X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כתב אישום חמור בגין עבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש בחירות ושיבוש מהלכי משפט הוגש נגד העבריין מהדרום ונגד שני נוספים הטילו אימה על חצר הרב יעקב איפרגן
▪  ▪  ▪
דומראני בבית המשפט [צילום: פלאש 90]

כתבי אישום הוגשו (יום א', 24.11.13) נגד העבריין שלום דומרני ונגד מומי קסנטיני ונגד עוזרו של הרב יורם אברג'יל, עמנואל אלישע, בפרשת ניסיון שיבוש המהלך התקין של הבחירות המקומיות בנתיבות. השלושה הואשמו בביצוע עבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, הפרעה בבחירות ושיבוש מהלכי משפט.
החקירה נוהלה ע"י להב 433 בליווי פרקליטות מחוז דרום. על-פי עובדות כתב האישום, הרקע לאירועים הוא מערכת בחירות לראשות העיר בנתיבות שבה היו מעורבים חצרות רבנים מרכזיים - הרב יורם אברג'יל מן הצד האחד והרב יעקב איפרגן מן הצד השני.
במהלך תקופת הבחירות, נחלקו רבני העיר בתמיכתם למועמדים שונים. בעוד שבקרב מחנה הרב איפרגן תמכו הרבנים במועמד מסיקה, במחנה הרב אברג'יל תמכו הרבנים בראש העיר המכהן, יחיאל זוהר.
הפילוג בין הרבנים יצר מתיחות רבה, ולעיתים אף אלימה, בין המחנות. במהלך תקופת הבחירות, עלה חשש בקרב מחנה אברג'יל כי סיכויו של מסיקה להיבחר לראשות העיר הינם גבוהים יותר מאלה של יחיאל. על-רקע חשש זה, ניצלו אנשי אברג'יל את היכרותם רבת השנים עם שלום דומרני, וכן את העובדה ששמו ונוכחותו ביום הבחירות עשויים לפעול לטובתם ולהוות יתרון על פני המחנה השני ולכן שוחח עוזרו של הרב אברג'יל (נאשם בכתב אישום נפרד) עם דומרני וגולל בפניו את חששותיו של רבו ומחנהו.
ביום הבחירות הגיעו שלום דומרני יחד עם אנשיו לרב אברג'יל ובפגישה ביקש עוזרו של הרב מהנאשמים לאיים על מחנה איפרגן ובכך למנוע מאנשי מחנה זה להמשיך ולפעול לטובת מסיקה. מיד לאחר מכן, הגיעו הנאשמים (דומרני וקסנטיני) למוסדות החינוך של רב איפרגן ולאחר מכן לביתו של הרב כדי להטיל אימה על אנשי מחנה איפרגן ולהעביר מסר מאיים בכל הנוגע לפעילותו של הרב ואנשיו במסגרת המחנה השני ביום הבחירות. מפאת האימה שהטילו הנאשמים על הרב איפרגן, כך עולה מכתב האישום, חשש הרב איפרגן לחיו ולחיי בני משפחתו, ושכר את שירותם של מאבטחים חמושים, אשר אבטחו את ביתו ביום הבחירות.
בנוסף, בשל האימה, התפלל הרב איפרגן להצלחתו של יחיאל זוהר בבחירות ולכך שמסיקה לא יבחר. כמו-כן, בשל האימה שהטיל דומרני, חדלו פעילים מרכזיים במטה הבחירות של מסיקה להמשיך לפעול באופן חופשי למען בחירתו.
מלבד כתב האישום הגישה הפרקליטות לבית המשפט גם בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם. "התנהגותם של המשיבים מצביעה על הפחד הממשי של המתלונן, שבגינו המתלונן ליאור והרב מילאו אחר מבוקשם של המשיבים ונמנעו מלפעול באופן חופשי ביום הבחירות", לשון הבקשה.

תאריך:  24/11/2013   |   עודכן:  24/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דומרני הטיל אימה על חצר איפרגן
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
רק עונש מוות, ירתיע את החלאות
מקס פאואר  |  24/11/13 14:16
2
עם אגיב מי יערוב לי ל"ת
יואב ה  |  24/11/13 17:51
3
לא ברור איך בן אדם
גנטיקן  |  24/11/13 18:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
17 שרים הצביעו בעד המינוי לעומת ארבעה שהתנגדו לו - השרים בנט, אורבך, אריאל ולנדאו    לבני עקצה את בנט: גם אם הייתי מראיינת חמישה ובסוף מביאה לממשלה את שי ניצן הוא היה מצביע נגד
אביתר בן-צדף
סנאטורים הגישו כ-350 תיקונים לחוק תקציב ההגנה 2014    הבולטים בהם - שני תיקונים ביחס לפעולה נגד עברייני מין    בית הנבחרים כבר אישר את תקציב ההגנה לשנת 2014    בחוק התקציב יש אישור להעלאה של אחוז בשכר החיילים
אביתר בן-צדף
נוסה בהצלחה על בעלי-חיים באוניברסיטת איובה    דרוש מחקר נוסף, עד שהשתל יהיה מוכן לניסוי בבני-אדם
אביתר בן-צדף
ביפן סבורים, כי זו תגובה לתגבור כוח המטוסים היפניים, הפועל באזור המריבה בסיוע לספינות חיל הים היפני    אזור איי סנקאקו נחשב לעשיר במרבצי נפט וגז
אביתר בן-צדף
טעה בתשעה מילין, ונחת בשדה קטן במקום בבסיס של חיל האוויר האמריקני    רשות התעופה האמריקנית חוקרת את הטעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il