X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לטענתו, הנתבעת - גרושתו של אורי בחרי, לשעבר מבעלי רב בריח - הפרה הסכם שחתמה עמו למכור לו 3.25 דונם מהשטח הכולל של 4.5 דונם של הווילה בסביון שבבעלותה
▪  ▪  ▪
עו"ד מישל אוחיון [צילום: יח"צ]

עורך הדין מישל אוחיון הגיש לבית המשפט המחוזי בלוד תביעה בסך 8.76 מיליון שקל נגד עדינה בחרי מסביון, גרושתו של אורי בחרי, לשעבר מבעלי רב בריח, אשר הוכרז כפושט רגל בשנת 2009.
בתביעה שהוגשה באמצעות חברת מ.מ. אוחיון והחזקות 2008 שבבעלות עורך הדין אוחיון, נאמר כי בשנת 2009 הסכימו הצדדים כי בתמורה לסך של 5 מיליון שקל תמכור עדינה בחרי לעו"ד אוחיון 3.25 דונם משטח הווילה שבבעלותה בסביון.
בתביעה נאמר כי הווילה בסביון, ששטחה 4.5 דונם, הייתה משועבדת לבנק הפועלים בשל חוב של עדינה לבנק בסך 7.5 מיליון שקל, ולאחר שעדינה לא עמדה בהתחייבויותיה לבנק, קיבל הבנק צו לפינויה מהנכס. לדברי עו"ד אוחיון, עסקת המכירה בינו לבין עדינה באה להבטיח את החזר החוב לבנק לצד הישארותה של עדינה בעלים של חלק מהנכס ועליו בית מגוריה.
בשל מורכבות המכר ומצבה המשפטי של עדינה בחרי והנכס עצמו, ובעיקר הצורך בקבלת אישורים מגורמים רבים, נכרת בין הצדדים הסכם אופציה אליו צורף הסכם מכר חתום. לדברי עורך הדין אוחיון, הוענקה לו האופציה לרכוש את הנכס לאחר קבלת מלוא האישורים, לכניסת האופציה לתוקף.
בשל רצון הבנק לממש את הנכס הוסכם במסגרת הסכם האופציה כי במהלך תקופת האופציה ישלם עו"ד אוחיון לעדינה בחרי סכומים ניכרים מדי חודש על-מנת שזו תעמוד בהתחייבויותיה כלפי הבנק. עוד הוסכם כי אם לבסוף לא תושלם עסקת המכר תשיב בחרי לעו"ד אוחיון את כל הכספים ששולמו על ידו.
לדברי עו"ד אוחיון, המיוצג על-ידי משרד עוה"ד פירט, וילנסקי, מזרחי, כנעני, לאורך התקופה הוא שילם סכום כולל של כ-2.8 מיליון שקל, אולם בשלב מסוים כאשר בחרי הרגישה נוח יותר מול הבנק ואף סברה כי שווי הנכס עלה באופן שניתן למכור אותו במחיר גבוה מזה המוסכם, היא חזרה בה מרצונה למכור את הנכס ועשתה כל שביכולתה כדי להכשיל את העסקה, תוך שבמקביל ניסתה להפעיל עליו לחץ על-מנת להסכים "לפתוח" את ההסכם באופן שתוגדל התמורה או יוקטן שטח הנכס הנמכר.
לבסוף, טוען עו"ד אוחיון, הכשילה בחרי כל אפשרות לקיים את ההסכם עד אשר בלית ברירה הוא בוטל. אלא שלטענתו בחרי מסרבת להשיב לו את הכספים ששילם לה לאורך התקופה ובאורח אבסורדי היא מחזיקה הן בנכס והן בכסף.
אשר על כן מתבקש בית המשפט לחייב את בחרי להשיב לעורך הדין אוחיון את כספו עקב ביטול ההסכם, ולפצות אותו בגין נזקיו עקב התנהגותה והפרת ההסכם על ידה.

תאריך:  12/11/2013   |   עודכן:  12/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד מישל אוחיון תובע 9 מיל"ש מעדינה בחרי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
תופעה: חיילים רוכשים כרטיסים לתחנה הקרובה ויורדים בתחנה רחוקה    המשטרה הצבאית ונציגי הרכבת יבצעו בשבועות הקרובים אכיפת נהלי נסיעת החיילים בימי א'
עופר וולפסון
מוטי בן משה שיפר את הצעתו ומוכן להזרים 1.22 מיליארד שקל לחברה    המדובר בהצעה הגבוהה ביותר שעל הפרק
יפעת גדות
במסגרת ניסוי קליני המבוצע ביפן טופלו בהצלחה שני חולים בסרטן ריאות באמצעות מערכת IceSense3 של אייסקיור
יפעת גדות
יו"ר המועצה דואג לביצוע העבודות השוטפות הקשורות בפעולות המועצה וועדותיה, מסייע לרשם המהנדסים והאדריכלים בקידום נושאים העולים על סדר היום במועצה, משמש כמקשר בין עבודת המועצה לפעילות הרשם ועוד
עידן יוסף
בעיית החיכוך בקווים המשותפים בשומרון אינה יורדת מסדר היום    בצה"ל אומרים כי הבעיה היא תחבורתית ומשרד התחבורה יציע תגבור שירות    התושבים וחברי הכנסת בימין טוענים מנגד להתעלמות הבעיה הביטחונית שעלולה להסתיים ברצח או בחטיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il