X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איש העסקים נוחי דנקנר הגיב על החלטת השופט אורנשטיין להעביר את השליטה בתאגיד אי.די.בי. לקבוצת אלשטיין-בן משה "השופט הטיל על הקבוצה השנייה לגלות את המקורות הכספיים שלה ולגלות את מקורות השליטה שלה" מוטי בן משה: זה רגע מרגש, אי.די.בי. נמצאת מהיום בדרך חדשה
▪  ▪  ▪
"מאמין בצדק". דנקנר [צילום: פלאש 90]

איש העסקים נוחי דנקנר טוען כי לא אמר את המילה האחרונה במאבק על השליטה בתאגיד אי.די.בי. וכי בסופו של דבר החברה תישאר בידיו.
"לא נאמרה המילה האחרונה. השופט הטיל על הקבוצה השנייה לגלות את המקורות הכספיים שלה ולגלות את מקורות השליטה שלה", אמר (יום ג', 17.12.13) בצאתו מבית המשפט המחוזי בתל אביב לאחר הקראת ההחלטה של השופט איתן אורנשטיין. עוד הוסיף כי הוא מאמין בצדק ומאמין שבסופו של דבר החברה תישאר בידיו.
איש העסקים מוטי בן משה התייחס גם הוא להכרעת בית המשפט וציין כי מדובר ברגע מרגש.
"אני מודה לשופט על הכרעת הדין האמיצה. בשבועות האחרונים עברנו מסע השמצות שכולכם מכירים. כפי שאתם יודעים, כבר ביום ראשון האחרון הייתי מוכן להציג בפני בית המשפט את המסמכים הדרושים כדי להזים את ההאשמות חסרות השחר מצד דנקנר. השופט יקבל את כל הגילוי שיידרש. אי.די.בי נמצאת מהיום בדרך חדשה", אמר.

"כסף החוסכים לא מובטח"

ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה) אמרה בעקבות החלטת השופט אורנשטיין כי יניקת ההון מהציבור של דנקנר בסיוע עדת מעריציו אולי מגיעה לסיומה, אך למרבה הצער כספם של החוסכים עדיין לא מובטח.
"מוטלת על הרגולטורים חובה להפיק לקחים ולודא שהרפתקאות מסוכנות כאלה לא יחזרו על עצמן", הוסיפה.
יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, הביעה מורת רוח מסוימת מהחלטת בית המשפט להעביר את השליטה באי.די.בי לקבוצת אלשטיין-בן משה.
"אני מכבדת את החלטת בית המשפט, ומברכת על הפקעת השליטה באי.די.בי מידיו של נוחי דנקנר, שניצל לרעה את המבנה הפירמידלי של אי.די.בי, והימר בכספי הציבור", אמרה. עם זאת הוסיפה כי בית המשפט פספס הזדמנות היסטורית לאמץ את רוח חוק הריכוזיות שנחקק בשבוע שעבר בכנסת, לפיו פירמידות שליטה הן תופעה שמסכנת את המשק ואת חסכונות הציבור.
"במקום להעביר את פירמידת אי.די.בי מידיו של טייקון ממונף אחד לידיהם של טייקונים ממונפים אחרים, טוב היה לו בית המשפט היה מורה על פירוק הפירמידה, ושולח מסר ברור למשפחות-ההון בישראל, לפיו תם עידן הפירמידות וחליבת החברות", אמרה.

פינטו: כל יהודי צריך ללמוד מאלשטיין

הרב יאשיהו פינטו, פטרונו של איש העסקים הארגנטיני אדוארדו אלשטיין, אמר כי "כל יהודי צריך ללמוד ולהסיק מסקנות מההצלחה העסקית של אלשטיין בישראל.
"זהו תמרור לכל יהודי שרואה קשיים והתמודדויות ולא מפחד להתמודד מולם. מי שמאמין באלוקים ומקפיד להתנהל ביושרה ובהגינות אינו מתפעל מן הקשיים שבדרך. הפסוק מספר ישעיהו 'בשובה ונחת תיוושעון - בהשקט ובבטחה, תהיה גבורתכם' הוא זה שמשקף את אלשטיין, יהודי מאמין ואוהב ישראל, שפועל בהגינות כלפי שמיים ובין אדם לחברו", אמר במפגש סגור שהתקיים בברוקלין.
פינטו, שנחשב לאחד מהמנהיגים הרוחניים שהקהילה העסקית חברה אליהם, הוא האחראי לכניסתו של אלשטיין לעסקים בישראל כאשר חיבר לפני כשנה בינו לבין נוחי דנקנר. אלשטיין אמר במספר הופעות תקשורתיות כי "את ההשקעה שלי בישראל עשיתי בברכתו ויוזמתו של רבי, הרב פינטו".
הרב פינטו טען בפני המשתתפים באירוע כי כניסתו של אלשטיין לכלכלה הישראלית תגרום להמשך צמיחתה והתפתחותה "אין ספק שההצטרפות של אלשטיין לכלכלה בארץ הקודש תהיה לעזר בפרנסתם של רבבות משפחות ישראליות".

תאריך:  17/12/2013   |   עודכן:  17/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דנקנר: עוד לא נאמרה המילה האחרונה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דנקנר, המילה האחרונה אתה כפות!
שולם  |  17/12/13 14:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אי.די.בי. - המשבר
איתמר לוין
אורנשטיין הורה לבן-משה ואלשטיין לחשוף בתוך שבוע בפני רשות ניירות ערך, כונס הנכסים הרשמי והמומחה מטעם בית המשפט את מבנה השליטה בעסקיהם ואת מקורותיהם הכספיים
איתמר לוין
יו"ר בנק הפועלים: הנושא של רכישות ממונפות בידי בעלי שליטה - היה ונגמר    יו"ר מזרחי: היו שגיאות במתן אשראי ממונף    נשיא לשכת רואי חשבון: פירוק אי.די.בי יגרום נזקים כבדים לנושים ולבעלי המניות
שי שלו
דנקנר לגלובס: "כל השנים האמנתי באי.די.בי והשקעתי את כל כספי ברכישת עוד ועוד מניות של הקבוצה"    "חייבים גילוי מלא לגבי מוטי בן משה ומקורותיו הכספיים. זה לא משחק ילדים. מדובר בשליטה על כלל ביטוח, סלקום, שופרסל, נכסים ובניין"
איתמר לוין
השופט התבקש לקבוע האם להעביר את השליטה לידי מוטי בן-משה ואדוארדו אלשטיין, או להותיר אותה בידי נוחי דנקנר יחד עם אלכסנדר גרנובסקי    עשוי לדחות את ההחלטה כדי לקבל מידע נוסף על בן-משה    ובינתיים: בן-משה דורש מרו"ח ברלב התנצלות
עופר וולפסון, איתמר לוין
ברלב מציג את מבנה הבעלות המורכב של אקסטרה, המשתרע על פני שבע מדינות, ואומר שמדובר בתכנון מס אגרסיבי במיוחד או בניסיון לטשטש את זהות הבעלים; במקרים קיצוניים עלול מבנה כזה לשמש תשתית להלבנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il