X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נדחתה בקשת החברה להקפאת הליכים ומונו לה מפרקים זמניים החברה עוסקת בהשכרת רכבים ליסינג תפעולי ומכירת רכבים
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

חברת קל אוטו הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לאכוף, בדרך של מינוי כונס נכסים זמני, את השעבודים הספציפיים שיצרה לטובתן חברת אלירן שמשון תחבורה מבני ברק, העוסקת בהשכרת ומכירת רכבים על 148 רכבים להבטחת פירעונן של ההלוואות שנטלה מהן לצורך רכישת רכבים.
לדברי קל אוטו, נוכח הודעת החברה כי אין ביכולתה לעמוד בתשלומי ההלוואות התקיימו ביוזמתה ולבקשתה מספר פגישות בין נציגי הצדדים במסגרתן טענו נציגי החברה כי זו מצויה בקשיים כלכליים חמורים/חדלות פירעון - כלשונם, וכי אין באפשרותה לפרוע את חובותיה ולקיים את התחייבויותיה כלפיהן וכלפי כלל הנושים.
כך גם נטען כי המחאות אשר מסרה החברה לרשויות ולחברת כלמוביל, יבואנית ומשווקת של כלי רכב, לא כובדו/חוללו. נוכח האמור והחשש הכבד והממשי כי החברה תמכור רכבים אשר מושכנו ושועבדו להבטחת פירעון ההלוואות, חרף ובניגוד להסכם רכישת הרכב ו\או שטרי המשכון והיות הרכבים משועבדים, פנתה קל אוטו לחברה בבקשה כי תאשר קיומם של הרכבים ששועבדו לטובתן.
לתדהמת קל אוטו, נאמר בבקשה, מזכירת יו"ר החברה השיבה כי 8 מתוך 148 הרכבים המשועבדים נמכרו. לדברי קל אוטו, כל דרישותיה לקבלת מידע בדבר מקומם המדויק של הרכבים ופרטי המחזיקים בהם ולבחון את מצבם, נדחו ב"לך ושוב".
לדברי קל אוטו, חדלות פירעונה של החברה מקבל גושפנקה ואישור בהעדר יכולתה לפרוע תשלום זעום בגין ההלוואות בסך של 10,000 ש"ח כך בד-בבד עם הגשת הבקשה חוללה המחאה המשוכה מחשבון החברה מהטעם של אין כיסוי מספיק.
קל אוטו ציינה כי העמידה לפירעון את יתרת סכום ההלוואות וכי סכום חובה של החברה כלפיהן מסתכם ב-7.8 מיליון ש"ח. לדברי קל אוטו, באמצעות עו"ד מיטל תורג'מן-כהן, החברה הציגה בפניה העתק מבקשתה להקפאת הליכים ממנה עולה כי היא לא עומדת בפירעון התחייבויותיה השוטפות לבנקים וליבואני הרכב ובהחזר הלוואות שנטלה. קל אוטו ציינה כי היא מתנגדת לבקשה להקפאת הליכים.
בסוף השבוע שעבר פנתה חברת אלירן שמשון תחבורה לבית המשפט המחוזי בלוד בבקשה להקפאת הליכים וציינה כי החל משא-ומתן עם מציעים המעוניינים לרכוש את החברה. בא-כוח כונס הנכסים הרשמי, באי-כוח הבנקים הנושים המובטחים ובאי-כוחם של הנושים האחרים התנגדו לבקשה.
בסיום הדיון המליץ השופט אילן שילה לבאת כוח החברה למשוך את הבקשה, וזו קיבלה את ההמלצה ועל כן נדחתה הבקשה להקפאת הליכים. עם זאת הוציא השופט צו הקפאת הליכים נגד החברה שתוקפו עד למתן החלטה אחרת בבקשת פירוק לחברה.
השופט מינה לחברה את עו"ד עופר פלס כנציג הנשים המובטחים ואת עו"ד דורית לוי טילר לתפקיד מפרקים זמניים שתפקידם לאסוף את רכבי החברה וככל שיקבלו מימון מבעלי השליטה בחברה אף להפעילה במטרה למצוא קונה. תוקף המינוי קבע השופט הוא לשבועיים.
השופט הוציא עוד צו איסור דיספוזיציה בנכסי החברה.

פר"ק 23676-12-13
תאריך:  16/12/2013   |   עודכן:  16/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלירן שמשון תחבורה הגיעה לסוף הדרך
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מאיר כהן על דוח העוני האלטרנטיבי שמלמד על כשל מוחלט והתדרדרות במצב הילדים והקשישים העניים: "הדוחות לא מומצאים אלא משקפים את המצב בחברה הישראלית - והוא לא טוב"
דפנה ברמלי
סקר של פורטל המשרות "דרושים" עבור "גלובס" מעיד, כי לא רק הצעירים והמבוגרים מחפשים אלא גם אנשים באמצע החיים    "אגרונום בארץ מרוויח כ-10,000 שקל ובחו"ל באותו תפקיד הוא יכול להרוויח 30-40 אלף שקל"
יפעת גדות
חוקרים גילו חסרונות מפתיעים לצחוק, למרות שמספר לא מבוטל של מחקרים הראה כי לצחוק יתרונות רבים בהיבט הבריאותי
אלעזר לוין
חברת הנדל"ן הוותיקה בונה 56 דירות להשכרה בפתח תקוה    החידוש: השוכר יוכל להתגורר בדירה עד 8 שנים, אם ישלם בין 5,400 ל-9,000 שקל לחודש    ההשקעה - 100 מיליון שקל
עידן יוסף
בטהובן נולד ויצירותיו הגדולות נכתבו דווקא לאחר ששמיעתו נחלשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il