X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביהמ"ש: המנהלים המיוחדים הציעו הסדר במסגרתו תקבל פז 100,000 שקל יותר מאשר בהסדר הראשון שנפסל בשל ההעדפה שניתנה לה, לא פרסמו כנדרש את אסיפת הנושים ונציגם מסר מידע שאינו נכון
▪  ▪  ▪
ממשיכים לחלק מתנות לחברת פז

"מתקבל הרושם, כי נשתכחה מבעלי התפקיד העובדה כי עליהם לפעול למען כלל ציבור הנושים ונראה כי הם פועלים בעיקר מטעם פז". כך אומרת (יום ד', 20.11.13) שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ד"ר מיכל אגמון-גונן, על המנהלים המיוחדים של בורגר ראנץ' (בבעלותה הקודמת), עו"ד אליעזר שפלר ורו"ח שאול ברגרזון.
אגמון-גונן פסלה בפעם השנייה את הסדר הנושים שהציעו שפלר וברגרזון, למרות שאושר באסיפת הנושים, וזאת משום שגם הסדר זה מיטיב בצורה בלתי תקינה עם חברת פז. את ההסדר הקודם פסלה אגמון-גונן משום שהוא העניק לפז מעמד של נושה מובטח, למרות שהיא ביצעה בזמנו עסקה סיבובית כאשר מכרה את רשת המסעדות ליוסי חושינסקי, ולמעשה לא הוזרם סכום כלשהו לחברה. על-פי אותו הסדר, הייתה פז אמורה לקבל 8.5 מיליון שקל מתוך 14.5 מיליון שקל שיחולקו לנושים.
אגמון-גונן קובעת, כי ההסדר המתוקן כביכול - בו הפכה פז לנושה רגיל - היה מעניק לה 8.6 מיליון שקל, דהיינו 100,000 שקל נוספים על חשבון יתר הנושים. היא אומרת, כי בא-כוחם של המנהלים המיוחדים, עו"ד אמיר דולב, הטעה את אסיפת הנושים כאשר אמר שפז מוותרת על קרוב למיליון שקל שהייתה אמורה לקבל לפי ההסדר הראשון.
עוד עומדת אגמון-גונן על כך ששפלר וברגרזון פרסמו מודעות בעיתונים על האסיפה לאישור ההסדר המתוקן, במקום להודיע על כך בצורה פרטנית לנושים כפי שהורתה. התוצאה הייתה, שלאסיפה הגיעו רק בעלי שליש מן הנשייה, וכך אושר ההסדר המיטיב עם פז.
"למעשה, קיבלנו את אותה גברת בשינוי אדרת. פז עדיין מקבלת שליש מקופת הפירוק ומעל למחצית מהכספים שנותרו לחלוקה לנושים הרגילים, וזאת מבלי שהייתה הכרעה בתביעת החוב שלה, מבלי שכל הנושים שתביעות החוב שלהם התקבלו על-ידי המנהלים המיוחדים קיבלו הודעה על אסיפת הנושים, מבלי שהנושים מודעים לקשיים שבמעמדה כנושה רגילה, ומבלי שהובהר להם ההבדל בין ההסדרים", אומרת אגמון-גונן.
לדברי אגמון-גונן, רק "על-מנת להביא מזור לכל אותם נושים הממתינים לקבלת כספם למעלה מחמש שנים" היא מאפשרת לשפלר וברגרזון לכנס בפעם השלישית אסיפת נושים, "אך הפעם כאשר כל הנושים יזומנו כדין וכלל המידע יהיה לפניהם. היינו, לאחר שכלל הנושים שאושרה תביעת החוב שלהם יקבלו הודעה שתפרט את עיקרי ההסדר הראשון, הנימוקים לדחייתו על-ידי בית המשפט, עיקרי ההסדר השני וההבדל הכספי בין הצעת ההסדר הראשונה לזו שלפני". אגמון-גונן מפרטת בהחלטתה את הצורה בה על המנהלים המיוחדים להודיע על האסיפה ואת המסמכים שעליהם להציג בפני הנושים.

תאריך:  21/11/2013   |   עודכן:  21/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוב נפסל הסדר הנושים בבורגר ראנץ'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
בתביעה נטען כי מחירי כלי הרכב שהוצהרו על-ידי התובעים הם נכונים וכי אינם חייבים בתוספת מיסי יבוא
עופר וולפסון
היהודים האמריקניים מתכוננים לחגוג הזדמנות של פעם בחיים ב-28, אז יתכנסו בלוח השנה שני חגים באופן נדיר במיוחד - חג ההודיה וחג החנוכה. החג נתן השראה לפרץ של יצירתיות
עופר וולפסון
הונדה, יונדאי וטויוטה הציגו מכוניות מונעות במימן בתערוכות הרכב בלוס אנג'לס ובטוקיו    מכוניות מימן מתחרות עם המכוניות החשמליות על התואר "הרכב הירוק" הפופולרי ביותר
עופר וולפסון
מירב צדיקריו נבחרה במכרז לתפקיד פקידת שומה רחובות וירדן יופה יחליף את יעקב אוסטר הפורש בתפקיד גובה מכס מרכז
עופר וולפסון
פדיונן עלה ב-1.5% בחישוב שנתי - האטה לעומת 2.7% ברבעון הקודם    האטה גם בפדיון רשתות המזון    2013 מסתמנת כשנה בה הואטה העלייה בפדיון כל סוגי המוצרים, כשבמוצרים בני קיימה כמו חשמל חלה אף ירידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il