1 |
|
|
ברוך שפטרנו! הגיע הזמן להיפטר ממנהל שלא יודע דבר איך הבנק המוזר הזה מתנהל , כמו לפני 50 שנה. מעניין אם הוא ניסה ליצור קשר לטלפון היחיד בארץ, בירושלים? ואם כן האם ניתן לקבל תשובה בכלל? אים שום דבר בזמן אמת, הכל במכתבים בדואר רגיל אחרי שהעיניין לא רלוונטי, בקצב הצב כאילו ואין מחשבים. עדכון במצב אמיתי? לא שמעו על כך בבנק הדואר. בסניפים לא ניתן לקבל שום פרטים או עדכונים, אין להם והם לא מוסמכים. הכל מסורבל ומתאים לזמנים שנכחו, מזל שבנק הדואר קיים כדי להנציח את ההיסטוריה הלכה למעשה כל יום גם היום שלא תיכנס להיסטוריה. ביזיון! הגיע באמת העת שיבוא מנכ"ל שיעמיד את הבנק ואת השרותים שהוא נותן ( לא בחינם ) ויתאים אותם לדרישות של היום. די עם הביזיון הזה שעל כל שאלה אין שום מוצא אלא לפנות למוקד הארור הזה בירושלים ( 02-5005303 ), להמתין שעות עד ליאוש וניתוק השיחה, ואם ענו, תחכה בבית לתשובה בדואר רגיל כדי לפתור בעייה דחופה. כי אין מיילים, אין סיסמאות, אין מחשבים ללקוחות, לחשבון בבנק הדואר אסור להיות מעודכן און ליין כמו בכל מקום אחר בעולם, כי היה מנכ:ל שלא ידע היכן הוא, ומה רוצים ממנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סמל הצבי |
|