X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
זכייה במכרז החמישי

קבוצת רז: 111 דירות בצור הדסה

קבוצת רכישה בראשות צבי רז תרכוש מרמ"י מגרש ל-111 דירות וקוטג'ים בצור הדסה ב-39.2 מיליון שקל ארבעה מכרזים קודמים נכשלו הרשות מצאה קונה לאחר שהכפילה את מספר הדירות בפרויקט והבטיחה הנחה של מיליון שקל
▪  ▪  ▪
צור הדסה [צילום: פלאש 90]

רשות מקרקעי ישראל הצליחה סוף סוף למכור, לאחר ארבעה כשלונות, (יום ב', 2.12.13) מגרש בן 21 דונם בשכונת סנסן, צור הדסה, ליד ירושלים, לבניית 111 יחידות. הקונה, קבוצת רכישה בראשות רואה החשבון צבי רז, תשלם 39.2 מיליון שקל, מתוך זה 32.6 מיליון שקל הוצאות פיתוח ו-6.6 מיליון שקל בעד המגרש.
בשנתיים האחרונות נכשלו ארבעה מכרזים למכירת המגרש. תחילה, ביוני ובאוקטובר 2011, וכן בפברואר 2012, היה המגרש בן 16.4 דונם, לבניית 51 קוטג'ים. בכל המכרזים לא הוגשה הצעה.
בשנה האחרונה הגדילה הרשות את המגרש ל-21.2 דונם. היא גם אישרה תב"ע חדשה להוספת 60 דירות בבניינים בני שש קומות, כך שהפרויקט הוגדל ל-111 יחידות - 51 קוטג'ים ועוד 60 דירות. מכרז ראשון על-פי התוכנית החדשה, לפני שמונה חדשים, שוב לא הניב קונים.
השבוע, במכרז החמישי, נמצא סוף סוף קונה, אם כי הוא ישלם בעד המגרש, לא כולל פיתוח, כמחצית משוויו על-פי הערכת שמאי. אחת הסיבות להצלחת המכרז היא החלטה שקיבלה באחרונה הנהלת הרשות, שלפיה יקבל הקונה (בנוסף למחיר הנמוך שישלם בעד המגרש) החזר של כ-1 מיליון שקל, אם יבנה את הפרויקט תוך שנתיים וחצי מקבלת היתר הבנייה.
רז אומר כי דירות 3 חדרים ימכרו בכ-800 אלף שקל, וקוטג'ים בני 165 מ"ר, על מגרשים בני 220 מ"ר ויותר, יימכרו בכ-1.5 מיליון שקל. להערכת רז, מחירים אלו נמוכים בכ-20% ממחיר השוק. ההוזלה הושגה לאחר שרז אירגן קבוצת רכישה, באמצעות חברת גל-אמלד בראשותו, וכך יחסכו הקונים הוצאות מימון ושיווק.
רואה החשבון רז התמחה בשנים האחרונות בארגון קבוצות רכישה לקניית מגרשים. אחת הקבוצות בראשותו קנתה מחברת ב. יאיר מגרש גדול בפרויקט משכנות האומה, בכניסה לירושלים. קבוצה אחרת קנתה לפני כמה חודשים מגרש במודיעין, אף הוא בעבור קבוצת רכישה.
גם אליהו חסיד קנה מגרש
רמ"י הצליחה למכור אתמול גם מגרש קטן יותר, ל-32 דירות, בצור הדסה. הקונה היא חברת משכן אליהו, בבעלות הקבלן הירושלמי אליהו חסיד, שתשלם 8.7 מיליון שקל, כולל פיתוח. החברה בונה זה שנים רבות בשכונות שונות בירושלים . בימים אלו היא בונה שני פרויקטים, ובהם סך הכל 40 וילות. בפסגת זאב.
מכרז שלישי, למכירת מגרש ל-70 דירות, נכשל, משום שלא נמצאו לו קונים.

תאריך:  04/12/2013   |   עודכן:  04/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
עומר סעד, סרבן פוליטי מכפר מרר, חש הזדהות עם הפלשתינים ומכנה את צה"ל צבא הכיבוש    הודיע שיגיע למרכז החיול עם בני משפחתו כדי לנגן במחאה
יצחק דנון
המבוטח טוען כי מנורה הציעה לו לחתום על מסמך ויתור על תגמולי ביטוח של למעלה ממיליון ש"ח בתמורה להתחייבותה שלא לפנות למשטרה בתלונה כנגדו בחשד להצתה מכוונת של עסקו שנשרף כתוצאה מחנוכייה שהתלקחה
עידן יוסף
אישי ציבור ופוליטיקאים סופדים לשחקן ולקומיקאי ספי ריבלין שהלך לעולמו    "לא נתן למחלה הארורה להרחיק אותו מעשייה"    "מותו הוא עוד אבידה גדולה לתרבות הישראלית"
יצחק דנון
מנותחת ברשת המרפאות פרופורציה תובעת פיצויים מהרשת וממנתח כירורגי מטעמה, בטענה לאחריותם לכישלון חרוץ של ניתוח להקטנת שדיים
עידן יוסף
השחקן והבדרן סבל ממחלת סרטן הגרון ובשבוע וחצי האחרון היה מאושפז במצב קשה    ריבלין היה מאושיות הבידור בישראל ואהוב הילדים והנוער
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il