X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אינדיג טוען כי לא ייתכן כי אדם מבוגר ומכובד כמותו, חבר בדרגת פלטינה וזהב במועדון הנוסע המתמיד של אל על, חווה עוגמת נפש והשפלה כפי שחווה בשני מקרים בהם טס לחו"ל
▪  ▪  ▪
לא קיבל את ההטבות המגיעות לו כלקוח זהב [צילום: יח"צ]

משה אינדיג, יזם עסקי המעיד על עצמו כבעל קשרים רבים עם אושיות שונות בענפים השונים בשוק, הגיש לבית משפט השלום בפתח תקוה תביעה בסך 70,000 שקל נגד חברת אל-על בטענה כי לא קיבל את ההטבות המגיעות לו כלקוח זהב במועדון הנוסע המתמיד ובנוסף גרמה לו אל על לעוגמת נפש רבה, בושה והשפלה תוך ביזויו בפני הזולת.
אינדיג מתאר בתביעתו שני מקרים "מקוממים ומשפילים" מאין כמותם בהם נשללו זכויותיו כחבר במועדון הנוסע המתמיד תוך גרימת עוגמת נפש רבה. המקרה הראשון אירע לפני כ-9 חודשים עת רכש כרטיס טיסה לניוארק בדירוג "קלאס גבוה" שמחירו גבוה משמעותית מכרטיס טיסה רגיל בשל העובדה כי מדובר בכרטיס טיסה עם אופציה לשדרוג במיקום הכיסא במטוס.
לדבריו לנוכח הודעת הדיילת בשדה התעופה שהתבררה בדיעבד כשקרית ולפיה אין באפשרותו לשדרג את מיקומו בטיסה בשל הצטרפותם הבלתי צפויה של 4 טייסים לטיסה, הוא ביטל את כרטיס הטיסה הראשון והזמין כרטיס טיסה חלופי ב"קלאס רגיל" שהמתין לו בשער הרלוונטי.
ואולם לדבריו הדיילות בטרקלין ניסו למנוע בעדו מלצאת מהטרקלין ממש פיזית חרף העובדה כי הבהיר להן פעמים רבות כי רכש כרטיס טיסה אחר. בלית ברירה נאלץ אינדיג לדבריו לצאת מהטרקלין כאשר אחת מנציגות הטרקלין רודפת אחריו-ממש ככה בצעקות במסדרונו הטרמינל מבלי לאפשר לו להשמיע את דבריו.
בתביעה טוען אינדיג כי לא ייתכן כי אדם מבוגר ומכובד כמותו מוצא עצמו בסיטואציה הזויה זו, וכי לקוח מזה למעלה מ-10 שנים בדרגת "פלטינה" ו"זהב" במועדון הנוסע המתמיד המשלם עשרות אלפי שקלים בשנה במסגרת זו, יושפל ויבוזה בשדה התעופה בפני עוברי אורח כאילו היה פושע.
המקרה השני אירע במאי השנה כאשר לתדהמתו של אינדיג מיקומו על הטיסה לרומניה היה במרכז שורת הכסאות האחרונה של המטוס ליד השירותים, חרף העובדה כי בתור לקוח זהב של המועדון המתמיד באפשרותו לקבל מקום מועדף על בסיס מקום פנוי, וכאשר באותה הטיסה עמדו ריקים מקומות מועדפים רבים.
לדברי אינדיג משעבר למקום מועדף במטוס ליד חברו ביקשה ממנו האחראית על הטיסה לחזור למקום מושבו המקורי, ולאחר שטען בפניה כי הוא לקוח זהב וכי באפשרותו להתיישב במקום מועדף, היא ערכה בדיקה ממנה עלה כי על כרטיס הטיסה שלו לא צוינה העובדה כי הינו לקוח זהב ובנוסף בבדיקת רשימת לקוחות הזהב במחשב, לא הופיע שמו.
אינדיג טוען כי הטיסה במושב הגרוע ביותר במטוס הפכה לסיוט מתמשך כאשר הוא מוטרד על-ידי האדם שישב במושב שלידו, ומשהתלונן בפני האחראית על הטיסה, סירבה זו להושיט לו עזרה ולהעבירו למושב אחר, חרף העובדה כי רוב המושבים המועדפים נותרו פנויים.
אינדיג טוען באמצעות בא-כוחו עו"ד איתי גזית כי לא יעלה על הדעת כי לקוח בדרגתו ייאלץ לספוג יחס כה מזלזל, מבלי שיקבל פיצוי ראוי בגין מעשיה ומחדליה של אל על בהתנהלותה מולו. לטענתו בשני המקרים הללו חווה עוגמת נפש רבה, השפלה וביזוי על לא עוול בכפו, מעבר לכך שלא קיבל את ההטבות המגיעות לו כלקוח זהב במועדון הנוסע המתמיד.
אל על טרם הגישה כתב הגנה.

ת.א. 18830-12-13
תאריך:  13/12/2013   |   עודכן:  13/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תובע מאל על לפצותו על השפלה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
לקוח ותיק מאוד במועדון הנוסע
חבר מועדון   |  13/12/13 20:28
2
השרות הישראלי הוא גס ושפל
דן ה  |  13/12/13 21:09
3
אני אף פעם לא מקופח באל על
חן45  |  14/12/13 06:42
4
משהו לא ברור לי
מתפלא  |  14/12/13 12:07
5
חס משפיל
יורם מרדכי  |  14/12/13 19:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
סגן ניצב לשעבר במשטרת ישראל מערער על דחיית תביעתו להכרה באוטם שריר הלב לו נלווה אירוע מוחי בעטיו של ויכוח עם מפקדו על-רקע אי קידומו בתפקיד ובדרגה והעדפת קצין אחר על פניו, בהתאם לחוק הנכים
יצחק דנון
שלוש חברות שנסעו לטיול מאורגן באיטליה טוענות כי מדריך הקבוצה השפיל אותן והשמיע כלפיהן אמירות גזעניות הכוללות גידופים, דברי השפלה ובוז
יצחק דנון
התובע התגייס לצה"ל בפרופיל 97 וסבל מדופק מהיר וקשיי נשימה    לתביעה צורפה חוות דעת רפואית הקובעת כי לא הייתה הצדקה להשתלת קוצב הלב בגופו
יצחק דנון
הנהג עבד בשגרירות משך 5 שנים עד למועד פקיעת תוקף אשרת העבודה שלו בארץ. טוען כי נאלץ להסיע בימי המנוחה את אשת השגריר לכנסיה ולסידורים שונים
אפרת פרץ
אם ביום ראשון הקרוב יאשר השופט את הצעת אלשטיין ובן משה לרכישת השליטה, צפוי גרנובסקי להמשיך הלאה, ולחפש השקעה גדולה אחרת עבור קופת המזומנים של אמבלייז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il