X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשות המבצעים ברשות המיסים פשטה על עסקים בת"א וגוש דן בסופ"ש האחרון נתונים חמורים התגלו בשוק הפשפשים ומה התירוץ שהפתיע אפילו את המבקרים המנוסים ביותר במס הכנסה?
▪  ▪  ▪
שוק הפשפשים ביפו [צילום: לע"מ]

בסוף השבוע האחרון ערכה רשות המבצעים מבצע גבייה ואכיפה בעסקים בתל אביב וגוש דן בניהולו של יעקב סברנסקי, פקיד שומה תל אביב 3, במהלכה ביקרו כ-115 עובדים מכל יחידות מס הכנסה בת"א כמו גם מע"מ ת"א ומיסוי מקרקעין וכן היחידה הארצית לאכיפה ולגבייה ב-355 עסקים וגבו מחייבים כ-11.85 מיליון שקל. מבצע זה הוא חלק משרשרת מבצעים מחוזיים שערכה רשות המיסים בחודש האחרון בכל הארץ, בהם נגבו עד כה כ-60 מיליון שקל ומבצעים נוספים באזור ירושלים והדרום מתוכננים לשבוע זה.
הביקורות בשוק הפשפשים ובאזור שמסביב לו התבצעו בעיקר ביום שישי, ובעסקים שם נתגלה נתון חמור של 40% העלמת הכנסה. באחד מן המקרים, נמצא בעל פיצוצייה שאינו מנהל ספרי חשבונות מאז 1997. לשאלות המבקרים השיב: "כשאבא שלי ניהל את העסק הייתה קופה רושמת והיום אין, כי אין לנו כמעט מכירות".
בחנות פסלים ומתנות בשוק הפשפשים הצליח הבעלים להפתיע אפילו את המבקרים המנוסים ביותר במס הכנסה, כשהסביר מדוע הוא אינו רושם את הכנסותיו: "העסק לא שלי. אני עוזר לבחור מסכן, הומלס. לא ידעתי שאסור לעזור לנזקקים".
חלקו השני של המבצע התמקד בתחומי הטקסטיל, התאורה ואביזרי האופנה באזור ת"א, שם נמצא כי ב-13% מהעסקים לא נרשמו הכנסות. בעסק בענף הפרסום הסבירה העובדת כי לא רשמה הכנסה מאחר שהיא אינה יודעת להנפיק קבלות בתוכנת רישום הכספים.

תאריך:  10/12/2013   |   עודכן:  10/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מאור: "אני מאמינה כי כל אדם רוצה ויכול לעבוד    חובתנו כחברה הינה לסייע לאנשים עם מוגבלות למצוא את העבודה שהם יכולים לעשות ולהסיר את החסמים המונעים מהם לעשות כן, כל זאת מבלי להפחית מאחריותו של הפרט לדאוג לעצמו ולמשפחתו"
יפעת גדות
אסף יעקבי התמנה לתפקיד CTO ומנהל קבוצת המומחים הטכנולוגיים במיקרוסופט ישראל
איתמר לוין
המכרז דורש בין היתר שתי מיטות בכל חדר ואפשרות לשהות של שבוע - למרות שהוא מיועד רשמית לשופטים בלבד    דרישה נוספת: חדר בקומת עסקים או ב"מיקום שקט ומבודד"
עופר וולפסון
יוסי פלד: "הרוסים מתעניינים מזה זמן בשדות הגז הישראלים מסיבות כלכליות כמו גם מהשפעות אזוריות"    סירב להתייחס לפעילות הכספית של קצא"א: "אנו חברה יעילה ששומרת על כללי מנהל תקין"
עופר וולפסון
יום לאחר שבנק ישראל פרסם נתונים על כך שברבעון השלישי של 2013 ירד הייצוא הישראלי לרמתו הנמוכה ביותר מאז 2010, ועל-רקע נתוני הצמיחה הנמוכים ברבעון השלישי, הציג היום האוצר בפני ועדת הכספים תחזית אופטימית בהרבה לשנה הקרובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il