X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
זמן קצר לאחר פרישת האחים נטו מקבוצת המשקיעים, מסרה הקבוצה כי האחים נקש ישקיעו 250 מיליון שקל בהצעת ההסדר התוכנית כוללת הזרמות בעלים של 1.558 עד 1.818 מיליארד שקל בסה"כ
▪  ▪  ▪
אבי נקש. מאמין בקבוצה [צילום: פז בר]
דנקנר. צירף במהירות משקיע חדש [צילום: פלאש 90]

חיזוק משמעותי נרשם (יום ג', 26.11.13) לקבוצת המשקיעים גרנובסקי-דנקנר לקראת הגשת הצעת החברה המשופרת לידי המומחה מטעם בית המשפט איל גבאי.
הקבוצה חתמה על הסכם השקעה בין אי.די.בי אחזקות וקבוצת המשקיעים גרנובסקי-דנקנר, לבין חברה בבעלות האחים נקש, להשקעה של 250 מיליון שקל במסגרת הצעת החברה וקבוצת המשקיעים להסדר באי די בי אחזקות.
ההסכם נחתם זמן קצר לאחר שקבוצת נטו הודיעה על פרישתה מקבוצת המשקיעים.
מתוך סכום ההשקעה הכולל, קבוצת נקש תפקיד בנאמנות 100 מיליון שקל במזומן. סך ההזרמה של קבוצת נקש עד למועד השלמת ההסדר (קלוזינג) יעמוד על 200 מיליון שקל. יתרת ההשקעה (50 מיליון שקל) תשמש לצורך ביצוע הצעות רכש במסגרת מתווה ההסדר המשופר.
האחים ג'ו, רפי ואבי נקש, הבעלים של קבוצת ג'ורדאש העולמית, מחזיקים בקבוצת עסקים פרטית. לצד מותג הג'ינסים ג'ורדאש, מייצרים ומשווקים האחים נקש שורה ארוכה של מותגים, ובהם US POLO. הקבוצה פעילה בארה"ב גם בתחומי נדל"ן, מלונאות ועוד. בישראל מחזיקים האחים נקש השקעות ואחזקות בתחומי נדל"ן, מלונאות, תעופה, נמל אילת, חקלאות ותעשיה באמצעות קבוצת ג'ורדאש ישראל המנוהלת על-ידי אבי חורמרו ומהווה שלוחה של קבוצת ג'ורדאש העולמית. בתחום המלונאות מחזיקה קבוצת נקש בישראל את רשת מלונות אורכידאה הכוללת 13 בתי מלון בפריסה ארצית. בתחום הנדל"ן פועלת קבוצת נקש בישראל בין היתר באמצעות שותפות עם קבוצת אמפא ואמפא נדל"ן (כולל בעלות משותפת על בניין אלקטרה בתל אביב). בתחום התעופה בישראל מחזיקים האחים נקש בחברת התעופה והתיירות ארקיע. לפני כתשעה חודשים רכשו האחים נקש מדי המדינה את נמל אילת.
קבוצת המשקיעים כוללת את קבוצת אמבלייז בראשות אלכסנדר גרנובסקי ויוסי שניאורסון, משפחת דנקנר, האחים נקש, איש העסקים ממקסיקו דניאל חוסידמן, משפחת נוימן וקבוצת נץ.
תוכנית ההסדר של אי.די.בי אחזקות כוללת הזרמות בעלים של 1.558 עד 1.818 מיליארד שקל, מתוכם 1.018 עד 1.150 מיליארד שקל במועד השלמת ההסדר.
הצעת החברה מציעה לבעלי החוב שני מסלולים חלופיים, והיא משלבת תשלום של סכומים גדולים במזומן לבעלי החוב של אי.די. בי אחזקות, בצירוף מתן אפשרות ליהנות בעתיד גם מ-UP SIDE כתוצאה מחיזוק אי.די.בי פתוח בה הם יחזיקו מניות. הצעת החברה כוללת מרכיבים של הזרמות הון על-ידי קבוצת המשקיעים, הן לנושי אי.די.בי אחזקות והן לתוך חברת-הבת אי.די.בי פתוח.

תאריך:  26/11/2013   |   עודכן:  26/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האחים נקש הצטרפו לקבוצת גרנובסקי-דנקנר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אי.די.בי. - המשבר
איתמר לוין
גרנובסקי ודנקנר יוכלו גם הם להגיש הצעה משופרת    אורנשטיין קיבל את בקשת רוב הנושים ודחה בעשרה ימים את הדיון שיכריע בגורל הקונצרן, כדי לאפשר את הגשת ההצעות
יואב יצחק
השופט אורנשטיין קבע שהצעת אלשטיין-בן-משה אינה רלוונטית עוד במסגרת ההתמודדות לרכישת השליטה באי.די.בי    השופט דחה גם את הצעתם לעכב את ההצבעות    למרות זאת ובאופן המעורר תהיות משתתפת קבוצה זו בהצבעה ומנסה לכפות עמדתה על בית המשפט
איתמר לוין
אורנשטיין דחה את בקשתם של מוטי בן-משה ואדוארדו אלשטיין לאפשר להם להגיש הצעה משופרת לרכישת הקונצרן: "ניסיון פסול לעקוף את ההחלטה שלא תהיה התמחרות"
עופר וולפסון
לאחר שקיבלו עדיפות נמוכה בדוח המומחה בעניין אי.די.בי, הגישה קבוצת אלשטיין הצעה משותפת יחד עם קבוצת אקסטרה לרכישת אי.די.בי
איתמר לוין
שני המתמודדים איחדו כוחות וטוענים שהצעתם משקפת לאי.די.בי שווי של למעלה מ-1.5 מיליארד שקל    דנקנר וגרנובסקי: אחיזת עיניים; ההצעה שלנו הייתה ונותרה טובה יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il