|
1 |
|
|
ההתייחבות שלי ושל רבים אחרים נגמרת החודש. חיכיתי לראות באילו מבצעים סלקום תצא על מנת לשמור על לקוחותיה והתאכזבתי. אני מחכה שאוכל לעבור לתכנית הכל כלול במחיר נמוך הרבה יותר מאשר סלקום מציעה ללקוחותיה ולא רק למי שמת הייד מחברות אחרות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ח.ו. |
|
|
2 |
|
|
ניסיתי לשמור על לויאליות חצי שנה אבל עכשיו זה ברור שהיינו פראיירים . מקווה שגולן טלקום לא יתקלקלו לאחר גידולם.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עקיבא1 |
|
|
|
|
|
אני מניחה שגולן טלקום ילמדו את השיעור הכואב שקיבלו חברות הסלולר האחרות, וימשיכו לתת שירות מעולה כמו שאני מקבלת מהם כבר קרוב לשנה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רותם גונן |
|
|
3 |
|
|
תספרו לי.
עד אז - מוקצים מחמת המיאוס. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בוקיסריקי |
|
|
4 |
|
סלקום |
|
מיר | 17/12/13 12:49 |
|
|
תבדקו לה? שירות שואף לאפס. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיר |
|
|
5 |
|
|
סלקום זללה לי עשרות אלפי שקלים כשהיתה מונופול כעת שיאכלו קש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלוני חיפה |
|
|
|
|
|
סלקום היא החברה הגדולה בישראל עם מעל 3 מיליון לקוחות, והיא מרוויחה עשרות מיליונים כל רבעון כולל הרבעון האחרון. אז נכון, לפני שנתיים היו לה 3 מיליון ו 200 אלף, ונכון, בעבר הרווחים היו במיליארדים לשנה.
אין ספק שמהפכת הסלולר היטיבה עם כל הצרכנים והיום אנחנו מקבלים הרבה יותר תמורת הרבה פחות.
אבל צא מהסרט שלך - היחידי שמפסיד זה אתה שאתה לא מנצל הזדמנויות ומבצעים ולא יודע להנות מההטבות שסלקום מעניקה ללקוחות שלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלי, סגול בנשמה |
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
סלולר |
|
רובספייר | 17/12/13 18:09 |
|
|
אחי העשוקים הצטרפו למהפכה הצרפתית = גולן טלקום |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רובספייר |
|
|
8 |
|
|
במקום לחלק במבה בתור מתנות, כדאי שתשקיע בשירות. אתה הולך למסור את המכשיר לבדיקה לצריך להמתין שלוש שעות לנציג. בטלפון, אתה לא משיג אותם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רטוב משתן |
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
מאחל לכם שתהיו הומלסים
על כל ההתעללות שלכם בלקוחות
רק כי יכולתם
לא נשכח ולא נסלח
ומי יתן ועמוס שפירא יצטרך כל שקל שגנב (להקרנות ) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ריקוטק |
|
|
11 |
|
|
אולי במקום שיתנו שירות ויפסיקו לגנוב אותנו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונייי |
|
|
12 |
|
|
רוצים אותנו כלקוחות נאמנים ? תחליטו לתת חודש (ממוצע) חינם לכל לקוח שלכם !!!! בכך בעצם תוזילו לנו את החשבון. מי רוצה היום מתנות ? אנחנו רוצים מחיר מוזל וטוב, אם לא - נעזוב. פשוט וקל גם לכם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שושית |
|
|
13 |
|
|
ואם היא רוצה למחוק את התווית, פשוט צריך לשנות את נוהלי העבודה בכל הרמות כך שלאף אחד מהעובדים שם מההנהלה ועד אחרון העובדים לא ישתלם לרמות לקוח |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבי כהן |
|
|
14 |
|
|
לזכר הימים של ההתנשאות, הזלזול בלקוחות, וההתעמרות הקשה,
אני העברתי את כל הטלפונים שלי מסלקום לחברות החדשות מיד עם הקמתן, השארתי רק טלפון אחד חסר משמעות ליום נקם אחרון באותו גוף שזלזל בי התנשא , וצפצף עלי. אז בעקבות המבצע אני בימים הקרובים אעביר גם את המספר האחרון של הטלפון הזה מסלקום לחברה אחרת , כך נתנתק מהימים והזיכרונות הקשים של אותו ארגון מתנשא ורע כך חשתי במשך שנים רבות ,בשבוע הבאה אהיה נקי סוף סוף מסלקום וכך לפחות אני לא אראה את החשבנות שלהם שעושים לי בחילה בכול חודש מחדש, סוף סוף נהיה נקיים מסלקום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לוין אלכס |
|