) על-ידי הפחתת יתרת החשבון מבלי שהלקוח עשה כל שימוש בשירותי החברה, ובמילים אחרות פרטנר מחייבת לקוחות בתשלום עבור שירותים שלא ניתנים על-ידה.
לטענת התובע עומר אל, פרטנר מחייבת את יתרת החשבון של לקוחות הפרי-פייד בסך 0.69 ש"ח בכל מקרה של הכנסת כרטיס ה-SIM המכיל יתרת חשבון קבועה בשקלים המופחתת כנגד ניצול שירותי פרטנר, למכשירו של הלקוח גם כאשר לא נעשה כל שימוש בשרותי תקשורת כגון חיוג מהמכשיר, גלישה סלולרית, שליחת מסרון וכיוצא בזה.
לדברי התובע באמצעות עוה"ד אודי הקר, דני בלנקין ועומר פיינטוך כל לקוחות הפרי-פייד של פרטנר חויבו שלא כדין לפחות פעם אחת עת הכניסו את כרטיס ה-SIM למכשירים לצורך הפעלת המנוי. מבדיקה נוספת שערך התובע עלה כי פרטנר מחייבת את אותם הלקוחות גם במקרים של כיבוי והדלקה של המכשיר וגם בסכומים העולים על 0.69 ש"ח.
התובע מעריך את היקף הגבייה האסורה של פרטנר במהלך 7 השנים האחרונות ב-35 מיליון שקלים, ומבקש מבית המשפט לחייבה בהשבת כספי הגבייה האסורה ללקוחותיה.

תאריך:  10/11/2013   |   עודכן:  11/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש קיבל את בקשתו של איתן כבל וקבע: יש לדון תחילה בשאלה העקרונית האם היו"ר היוצא רשאי להמליץ על מחליפו ובכך לייתר את הבחירות
עידן יוסף
כך חושדים בנציבות שירות המדינה ובמשרד הכלכלה    החשד: מנהל ללא הכשרה מתאימה עלול להתמנות לתפקיד ראש חטיבת תשתיות וטכנולוגיה למרות היותו נעדר תואר מתאים על-סמך חברות עם מנהל אחר
איתמר לוין
בעל השליטה ברשתות טוען שמכפישים אותו - אך לא מכחיש את הדברים    חובות מתאים לי וג'אמפ לנושים בדין קדימה: 16.8 מיליון שקל    הרשתות מנסות למצוא מימון למשכורות אוקטובר
אלעזר לוין
תבנה 116 דירות    תשלם לרמ"י כ-270 אלף שקל לקרקע לדירה    המחירים ללא שינוי לעומת עסקה מלפני ארבע שנים
איתמר לוין
עובד שנסע לעבודה במשך 45 דקות נאלץ לנסוע שעתיים בשל העתקת מתקניו של המעביד    ביה"ד קבע שכל החלופות שהוצעו לעובד היוו הכבדה ממשית והרעה בתנאי העבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il