X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנהג עבד בשגרירות משך 5 שנים עד למועד פקיעת תוקף אשרת העבודה שלו בארץ. טוען כי נאלץ להסיע בימי המנוחה את אשת השגריר לכנסיה ולסידורים שונים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

בן טולנטינו ששימש כנהגו של שגריר קמרון בישראל ועסק בעבודות משק בית שונות בבית השגריר בכפר שמריהו הגיש לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב תביעה בסך 150,000 שקלים כנגד שגרירות קמרון בישראל.
בתביעה נאמר כי התובע היה עובד השגרירות במשך 5 שנים רצופות בין השנים 2008-2013 והיה כפוף בעבודתו לשגריר ורעייתו ואלה הם אשר הגדירו לו לרוב את משימותיו באופן שוטף. התובע מציין כי קיבל את משכורתו החודשית במזומן וכי משכורתו האחרונה עמדה על סך של 1200 דולר.
לדברי התובע אשרת העבודה שלו פקעה במחצית ינואר השנה והשגריר הבטיח לו כי ידאג להארכת אשרת השהייה שלו וביקשו להישאר בעבודתו ולא לעזוב את ישראל. לשם כך מסר התובע את דרכונו לשגריר ובהסתמכו על הבטחתו נעתר לבקשתו ונשאר בעבודתו.
ואולם התובע נתפס על-ידי משטרת ההגירה ובשל פקיעת אשרת העבודה הוא נכלא במשך 5 שבועות והדבר הסב לו עוגמת נפש וסבל בל יתואר. לדבריו הוא נשאר בעבודתו בשגרירות וסבל בכלא רק בהסתמך על הבטחותיו ומצגיו של השגריר כי ידאג להאריך לו את אשרת השהייה שלו בישראל לצרכי המשך העבודה בשגרירות.
התובע מציין כי שוחרר מהכלא לאחר שהפקיד ערבות מכספו בסך 15,000 ₪ כאשר בפועל בהתאם למסמך משרד החוץ היה על השגרירות לשלם את סכום הערבות. לדברי התובע בשל פקיעת אשרת העבודה הסתיימה עבודתו בשגרירות ועל כן מדובר בנסיבות של פיטורים המזכים אותו בפיצויי פיטורין כדין.
לדברי התובע באמצעות עו"ד אוהד שוהם במהלך תקופת עבודתו בשגרירות הוא עבד גם בימי המנוחה בהם נדרש להסיע את אשת השגריר לכנסייה ולאחר מכן ללוות אותה לסידורים שונים, וכל זאת מבלי ששולם לו גמול בעבור שעות העבודה הנוספות בימי המנוחה.
התובע מצין עוד כי ב-3 שנות עבודתו האחרונות לא קיבל חופשה כלל. התובע מבקש מבית הדין לעבודה לחייב את השגרירות לשלם לו פיצויי פיטורין וזכויות סוציאליות נוספות שלא שולמו לו במהלך תקופת עבודתו.
תיק מספר 6180-12-13

תאריך:  13/12/2013   |   עודכן:  13/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נהג שגריר קמרון תובע פיצויי פיטורין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרת פרץ
אם ביום ראשון הקרוב יאשר השופט את הצעת אלשטיין ובן משה לרכישת השליטה, צפוי גרנובסקי להמשיך הלאה, ולחפש השקעה גדולה אחרת עבור קופת המזומנים של אמבלייז
איציק וולף
ג'אנג סונג תאק, שהיה האיש השני החזק בקוריאה הצפונית הוצא להורג על-ידי אחיינו השליט במדינה    "ג'אנג ניצל את כוחו יותר מדי וחשב שהוא גדול יותר מהמדינה. הוא בוגד - יותר גרוע מכלב"
עופר וולפסון
השר לביטחון פנים מונה לרכז את פעולות הסיוע, החילוץ ושיקום התשתיות    מבקר המדינה יבדוק ההיערכות    שר הכלכלה התיר עבודת עובדים חיוניים    כ-26 אלף בירושלים עדיין מנתוקים מחשמל
איתמר לוין
מאשים את ראש העירייה הנוכחי, ישראל זינגר - שגבר עליו בבחירות האחרונות - שהוא "התדרדר לפשע המאורגן" ונהנה מתמיכת היזמים של פרויקט בית ליר-אור
איתמר לוין
טוען שבעת שהעלה את טענותיו כלפי בר, בוצעה פריצה לביתו ונגנבו מדיות    עומד על טענתו: השמאי המכריע בפרויקט מגדלי התמרים הוחלף כי לא היה מוכן להתיישר עם דרישותיה של העירייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il