X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעל השליטה ברשתות טוען שמכפישים אותו - אך לא מכחיש את הדברים חובות מתאים לי וג'אמפ לנושים בדין קדימה: 16.8 מיליון שקל הרשתות מנסות למצוא מימון למשכורות אוקטובר
▪  ▪  ▪
מלכה. "אמרו עלי דברים קשים" [צילום: יניב סופר]

אבי מלכה, בעל השליטה ברשתות מתאים לי וג'אמפ, משך מן החברות 10 מיליון שקל - טוען עו"ד יגאל דורון, בא-כוח קבוצת מליסרון. הדברים נאמרו (יום א', 10.11.13) בנוגע לעתידן של 12 חנויות הרשתות הממוקמות בקניונים שבבעלות מליסרון.
מלכה ובאי-כוחו לא הכחישו את הטענה. עו"ד גולדבלט אמר: "למרות כל ההשמצות שנאמרו באולם בית המשפט ע"י חברי, להגיד אפשר ולהחזיר את כבודו של אדם זו בעיה". ואילו מלכה אמר: "אמרו עלי דברים קשים במהלך הדיון הזה וגם בדיונים קודמים. אני לא אתייחס לדברים שלא קשורים לעצם העניין, אני רק מבקש לשים לב לרמת המוטיבציה שמייצג עו"ד דורון".
דורון גם הודיע, כי מליסרון לא תסכים לשום הסדר של קבע כל עוד מלכה נשאר בעל השליטה ברשתות. לדבריו, "אני לא אסכים כל הסדר עם מר מלכה שלא פורע חוב עבר, וכל הסדר יהיה זמני מבחינתנו כל עוד מר מלכה נשאר בעל השליטה ברשת. לאור ניסיון העבר אנחנו לא מוכנים להגיע להסדר עם מר מלכה. אני מציע לחברי שיגיש בקשה להקפאת הליכים, אפשר למצוא קונים לרשת.
"מר מלכה קנה את ג'אמפ ועד עתה חייב חובות בגין כך. קנה את אופיס דיפו. הסדרי נושים שבונים על כך ש'יחלבו' או את החברה או חברה אחרת, וברור שבמקרה הטוב מר מלכה יתמרן ימינה ושמאלה ואולי יצליח לעמוד בחלק מהתחייבויותיו. לא הוגשה כל תוכנית".
גולדבלט פירט את חובותיהן של שתי הרשתות לנושים בדין קדימה (דהיינו: לא כולל ספקים). מתאים לי חייבת 6.6 מיליון שקל לעובדים (אם תפסיק לפעול), 2.35 מיליון שקל למע"מ ו-2.46 מיליון שקל בגין דמי שכירות. ג'אמפ חייבת לעובדים 3.1 מיליון שקל, 700,000 שקל לרשויות המס, 1.28 מיליון שקל בגין דמי שכירות ו-320,000 שקל לעיריות. סך החובות בדין קדימה של שתי הרשתות הוא לפיכך 16.8 מיליון שקל. עובדי הרשתות טרם קיבלו את משכורות חודש אוקטובר, ותשלומן מותנה בכך שחברות האשראי יסכימו לשחרר כספים מתוך 3.5 מיליון שקל המוחזקים בידיהן.
שופטת בית המשפט המחוזי מרכז, עירית וינברג-נוטוביץ, המליצה לצדדים לדחות את המשך הדיון ב-24 שעות כדי לנסות ולהשיג מימון לתשלום המשכורות ודמי השכירות, והצדדים קיבלו את הצעתה.

תאריך:  10/11/2013   |   עודכן:  10/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מליסרון: אבי מלכה משך 10 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תבנה 116 דירות    תשלם לרמ"י כ-270 אלף שקל לקרקע לדירה    המחירים ללא שינוי לעומת עסקה מלפני ארבע שנים
איתמר לוין
עובד שנסע לעבודה במשך 45 דקות נאלץ לנסוע שעתיים בשל העתקת מתקניו של המעביד    ביה"ד קבע שכל החלופות שהוצעו לעובד היוו הכבדה ממשית והרעה בתנאי העבודה
אלעזר לוין
הערכה: מדובר ב"מס שפתיים", כי לממשלה אין דרך מעשית להוזיל את המגרשים    האפשרות היחידה היא להגדיל את היצע המגרשים של רמ"י העומדים למכירה, אך בערים הגדולות, שבהן עיקר הביקוש, יש לרמ"י מעט מגרשים
איתמר לוין
תחילה לא התייצב הנאשם לדיונים בעניינו וכתב האישום בוטל; לאחר שכתב האישום הוגש מחדש והנאשם שוב לא התייצב - לא הצליחה המשטרה לאתר אותו. התוצאה: "נזק בלתי הפיך" לראיות המדינה
איציק וולף
נשיא המדינה העניק גיבוי לממשלת ישראל בהתנגדות שלה להסכם של המעצמות עם אירן במתווה הנוכחי המוצע    "הנוסח שנדון לא ימנע מאירן יכולת גרעינית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il