X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התובע התגייס לצה"ל בפרופיל 97 וסבל מדופק מהיר וקשיי נשימה לתביעה צורפה חוות דעת רפואית הקובעת כי לא הייתה הצדקה להשתלת קוצב הלב בגופו
▪  ▪  ▪
קוצב הלב לא נדרש לפעולה כלל וכלל [צילום: פלאש 90]

צעיר בן 24 ששירת כלוחם בחטיבת כפיר בצה"ל טוען בתביעת נזקי גוף שהגיש נגד משרד הבריאות כי במהלך שירותו הצבאי אושפז בבית החולים פוריה בטבריה ובגופו הושתל קוצב לב שלא לצורך כלל.
לדבריו, במהלך שירותו הצבאי אירעו לו מדי פעם אירועים של דופק מהיר מלווה בקשיי נשימה. במחצית ינואר 2009 נשלח לבצע בדיקת הולטר א. ק. ג. ובעקבותיה הופנה להמשך בדיקות ומעקב בבית החולים. 48 שעות לאחר הבדיקה האמורה הוא אושפז בבית החולים ולאחר בירור קצר שבמהלכו עבר ניתור נוסף הושתל קוצב לב בגופו.
לטענת התובע, לאחר ביצוע ההשתלה ביצע מספר בדיקות תקופתיות אשר הראו כי קוצב הלב לא נדרש לפעולה כלל וכלל. לכתב התביעה צירף התובע חוות דעת רפואית של ד"ר שמעון בראון מומחה למחלות לב אשר בדק אותו ועיין בכל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים. בחוות הדעת קובע ד"ר בראון באופן נחרץ כי לא בוצע הבירור הנדרש על-מנת לאבחן את מצבו הרפואי של התובע, לא הייתה הצדקה רפואית להשתלת קוצב הלב בגופו, וביצוע השתלת הקוצב מהווה רשלנות רפואית של בית החולים.
בחוות הדעת נקבע עוד כי לאור הנתונים הרפואיים היה על רופאי הנתבע להימנע מהשתלת קוצב הלב וכי ביצוע השתלת הקוצב ללא הצדקה רפואית מהווה רשלנות רפואית. התובע טוען כי בית החולים נתן לו טיפול רפואי כושל תוך כדי פגיעה באוטונומיה שלו על גופו.
לדברי התובע, בעקבות רשלנות בית החולים הוא סובל מקיומו של קוצב הלב בגופו ללא כל צורך רפואי ומבלי שניתן להוציאו. לטענתו, עקב השתלת הקוצב בגופו הוא סובל מכאבים באזור ההשתלה, הגבלה בביצוע עבודות מאומצות ואיסור להתקרב למכשירים אלקטרומגנטיים שונים.
בתביעה נטען עוד כי בעקבות הרשלנות הרפואית של בית החולים סובל התובע מבעיות בתחום הפסיכיאטרי ובין היתר מדיכאון קשה, חרדות, מיחושים לבבים ללא הסבר פיזיולוגי מתאים, תחושה של מתח נלווה, ירידה ביכולת התפקוד ומגבלות משמעותיות בתפקוד החברתי, הזוגי והמקצועי.
לדברי התובע באמצעות עו"ד אייל רגב הוא נבדק על-ידי פסיכיאטר וזה קבע בחוות דעתו כי קיים קשר סיבתי ברור בין השתלת הקוצב המיותרת לבין הבעיות הנפשיות מהן סובל התובע וכי מצבו הנפשי מתאים לנכות בשיעור של 30%.
התובע מציין כי כתוצאה מהאירועים ורשלנות בית החולים נגרמו לו וכן ייגרמו לו בעתיד הפסדי השתכרות ניכרים לרבות הפסדי פנסיה בשל הבעיות הרפואיות והתפקודיות ובנוסף נגרמו וייגרמו לו במשך כל ימי חייו כאב וסבל משמעותיים ביותר.
אשר על כן מתבקש בית המשפט לחייב את משרד הבריאות לפצות אותו בגין מלוא נזקיו.
טרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  13/12/2013   |   עודכן:  13/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קוצב הלב הושתל בגוף הלוחם הקרבי שלא לצורך
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נשאר להם קוצב ישן שלא ידעו
קלאודיה קול  |  13/12/13 23:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
הנהג עבד בשגרירות משך 5 שנים עד למועד פקיעת תוקף אשרת העבודה שלו בארץ. טוען כי נאלץ להסיע בימי המנוחה את אשת השגריר לכנסיה ולסידורים שונים
אפרת פרץ
אם ביום ראשון הקרוב יאשר השופט את הצעת אלשטיין ובן משה לרכישת השליטה, צפוי גרנובסקי להמשיך הלאה, ולחפש השקעה גדולה אחרת עבור קופת המזומנים של אמבלייז
איציק וולף
ג'אנג סונג תאק, שהיה האיש השני החזק בקוריאה הצפונית הוצא להורג על-ידי אחיינו השליט במדינה    "ג'אנג ניצל את כוחו יותר מדי וחשב שהוא גדול יותר מהמדינה. הוא בוגד - יותר גרוע מכלב"
עופר וולפסון
השר לביטחון פנים מונה לרכז את פעולות הסיוע, החילוץ ושיקום התשתיות    מבקר המדינה יבדוק ההיערכות    שר הכלכלה התיר עבודת עובדים חיוניים    כ-26 אלף בירושלים עדיין מנתוקים מחשמל
איתמר לוין
מאשים את ראש העירייה הנוכחי, ישראל זינגר - שגבר עליו בבחירות האחרונות - שהוא "התדרדר לפשע המאורגן" ונהנה מתמיכת היזמים של פרויקט בית ליר-אור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il