X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנותחת ברשת המרפאות פרופורציה תובעת פיצויים מהרשת וממנתח כירורגי מטעמה, בטענה לאחריותם לכישלון חרוץ של ניתוח להקטנת שדיים
▪  ▪  ▪
צילום יח"צ של רשת מרפאות פרופורציה [אילוסטרציה]

צעירה בת 28 מחדרה, לבורנטית במקצועה, טוענת כי רשת המרפאות פרופורציה והמנתח מטעמה אחראים לכישלון הניתוח שבוצע בה להקטנת שדיה, ולכך שנותרה עם שדיים גדולים, צנוחים, מעוותים ומצולקים ועם נזק נפשי משמעותי.
התובעת נשואה ואם ל-2 ילדים, הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעת נזקי גוף בגין רשלנות רפואית כנגד רשת המרפאות הארצית פרופורציה ופרופסור רון וכסלר מירושלים רופא מומחה לכירורגיה פלסטית שביצע בפרופורציה בזמנים הרלוונטיים לתביעה ניתוחים בתחום הכירורגיה הפלסטית.
לטענת התובעת, היא פנתה אל הנתבעים בשל כובד ניכר של שדיה אשר יצרו עומס רב על עמוד השדרה, ופרופ' וכסלר אישר כי קיים צורך רפואי בביצוע הניתוח בשל העומס הרב שיוצרים שדיה על עמוד השדרה, הבהיר שלא יהיה מנוס מביצוע הניתוח ותיאר אותו כפרוצדורה סטנדרטית ופשוטה שתוצאותיה היפות מובטחות.
לדברי התובעת, היא התלבטה מאוד אם לבצע את הניתוח והניחה לנושא, אולם הנתבעים פנו אליה מיוזמתם, שוב ושוב בשכנועים לעבור אצלם את הניתוח שישיג את השיפור המיוחל. לטענתה, הוצגו בפני מצגי שווא בעל-פה ובתצלומים של נשים לאחר הניתוח, על אודות התוצאה הצפויה המובטחת - שדיים שיוקטנו במידה הראויה, שיהיו יפים ומורמים, בעלי מראה טבעי וללא צלקות.
בתביעה נאמר כי כל חששותיה של התובעת ושאלותיה בעניין סיבוכים וסיכונים בניתוח "הוחלקו" על די פרופורציה ולבסוף השתכנעה התובעת. לטענתה, במהלך הניתוח שבוצע ביולי 2009 היא הייתה ערנית ושמעה את הצוות הרפואי מדבר ועוסק במלאכת חיתוך השדיים, דבר אשר שיתק אותה והותיר אצלה טראומה של ממש.
בתביעה נטען כי הניתוח נחל כישלון חרוץ והנתבעים הותיר את התובעת עם שדיים גדולים, צנוחים, מעוותים ומצולקים ועם נזק נפשי משמעותי. בנוסף, העומס על עמוד השדרה בשל כובד משקלם של השדיים נותר בעינו ולאלה התווספו צלקות נרחבות ומכוערות ועיוותים קשים הכול עד כדי נכות אסתטית של ממש.
התובעת מציינת כי הניתוח המתקן שכשל אף הוא ואשר בוצע בה בחלוף כחודש וחצי לאחר הניתוח הכושל הראשון, בוצע ללא כל הכנה מוקדמת ובתנאים מחפירים, כאשר הנתבע תופר את שדיה בתפרים גסים ובברוטאליות תוך שהיא סובלת כאבים וחשה אומללה ומושפלת.
לדברי התובעת, באמצעות עו"ד אסי לביא צוקרמן, הסיכוי לתקן את שדיה בניתוח שלישי נמוך ביותר כך שמדובר בנכות צמיתה לאישה צעירה. כתוצאה מאירועים אלה, נאמר בתביעה החל להתדרדר מצבה הנפשי של התובעת והיא שקעה בדיכאון, כושר התעסוקה שלה נפגע מאוד והיא החל לסבול מהפרעות אכילה שהביאו להשמנה קיצונית וחולנית ולבעיות בריאותיות. כיום מטופלת התובעת על-ידי פסיכיאטרים, עובדת סוציאלית ודיאטנית.
התובעת מבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים בגין נזקיה המיוחדים והכלליים שעיקרם הפסדי השתכרות בעבר ובעתיד, כאב וסבל והוצאות רפואיות.

תאריך:  03/12/2013   |   עודכן:  03/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניתוח להקטנת שדיים הביא להחרפה במצב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
השחקן והבדרן סבל ממחלת סרטן הגרון ובשבוע וחצי האחרון היה מאושפז במצב קשה    ריבלין היה מאושיות הבידור בישראל ואהוב הילדים והנוער
עידן יוסף
האיחוד האירופי לוחץ על הרשות הפלשתינית שלא להכשיל המשא-ומתן עם ישראל    וביד השנייה: מחצית ממדינות האיחוד בעד סימון מוצרים מההתנחלויות
אלעזר לוין
מעתה יש לבכירי הקבוצה הנמצאת בקשיים שתי פוליסות - האחת על העבר והאחרת על העתיד    כמה מהתנאים הוחמרו
אלעזר לוין
אזרחים יוכלו לרכוש פוליסות קבוצתיות מוזלות עד סוף 2014    הערכה: זו דחייה שניה, אך לא אחרונה    התנגדות של הציבור לביטול הפוליסות המוזלות
עידן יוסף
במקום השני זכה חננאל מלכה מאור יהודה ובשלישי יורם גולד מבאר שבע    הערוץ הראשון קטע את השידור החי ברגע השיא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il