X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המבוטח ששימש כמנכ"ל חברת היי-טק לקה באירוע מוחי לדבריו כלל הודתה בחובתה לשלם לו תגמולי ביטוח אולם לא שילמה לו את מלוא התגמולים המגיעים לו
▪  ▪  ▪
אי.סי.טל (ECtel)

אהרון שייך (63) מקיסריה הגיש לבית המשפט המחוזי בלוד תביעת תגמולי ביטוח בסך 7.23 מיליון שקלים כנגד חברת הביטוח כלל, בטענה לאי-תשלום מלוא תגמולי ביטוח אובדן כושר עבודה.
בתביעה נאמר כי עד לשנת 2004 שימש התובע כמנכ"ל חברת אי.סי.טל (ECtel) חברת טכנולוגיה עילית לתקשורת, שהעסיקה מאות עובדים בישראל ובעולם אשר נסחרה בבורסה לניירות ערך בניו-יורק. עוד נאמר כי מאז שנת 1984, במהלך עבודתו בחברת האם אי.סי.איי ובחברת אי.סי.טל, בוטח התובע בפוליסות ביטוח אצל כלל, במסגרתה נרכשו כיסויים בגין אובדן כושר עבודה מרוחב ושחרור מפרמיות.
בראשית חודש אוקטובר 2005, נטען בכתב התביעה, עבר התובע אירוע מוחי. כתוצאה ממנו הוא מצוי באובדן כושר עבודה מלא, בהתאם להגדרתו בפוליסות, עד ליום זה. כתוצאה מהאירוע המוחי, טוען התובע, הוא סובל ממצב רפואי קשה בעטיו נגרמו לו מגבלות פיזיות ונפשיות שאינן מאפשרות לו לחזור לעבודתו ו\או לכל עבודה אחרת.
לדברי שייך, הוא נבדק על-ידי המוסד לביטוח לאומי שם נקבע לו אובדן כושר עבודה מלא ונכות צמיתה משוקללת בשיעור 82%. התובע טוען כי אין ולא יכול להיות ספק כי מצבו הרפואי מונע ממנו את היכולת להמשיך ולעבוד בעבודה בה עסק בטרם האירוע המוחי וכי הוא בלתי כשיר לעבודה באופן מלא כהגדרת פוליסת הביטוח.
לדברי התובע, באמצעות עו"ד שלום סביון, מומחה תעסוקתי קבע כי הוא מצוי באובדן כושר עבודה מלא בשיעור 75% לצמיתות וכי הוא סובל ממגבלות תפקודיות חמורות שאינן מאפשרות לו לחזור לעבודתו.
שייך מציין כי כלל הודתה בחובתה ושילמה לו תגמולי ביטוח חודשיים מלאים עד לאפריל 2006 ואף שחררה אותו מתשלום דמי הביטוח. ברם, החל בחודש מאי 2006 הפסיקה כלל מלשלם לו את תגמולי הביטוח מבלי לנמק את עמדתה מלבד ניסיון לנהל משא-ומתן ארוך עמו שנועד להתיש אותו ולחמוק מתשלום תגמולי הביטוח.
לטענת התובע, סירובה של כלל לשלם את תגמולי הביטוח וסירובה להודיע על עמדתה ולנמק את החלטתה הינה התנהגות חסרת תום לב, ובניגוד לחובה המוטלת על חברת ביטוח לנהוג בהגינות ובתום לב כלפי המבוטחים.
הוא מבקש מבית המשפט לחייב את כלל בתשלום תגמולי ביטוח אובדן כושר עבודה החל מחודש מאי 2006 ועד היום בסכום משוערך של 6.66 מיליון שקלים ובנוסף לשלם את פרמיות הביטוח בסך 574,000 שקלים וכן ריבית מיוחדת בשיעור מקסימלי וריבית עונשית בשל התנהגותה חסרת תום הלב.

תאריך:  12/11/2013   |   עודכן:  12/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תום לב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כלל נתבעת לשלם תגמולים בסך 7 מיליון ש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
שר התחבורה: "אני סקפטי לגבי היכולת לעצור את השביתה הזו"    "הם יכולים לשבות גם שנה... עדיין יקומו שני נמלי ים חדשים"
עופר וולפסון
מנכ"ל משרד רה"מ התחייב בפני יו"ר ועדת הכספים כי נושא ההפרטה המתעכב ייפתר סופית    בינתיים קיבלה החברה עוד הלוואה (חלקית) לתשלום משכורות אוקטובר
יצחק דנון
עו"ד לוי נח טוען בתביעה שהגיש כי פוליסות הביטוח מכסות את הליכי התביעה שנוהלו בין היתר כנגדו בפרשת בנק החקלאות על-ידי מפרקת הבנק    מבקש מבית המשפט לחייב את מגדל ומנורה שביטחו אותו במהלך עבודתו כיועץ המשפטי של הבנק לשלם לו את המגיע לו על-פי הפוליסות
עידן יוסף
12% מסך נפגעי תאונות הדרכים בממוצע בכל שנה נפגעים בתאונת דרכים בעבודה    אור ירוק: בממוצע אחד מכל עשרה הרוגים בתאונות דרכים, נהרג בתאונה בעבודה
עופר וולפסון
משפחה עשירה מקליפורניה אשר אספה רכבים צבאיים היסטוריים ציינה את "יום הווטרנים" האמריקני על-ידי העברה של האוסף לאגודה ללא כוונת רווח שתציג ותשמר את מכונות הקטל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il