X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל רשות השידור במכתב חריף ליו"ר אגודת העיתונאים בירושלים חיקה גינוסר: אתה מתוסכל ובמקום לדאוג לאינטרסים ולשכר העובדים, אתה מנהל מלחמות בהנהלה
▪  ▪  ▪
בן-מנחם. מבקש ליטול קורה [צילום: ששון תירם]

מנכ"ל רשות השידור יוני בן-מנחם מאשים את יושב-ראש אגודת עיתונאי רשות השידור בירושלים בכך שהאגודה בראשותו ואגודת העיתונאים בתל אביב, במקום להיאבק על מתן שכר הוגן לעובדים, משקיעות את כל מרצן וזמנן כדי להחליף את הנהלת רשות השידור מסיבות אישיות ואגואיסטיות.
במכתב תשובה לאחיה גינוסר ("חיקה"), כתב אליו בן-מנחם: "סוד גלוי הוא שתסכולך נובע מכך שאתה ומספר חברים נוספים בהנהלת האגודה אמורים היו לפרוש מהרשות בתוך חודשים ספורים ולגרוף עימם תנאים מטיבים במסגרת הרפורמה, והקשיים שהערמתם על ההנהלה ומשרד האוצר היו בעוכריכם ובשל כך נפגעתם ונראה כי חלפו הסיכויים שלכם לקבל תנאים אלה, הדברים חייבים להיאמר לכלל העובדים ולפקוח את עיניהם".
עוד כתב לו בן-מנחם: "כנראה שהתסכול הוא שמניע אותך ואת חבריך להכפיש את ההנהלה ולנסות ליצור מצג שווא בעיני העובדים, תוך חבירה לגורמים מסוימים מבית ומחוצה לו, שכל רצונם לחבל ברשות השידור ובהצלחתה, כל אחד ממניעיו הוא".
גינוסר הזהיר במכתבו את ב-מנחם כי אם שכר העובדים "לא ישולם במלואו לאלתר, תנקוט האגודה בכל האמצעים העומדים לרשותה". כזכור, אתמול השביתו עובדי קול ישראל את השידורים החיים למשך שעה בעקבות השמטת סעיף השעות הנוספות משכרם החודשי. הוא קרא לגינוסר ליטול קורה מבין עיניו וכתב: "הגיע הזמן שהאגודה בראשותך לא תבחן את הניהול ברשות מתוך הפריזמה של 'מנהל הפקה' האחראי לקופה קטנה וחלוקת מים, אלא תגלה אחריות למצבה של רשות השידור שאתם שותפים לו ושיש לכם חלק נכבד במצב זה מזה כעשור".
בן-מנחם אומר כי בניגוד לטענותיו של גינוסר, אין קיצוץ בשעות הנוספות ואין פגיעה בשכר. לדבריו, הנהלת הרשות מחויבת לעמוד במסגרות התקציב ולשמור על אי-חריגה ממכסות השעות הנוספות בהתאם להנחיית המוסדות.
מנכ"ל רשות השידור ציין כי האיגוד הארצי היחיד שאינו מקבל את תוספות השכר הארציות הוא איגוד העיתונאים, וזאת כתוצאה מניהולה הכושל, כלשונו, ומניהול מלחמות בהנהלת רשות השידור במקום לדאוג במשותף לאינטרסים של העובדים ולשכרם.
הוא הוסיף כי במשך תקופה ארוכה טרפדה אגודת העיתונאים בירושלים את יישום הרפורמה תוך ניסיון עקר לסחוט תנאים נוספים מעבר להסכם ממשרד האוצר ומההנהלה. לדברי בן-מנחם, הסחבת שיצרה האגודה היא שגרמה לכך שעד היום נאלצת הרשות להמשיך ולהתנהל על-פי הסכמי השכר "הישנים, הלא-יעילים והבלתי מוסריים בימינו".
בעניין מנהל לטלוויזיה, כתב בן-מנחם ש"אי-בחירת מנהל טלוויזיה נובעת מהמהלכים שנקטתם ביחד עם אגודת העיתונאים בתל אביב לפסול את המועמד המוביל לתפקיד [משה נסטלבאום, ע.י.], שאף נמצא ראוי ביותר בוועדת האיתור, למרות שהוא בשר מבשרכם רק מסיבות אישיות ומתוך רצון לסכל ניהול תקין של הערוץ הראשון. נזכיר רק כי הוא היה בעבר יו"ר אגודת העיתונאים בתל אביב, והוא אף זה שקלט את חלקכם לעבודה".

תאריך:  02/12/2013   |   עודכן:  02/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מנסים להדיח אותי מסיבות אגואיסטיות"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אין אגודת עיתונאים
פורש אגודה  |  2/12/13 20:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר קובע: משפחה בישראל משליכה מדי חודש מזון בהיקף של כ-300 שקלים    הוצאה החודשית הממוצעת הגבוהה ביותר מבין הקטגוריות שצוינו למעט אוכל מבושל שבו זריקת האוכל היא הגבוהה ביותר, הם: הפירות בסכום של כ-166 שקל, אחריהם מעדני החלב עם הוצאה ממוצעת של כ-118 שקל
יצחק דנון
האיש פנה לבית המשפט בעתירה להצהיר כי מלוא כספי הזכייה המופקדים בחשבון משותף לו ולאהובתו לשעבר שייכים לו וכי לאהובתו אין כל זכות בכספים.
איציק וולף
שתי תקריות חמורות היום ברמת הגולן    פגז מרגמה סורי פגע בצפון הרמה    לא היו נפגעים    כוח צה"ל שנע סמוך למעבר קוניטרה ספג ירי מנשק קל
איציק וולף
יושב-ראש הכנסת ציין כי הבהיר לראש הממשלה שהכנסת לא תוכל לחיות עוד זמן רב עם מציאות שבה ועדת החוץ והביטחון אינה מתפקדת    הדברים נאמרו בדיון בהצעת אי אמון בנושא
איתמר לוין
הנערה בת ה-15.5 מצויה במשמורת אביה לאחר שהוריה התגרשו ומסרבת להיפגש עם אמה    לאחר שיחה ארוכה איתה קבע השופט יעקב כהן, כי אין טעם לנסות ולכפות עליה את המפגשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il