X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משה נסטלבאום (ערוץ 1) העביר את הטיפול בענייניו המשפטיים לעורכי הדין אלי זהר ורועי בלכר מחמת כעסו על הנזקים שנגרמו וכמיהתו ליצוג מקצועי והולם שיביא תוצאות שרה נתניהו ויורם גלובוס הפסיקו כמעט לחלוטין השימוש בעו"ד יוסי כהן נסטלבאום: יוסי כהן חבר שלי; הוא ביצע עבורי עבודה מצוינת מאשר: הטיפול בתיקים הועבר לעורכי הדין אלי זהר ורועי בלכר
▪  ▪  ▪
נסטלבאום. שכר עורך דין אחר [צילום: יח"צ]
יואב יצחק
עו"ד יוסי כהן ממיר כספים שחורים בצ'יינג'ים בניגוד לחוק

הקונסיליירי של נמרודי
יואב יצחק
עו"ד יוסי כהן פעל כקונסיליירי עבור עפר נמרודי * בעיצומה של פרשת האזנות הסתר הוא הפעיל עבורו חוקרים פרטיים, שילם להם במזומנים, במלתחה במלון הולידיי אין ובמקומות מסתור אחרים, והכל כדי לשבש הליכי חקירה ומשפט * תמורת השירותים הפליליים שסיפק קיבל יוסי כהן מיליונים, שהוצאו ומשולמים גם עכשיו במיוחד מקופתה של קבוצת הכשרת הישוב * בין היתר: נמרודי "סידר" ליוסי כהן תשלום קבוע בסך 10,000-7,500 אירו לחודש ורווחים מפרויקט של הקבוצה ברומניה * המשך יבוא
לרשימה המלאה

איש התקשורת משה נסטלבאום, מנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1, הוציא את תיקיו ממשרדו של עו"ד יוסי כהן והעבירם לטיפולם של עורכי הדין אלי זהר ורועי בלכר. הסיבה לכך: כעסו על הנזקים שנגרמו במהלך טיפולו של כהן בענייניו, ורצונו לקבל טיפול אמין יותר, ראוי ומקצועי.
עו"ד יוסי כהן טיפל בשני תיקים בעניינו של נסטלבאום: קובלנה משמעתית שהגישה נגדו נציבות שירות המדינה. הדיונים בה החלו ולפי ההערכות הם ימשכו מספר חודשים; ובעתירה שהגישה אגודת העיתונאים בדרישה להדיחו מכל משרה ניהולית ברשות השידור בשל אתה קובלנה. העתירה תלויה ועומדת.
עו"ד כהן נכשל במזעור נזקיו של נסטלבאום, במיוחד לאחר שדיבר בהתלהמות במהלך הדיון בבית המשפט העליון, ואף דחה את הצעת השופטים להסכים ליציאת נסטלבאום לחופשה מוגבלת בזמן עד להכרעה בקובלנה. מחמת זאת נאלצו השופטים להוציא צו על-תנאי, גורף, המחייב את הצדדים לעתירה להשיב: מדוע לא יודח נסטלבאום מכל תפקיד ניהולי ברשות השידור. נסטלבאום נקלע למצוקה גדולה ועל-כן החליט, בשלב זה, להעביר את הטיפול מידיו של עו"ד כהן לעורך דין רציני ומתאים, שינסה לתקן חלק מהנזקים שנגרמו וישכנע את השופטים להימנע מהדחתו מתפקידי ניהול.
כפי שחשפנו ב-News1, עו"ד כהן נגוע בשורה של עבירות פליליות חמורות, לרבות: קבלה וניהול כספים שחורים בהיקף של מיליוני דולרים, עבירות מס חמורות, עבירות מין, שיבוש מהלכי חקירה ומשפט, מרמה והונאה, גניבה ועוד. בתקופה האחרונה משקיע עו"ד כהן חלק ניכר מזמנו בניסיונות לסכל חשיפת מעלליו, ותוך-כדי כך הוא מסתבך בעבירות נוספות. מסיבה זה נותר בידו זמן מוגבל יחסית להשקיע בתיקים של לקוחותיו. חלק מלקוחותיו חוששים כי בנסיבות שנוצרו הוא לא יוכל לסייע להם, במיוחד מול רשויות מדינה, ועל-כן הם מחפשים לעצמם עורך דין אחר.
נודע, כי מחמת הסתבכותו החליטו באחרונה מספר לקוחות בכירים לעזוב ו/או להפסיק כמעט לחלוטין את שכירת שירותי משרדו של כהן. שניים מהעיקריים שבהם: קבוצת גלובוס, בראשה עומד יורם גלובוס, המסובך בעבירות מס; ושרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שקיבלה במשרדו של כהן שירותים שונים, לרבות יעוץ ויצוג מול כלי התקשורת.
נסטלבאום: יוסי כהן ביצע עבורי עבודה מצוינת
משה נסטלבאום מסר בתגובה, כי מבחינתו - עו"ד כהן לא נכשל בדבר, ולדבריו הוא ביצע עבורו עבודה מצוינת בייצוגו המשפטי. החלטתו לדחות את הצעת השופטים להסכים להעברתו של נסטלבאום מתפקיד ניהולי למשך מספר חודשים נעשתה על-פי הנחייתו של נסטלבאום, שסבור שאין הצדקה לכך, וכי מדובר בעבירה המיוחסת לו שהיא במדרג העבירות הנמוך ביותר, כפי שקבע גם עו"ד רון גזית בחוות דעת שהעביר לוועד המנהל.
נסטלבאום הוסיף בתגובתו, כי הוא נותר חברו הטוב הקרוב של יוסי כהן, וכי בכוונתו לפנות אליו גם בעתיד, בעת שיזדקק, בכל יעוץ משפטי.
נסטלבאום אישר, בשורה התחתונה, כי הטיפול בקובלנה ובעתירה נגדו הועבר מיוסי כהן, ועתה מייצגים אותו עורכי הדין אלי זהר ורועי בלכר.
תאריך:  25/11/2013   |   עודכן:  25/11/2013
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
נסטלבאום עזב את עו"ד יוסי כהן
תגובות  [ 2 ]מוצגות  [ 2 ] כתוב תגובה 
1
בקרוב יסתיים עידן השחיתות
סמטת הכפר  |  25/11/13 21:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
דוד צרפתי טוען, כי השירות לא עדכן אחורה נתונים שגויים שהוכנסו למחשב בידי חברת י.ב.מ, וכתוצאה מכך מספרי ההשוואה גבוהים מדי - וכך העלייה באבטלה נראית נמוכה מכפי שהיא באמת    טוען שבשנת 2012 זינק מספר הדרישות לדמי אבטלה ב-23% ולא ב-5.8% כפי שנמסר לציבור
עופר וולפסון
תוכנית חדשה שאישרה ועדת השרים לפיתוח הנגב והגליל תעניק הנחות בשכר דירה ומענקים למציאת עבודה או הקמת עסק, לתושבים ישראלים שיבחרו לחזור לארץ ולחו"ל ולהתיישב בנגב או בגליל
יוסי ניסן
ביה"ד: במסגרת תיק גירושים ומאבקי משמורת, האם מסרבת לערוך ברית מילה לבנה בן השנה רק כדי להכריח את האב לוותר על הגירושים ולחזור הביתה    האם חויבה למול את בנה
יפעת גדות
איכלו יוגורט דל שומן
עופר וולפסון
זוג אחים המנהלים ומחזיקים בזיכיון להפעלת סניפי הרשת בשתי הערים, חשודים כי העלימו הכנסות במיליוני שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il