X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
צעיר בדואי שנולד לפני כ-20 שנה תובע פיצויים בטענה לרשלנות רפואית על-ידי השארתו משך שעות לאחר לידתו מתחת למקרן חום במחלקת התינוקות וכתוצאה מכך נגרמה לו פגיעה מוחית
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

צעיר בדואי הסובל מפיגור שכלי הגיש באמצעות הוריו תביעת נזקי גוף כנגד שרותי בריאות כללית בה נטען כי נשכח למשך מספר שעות מתחת למקרן חום ("גרילר") במחלקת התינוקות במרכז הרפואי סורוקה שבבעלות הקופה, לשם הועבר לאחר לידתו. בתביעה נטען עוד כי התינוק שנולד שלם ובריא נמצא במיטתו כאשר הוא כחול, בדום נשימה, דופק לב איטי ועל עורו כוויות כשהוא על סף מוות ועבר החייאה.
בתביעה נאמר כי סימפטומים אלה, ביחד עם החום הגבוה, גרמו לתינוק הנולד לפגיעה מוחית כתוצאה מחוסר אספקת חמצן למוח, אשר בעטיה הוא נותר עם פגיעה מוחית אורגנית לצמיתות.
בתביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי התובע היה מאושפז בטיפול נמרץ כשבועיים עד לשחרורו. לתביעה צורפה חוות דעת של פרופסור יורם פינקלשטיין מומחה לנויורולוגיה מנהל היחידה לנויורולגיה וטוקסקולוגיה במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים.
בין היתר נקבע בחוות הדעת כי השילוב של חוסר חמצן למוח עם חימום יתר מחמיר מאוד את הפגיעה המוחית וכי הפגיעה במוחו של התובע חמורה במיוחד עקב העובדה שמוחו הבלתי בשל של יילוד רגיש יותר משל מבוגר לנזק מוחי אורגני כתוצאה מחימום יתר. ד"ר פינקלשטיין מסכם את חוות דעתו באומרו כי לתובע נותרה נכות מוחית אורגנית צמיתה עקב חימום יתר ודום נשימה אשר אירעו לו בסמוך להיוולדו.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד צפריר אושרי, נאמר כי התובע, בן 22 כיום, סובל מפיגור שכלי וזאת עקב פגיעה מוחית אורגנית הגורמת לירידה בתפקודים קוגניטיביים חשיבתיים וביצועיים.
עד היום, נאמר בכתב התביעה, התובע אינו יודע קרוא וכתוב, יכולותיו הביצועיות מוגבלות ביותר, הוא מחוסר עצמאות כלכלית, ועקב מצבו השכלי הוא אינו מסוגל לדאוג כראוי לצרכי משפחתו, והוא ומשפחתו סמוכים על שולחנם של הוריו.
בית המשפט מתבקש לחייב את קופת חולים הכללי לפצות את התובע בגין הפסדי השתכרות ותנאים סוציאליים, עזרת הזולת, הוצאות רפואיות ופסיכולוגיות, כאב וסבל.
טרם הוגש כתב הגנה.
ת.א. 477-12-13
תאריך:  15/12/2013   |   עודכן:  15/12/2013
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
פורטל דרושים תובע דיבה את הפורטל המתחרה GEEKJOB ואת ערוץ 10    עניינה של התביעה הוא טענה לפרסומים שקריים על-אודות פרצת אבטחה חמורה בפורטל דרושים שגרמה לחשיפת 50,000 קורות חיים ופרטים רגישים
עידן יוסף
מזג האוויר הקר צפוי להימשך גם בימים הקרובים וכך גם פעולות השיקום    מפלס הכינרת עלה ב-8 ס"מ
יצחק דנון
התביעה הוגשה בעקבות הממצאים החמורים של ועדת הבדיקה מאפריל 2001 בנוגע לשימוש ברקמות ובאיברים שניטלו מגופות נפטרים במהלך הנתיחה לצורכי מחקר והוראה והצגתם לראווה במרכז לרפואה משפטית
יצחק דנון
בבקשה נטען כי אמברוזיה בעלת הזיכיון לשיווק תוסף התזונה סולגאר מתעתדת לשווק תוסף תזונה אומגה 3 צמחי תוך הפרת פטנט שלה
עידן יוסף
תנועת התחבורה הציבורית מתחדשת בהדרגה, התחבורה הפנימית בבירה תתחדש בבוקר    כביש 1 סגור לתנועת כלי רכב פרטיים    עיכובים קשים בתנועת הרכבות בקו החוף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il