X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נהג של חברת קווים טוען כי הוטרד ע"י שני נוסעים במקום להסיע את כולם לתחנת המשטרה הקרובה הוריד את כל הנוסעים, כולל את השניים וגרם להם להמתין דקות ארוכות ללא פתרון מהחברה
▪  ▪  ▪
קו 210 של קווים

חברת קווים החלה לאחרונה החלה להפעיל את אשכול קווי התחבורה הציבורית במודיעין עילית (קרית ספר). אולם מקצת מן הנהגים אף רגילים לנורמות הישנות והשירות בהתאם. אחד המקרים החמורים התרחש לפני שבועות אחדים ואף קיבל גיבוי תמוה מחברת קווים.
נהג של קו 210 שיצא בשעה 06:60 מקרית ספר לבני ברק הוריד את כל עשרות הנוסעים באמצע הדרך בצומת שילת, כ"עונש קולקטיבי" על התנהגותם של שני בחורים.
הנהג טען שהשניים כינו אותו בכינויי גנאי, בעוד נוסעים שהיו עדי ראייה לוויכוח טענו שהאירוע לא גלש לאלימות מילולית. הנוהל קובע שבמקרים של אלימות באוטובוס על הנהג להסיע את האוטובוס עם הנוסעים שבו לתחנת המשטרה הקרובה לשם הגשת תלונה. הנהג הודיע על כוונתו לנוסעים ואמר להם כי אין בכוונתו להמשיך ישר לכיוון בני ברק. הוא איפשר להם לרדת מן האוטובוס בטרם יפנה שמאלה בצומת שילת לכיוון תחנת המשטרה הקרובה.
הנוסעים מחו אבל נאלצו לרדת. הכל ירדו מן האוטובוס, לרבות שני הבחורים שנגדם ביקש הנהג להגיש תלונה במשטרה. ירידתם מן האוטובוס ייתרה מתוכן את רעיון התלונה, אך למרות זאת פנה שמאלה בצומת שילת.
הורדת הנוסעים נעשתה באמצע הכביש, בתחנה לא מוסדרת, תוך סיכון בטיחותי. יתרה מכך, במקום להמשיך לתחנת המשטה ביצע הנהג פניית פרסה ושב על עקבותיו ריק מנוסעים.
עשרות הנוסעים חצו את הצומת לעבר התחנה הקרובה, והתקשרו למוקד שירות הלקוחות של חברת קווים על-מנת שתמצא עבורם חלופה. במוקד שירות הלקוחות של החברה לא ענו למתקשרים, גם לא לאלה שהתקשרו בסביבות השעה 08:30, כחצי שעה לאחר שמוקד השירות אמור היה להיפתח.
במקום לשלוח אוטובוס חלופי שיאסוף את הנוסעים, הם נאלצו לטענתם להמתין כ-45 דקות עד להגעת קו 220, ואז עלו אליו כאשר 15 מהם היו בעמידה - שניגוד לתקנות התעבורה. כאשר הגיעו לתחנה הסופית ראו שם את נהג האוטובוס הראשון שהסיע אותם.
אחד הלקוחות סיפר ל-News1 כי פנה למוקד שירות הלקוחות של קווים דרך אתר החברה, אולם במקום לקבל מענה בתוך כשבועיים כמובטח, קיבל אותו רק כעבור כחודש.
  • בחברת קווים בחרו למלא פיהם מים באשר לרוב הטענות, ומסרו את התגובה הבאה: "באירוע המדובר עלו שני נערים לאוטובוס והתגרו בנהג בצורה מילולית ופיסית עד כדי חשש לביטחונו. כשחש הנהג מאוים על-ידי השניים, עצר את האוטובוס סמוך לתחנת המשטרה בצומת שילת. אוטובוס נוסף בקו זה הגיע לתחנה לאחר מספר דקות ואסף את הנוסעים שירדו מן האוטובוס. קווים מדגישה כי פעולת הנהג היא בהתאם לנהלי החברה הקובעים כי במקרה שבו חש הנהג מאוים והוא אינו יכול להמשיך בנסיעה בבטחה, עליו לעצור את האוטובוס ולפנות למשטרה".

לשם ההגינות ייאמר כי למרות האמור לעיל, קיים שיפור ניכר בשירות התחבורה הציבורית הניתן לעיר מודיעין עילית. עם זאת, תופעות מעין אלו אינן אמורות לקרות.
תאריך:  12/12/2013   |   עודכן:  15/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עונש קולקטיבי: נהג הוריד עשרות נוסעים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נוסעת עם "קווים" ברמת גן
היי דרומה  |  12/12/13 13:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
אפליקציית המידע החדשה של משרד התחבורה לנוסעי האוטובוסים נעדרת מידע בסיסי, אינה מדויקת ואינה עונה לצורכי הנוסע
עידן יוסף
שוב זה קורה: משרד התחבורה עיכב במשך יותר משנה מיזם אפליקציה לתחבורה ציבורית, אבל כשהגיעה העת לחשוף אותה לציבור התברר שפיתוחה בכמעט רבע מיליון שקל נעשה בפטור ממכרז, והתוצאה בהתאם
עידן יוסף
פארסה בהתנהלות משרד התחבורה: מה הסיבה שבגללה לא גבו תשלום מהנוסעים, ומה התקלות הצפויות למשתמשי המטרונית
עידן יוסף
פורסם מכרז להפעלת עשרות קווים עירוניים ובין-עירוניים בסביבות אשדוד, יבנה ורחובות    השירות יוגדל ב-50 אחוזים בממוצע
עידן יוסף
רצף של הודעות סותרות ממפעילת המטרונית וממשרד התחבורה בילבלו את נוסעי התחבורה הציבורית בחיפה ובקריות    מיום שישי הקרוב: מותר לשלם, אבל ממש לא חייבים...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il