X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחיו של שחקן הכדורסל מאיר טפירו רכש ב-2 מיליון שקל חברת בניה מנצרת, שנקלעה לחובות של 40 מיליון שקל תקדים: חובותיו האישיים של בעל החברה יכללו בהסדר הנושים שחאדה תרם את הוילה שלו
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

חברת קפיטל פרופיט, בבעלות חיליק טפירו - אחיו של כוכב הכדורסל מאיר טפירו - רכשה את חברת הנדל"ן אמיר שחאדה לבנין ופיתוח, בבעלות שחאדה. היא שילמה 2 מיליון שקל. קפיטל פרופיט עוסקת בניהול השקעות של קופות גמל, ועתה תחליט על המשך דרכה של שחאדה. העסקה אושרה בימים אלו על-ידי שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, עאטף עיילבוני.
הרכישה תכסה רק 5% מחובותיה של שחאדה, המגיעים ל-40 מיליון שקל. שחאדה היא אחת מחברות הבניה הגדולות בצפון הארץ, בעלת הסיווג הקבלני הגבוה ביותר, ג5. בין היתר היא בונה בהיקף גדול לקיבוצים, וכן בנתה מפעל במגדל העמק. שחאדה גם בונה, על-פי הזמנת הכנסייה הקתולית של מקסיקו, בית הארחה לצליינים בחוף הוואי על הכנרת, בטבריה.
בפברואר השנה מונה לחברה נאמן, עו"ד גיל הירשמן, המטפל בתביעות הנושים ובמימוש נכסיה. בדיקת הנאמן העלתה שהחברה נקלעה לקשיים בשל התרחבות יתר ובשל קבלת עבודות במחירי הפסד.
מימוש כל הנכסים יסתכם ב-8 מיליון שקל, שיכסו רק 20% מהחובות. וגם זאת, לאחר שאמיר שחאדה, אישית, תרם למימוש את הוילה שלו בנצרת, ששויה נאמד בכ-2 מיליון שקל. כן תרם דירה בבעלותו, בשווי של כ-250 אלף שקל.
שחאדה גם הסכים שחובותיו האישיים יכללו במסגרת הפירוק, ולאור זאת הורה על כך השופט עיילבוני. זוהי החלטה תקדימית, מאחר שבדרך כלל אין בעליה של חברה אחראים לחובותיה. החובות האישיים עומדים על 600 אלף שקל, והנושים יקבלו 15%, כמו נושי החברה שיש להם ערבויות אישיות.
עוד החליט השופט עיילבוני, כי עובדי החברה ורשויות המס יקבלו (על-פי זכות הקדימה שלהם) 100% ממה שהחברה חייבת להם, הבנקים לאומי ומרכנתיל יקבלו 60%, ונושים ללא ערובה אישית יקבלו 10% מהחוב.
במסגרת ההליכים קיבל בית המשפט בנצרת, בראשות השופט עיילבוני כמה החלטות עקרוניות. בין היתר, התעורר סכסוך בין בנק לאומי לבין חברה לנכיון צ'קים, שהחזיקה בהמחאות של שחאדה. בית המשפט קבע כי בנסיבות המקרה, גובר השיעבוד הצף של לאומי (על נכסי החברה) על השטרות שבידי החברה.

תאריך:  18/11/2013   |   עודכן:  18/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרת פרץ
לאחרונה הביעה החברה לישראל נכונות בפני נושיה להזרים מאות מיליוני דולרים לטובת ההסדר
עופר וולפסון
רכשה 30% מחברת ח.מר בתמורה ל-95 מיליון שקל ורכשה 50% מחברת פארם-אפ בתמורה לכ-85 מיליון שקל
אלעזר לוין
נסים אסייג, הבונה אלפי דירות באור עקיבא, פתח תקוה, יבנה וערים אחרות, מבקר בחריפות את תוכנית אריאל להלאים את עסקי פינוי-בינוי    "הממשלה נכשלה בטיפול ב-120 פרויקטים, אז איך היא רוצה להפוך ליזם מוביל?"
יצחק דנון
בית המשפט העליון קבע כי ההחלטה לחייב הורים שהגישו תביעת רשלנות רפואית בהפקדת ערובה להבטחת הוצאות הנתבעים תשלול מהם את זכות היסוד של גישה לערכאות ותנעל בפניהם את שערי בית המשפט
יפעת גדות
באתר ynet יועמדו להצבעת הציבור 10 פרחים שנבחרו ע"י צוות של מומחים, ובתום התחרות יוכרז הפרח שיקבל את מרבית קולות הציבור כפרח של המדינה    מהגולשים נדרשת הקלקה אחת בלבד    מטרת הפרויקט - לחזק את המודעות לשמירה על שטחים פתוחים, המהווים את בתי הגידול של פרחי הבר של ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il