X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל קוקה קולה מגלה: עובדים בחברה הציעו לשווק מוצר אחר עם החלפת המותג "אסם נותנת לנו קרב מדהים, וההתמודדות לא הסתיימה" "טוב שלא היה זמן לישיבות ארוכות"
▪  ▪  ▪
רבן. רק השם מוחלף [צילום: יח"צ]

אנחנו מוכרים היום תה קר במותג "פיוז" יותר מאשר במותג "נסטי", שהיה בשימוש עד לשנה האחרונה. זאת, למרות שבשוק יש עתה שלושה מתחרים במקום שניים. כך אמר (יום ו', 15.11.13) מנכ"ל קוקה קולה, טל רבן. הוא הרצה במועדון המסחרי והתעשייתי בתל אביב. רבן דיבר על המעבר ממותג למותג, שאירע לפני קצת יותר משנה.
רבן גילה בהרצאתו, כי היו אנשים בחברה שביקשו לשנות, יחד עם השם המסחרי החדש, גם את המוצר, ולשווק מוצר חדש, שאת טיבו לא פירט. "ההצעה נדחתה, וטוב שכך" - אמר.
רבן (48) אמר כי החברה קיבלה התראה קצרה על הפסקת שיתוף הפעולה בעולם בין קוקה קולה לנסטלה, כשהאחרונה נתנה לתה הקר את שמו המסחרי "נסטי". חברתנו - אמר - הייתה חייבת להערך במהירות לשינוי, בגלל חשיבותו של מותג בשיווק מוצרים. "למזלנו" - אמר - "לא היה זמן לישיבות ארוכות, נכפה עלינו לוח-זמנים קצר, וזה הביא לתוצאות טובות יותר מאשר דיונים ארוכים".
עוד אמר רבן, כי על החברה היה להכין את המותג החדש בחשאיות, תוך אי-ודאות מה תעשה החברה המתחרה החדשה אסם, שקיבלה את השם המסחרי. "החלטנו על השם פיוז, כי זה שם בינלאומי שאיש אינו יודע בעצם מה מובנו. בתוך שבוע החלפנו את כל הבקבוקים, התוויות והשילוט". הטיעון המרכזי שלנו בשיווק ובפרסום היה, שהמוצר נשאר כמות שהוא, ורק שמו המסחרי התחלף".
רבן הודה כי "אסם - המשווקת עתה תה קר תחת שם המותג נסטי - היא חברה טובה מאוד, נותנת לנו קרב מדהים, וההתמודדות מולה לא הסתיימה".

תאריך:  16/11/2013   |   עודכן:  16/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קוקה קולה: המכירות גדלו במעבר ל"פיוז"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
היה מנהל לשכתו של מנחם בגין ונחשב לאיש הקרוב ביותר אליו    נתניהו: "היה סמל לאהבת המולדת והנכונות להקרבה עצמית למענה"
עידן יוסף
יו"ר מגדל אהרן פוגל רואה את מפלגת העבודה בממשלת נתניהו    יחימוביץ': "אולי נשקול מחדש הצטרפות לממשלה. זה על השולחן"
עידן יוסף
בכירי רשות השידור זומנו לוועדת החינוך כדי להסביר מדוע הפרו התחייבות להעלות את הסאטירה של לאטמה ללוח השידורים והעדיפו סאטירה שמאלנית
יואב יצחק
ההפסדים הגוברים: בעיקר בגלל ירידת מחירי הפרסום וחדירתו המתמשכת של עיתון ישראל היום    ארנון מוזס פועל לצמצום ההוצאות בחברות-הבת ולפיטורי עובדים בראשית 2014
יואב יצחק
בפעם הראשונה לאחר שנים רבות - אירן תיטול חלק בכינוס של האו"ם שנועד למצוא פתרון למשבר בסוריה    טרם נקבע מי תהיה המדינה המארחת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il