X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
להערכת החברה, הגידול המהיר הצפוי בציי חברות התעופה במזרח התיכון יביא לכך שבמהלך 20 השנים הבאות יתווספו להם 2,610 מטוסים חדשים בהיקף של כ-550 מיליארד דולר
▪  ▪  ▪
הגידול במזה"ת עולה על זה שבשאר העולם [צילום: Boeing photo]

ענקית התעופה בואינג צופה (יום ה', 14.11.13) כי חברות התעופה במזרח התיכון יזדקקו במהלך 20 השנים הבאות ל-2,610 מטוסים חדשים בהיקף של כ-550 מיליארד דולר.
כ-900 מטוסים עתידים להחליף ציים קיימים ו-1,800 מטוסים יוכנסו לשירות בשל הגידול המהיר הצפוי בציי המטוסים של החברות באזור זה.
תחזית השוק של בואינג ל-20 השנים הבאות קובעת כי מטוסים רחבי-גוף ובעלי טווח טיסה גדול כמו הבואינג 777 וה"דרימליינר" בואינג 787 ימשיכו להוביל את "סל" ההזמנות של חברות התעופה במזרח התיכון - עובדה המשקפת את השינויים בסדרי העדיפויות של רשתות התעופה הגלובליות והבריתות הנחתמות בין חברות התעופה באזור.
"הגידול בהיקף הטיסות הבינלאומיות במזרח התיכון ממשיך 'להכות' את שאר העולם", אמר רנדי טינסת', סגן נשיא שיווק בקבוצת התעופה האזרחית של בואינג. "אזור המפרץ הפרסי נהנה ממיקום גיאוגרפי ייחודי המאפשר טיסות ישירות, ללא נחיתות ביניים, בין אירופה, אפריקה, אסיה ואוסטרליה. בנוסף, במהלך העשור האחרון, ראינו גידול במספר חברות ה-low cost שנהנו מהמספר הגבוה של נוסעים צעירים, מהגרי עבודה והליברליזציה המסתמנת של השוק".
תחזית בואינג קובעת כי 50% מהמטוסים שיסופקו לאזור במהלך 20 השנים הבאות יהיו מטוסים רחבי-גוף בהשוואה ל-24% בשאר העולם. היקף אספקת המטוסים צרי-הגוף, כמו הבואינג 737, לאזור המזרח התיכון, עד שנת 2032, יהיה 47% בעוד שמטוסים גדולים כמו הבואינג 747 יהוו 10% מכלל הביקוש הצפוי באזור. הביקוש למטוסים קטנים המיועדים לטיסות פנימיות ימשיך להיות 1%.
"בואינג ממוצבת היטב למתן מענה לביקוש במזרח התיכון", הוסיף טינסת'. "המטוסים של בואינג מספקים לחברות התעופה באזור את היכולת לשרת את הרשתות הצומחות, את הנוחות והגמישות של חוויית מותג יוקרתי וחיסכון משמעותי בעלויות התפעול ומעניקים יתרונות לא רק לחברות עצמן אלא גם לציבור הנוסעים".
התחזית הגלובלית של בואינג קובעת כי ב-20 השנים הבאות יהיה בעולם ביקוש ל-35,280 מטוסים חדשים המוערכים בכ-4.8 טריליון דולר. מטוסים חדשים אלה יחליפו מטוסים ישנים ויעילים פחות, ויעודדו צמיחה בשווקים המתעוררים וחדשנות במודלים של עסקי התעופה. על-מנת לענות על הביקוש הגדל למטוסים חדשים הגדילה בואינג את קצב הייצור של משפחות המטוסים המבוקשים ביותר - 737, 777 ו-787.
תאריך:  14/11/2013   |   עודכן:  14/11/2013
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
בואינג צופה רנסאנס תעופתי במזרח התיכון
תגובות  [ 1 ]מוצגות  [ 1 ] כתוב תגובה 
1
הם עדיין חיים ב"אביב״ הערבי...
קורא משועשע  |  14/11/13 14:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
התרגיל הנערך בהוואי נועד לאמן את הכוחות במתן סיוע לנפגעי אסון
אלעזר לוין
הבניין ברחוב אחד העם 54 הוא בן 5,700 מ"ר    הבורסה עוברת בשנה הבאה לבניין חדש ברחוב אחד העם פינת אחוזת בית
אביתר בן-צדף
דוח של האו"ם מעריך כי השנה יהיה יבול שיא של אופיום במדינה    גידול פרג מכניס כסף רב לחקלאים - מעבר לחשד, כי הוא מממן חלק גדול מפעילות הטרור של הטליבאן    באפגניסטן מגדלים השנה 2,090,000 דונם של פרגים - 160 אלף דונם יותר מאשר בשנת 2007, שהייתה שנת שיא בגידול הפרגים    רבים מהחקלאים האפגניים, שהפסיקו לגדל פרג, עשו זאת מטעמים דתיים
יפעת גדות
יום הסוכרת הבינלאומי: כ-500 אלף חולי סוכרת חיים בישראל, וכמיליון אנשים מוגדרים כ'טרום-סוכרתיים'    הבשורות הטובות -ניתן למנוע את הופעת המחלה
עופר וולפסון
יהלום עצום בגודלו הידוע בשם "הכוכב הוורוד" נמכר ביותר מ-83 מיליון דולרים במכירה פומבית בז'נבה - הרבה מעל המחיר הצפוי שלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il