X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסופר טוען כי הנתבעת פרסמה ברשת הפייסבוק תגובה לפוסט הכוללת טענות מופרכות כנגדו בנוגע ליחסו כלפי אמה בת ה-80
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

הסופר ד"ר אמנון ז'קונט הגיש לבית משפט השלום בתל אביב תביעת דיבה בסך 140,000 שקלים כנגד שפרה האפרתי מגבעתיים. הנתבעת הינה אחותו של מיכאל האפרתי שהיה נשוי בעבר לנטליה ויזלטיר בתה של רעיית התובע ורדה רזיאל ז'קונט, והלכה למעשה הינה בתו החורגת.
עוד מצוין בתביעה כי בין התובע לבין מיכאל האפרתי מתנהל זה שנים רבות מאבק משפטי ארוך הן בגין פרשת "הסוס הטרויאני" והן בגין חוב מזונות אותו חב האפרתי לנטליה ויזלטיר.
ד"ר ז'קונט טוען בתביעתו כי לפני כ-3 שבועות פרסמה שפרה האפרתי תגובה לפוסט שהועלה בדף הפייסבוק יובל אברמוביץ' ממייסדי בית הספר לכתיבה-"גיבור תרבות" שבבעלות אמנון ז'קונט, לרגל פתיחת מחזור 5 של בית הספר לכתיבה "גיבור תרבות".
בתביעה נטען כי במסגרת תגובתה לפוסט האמור פרסמה הנתבעת כלפי התובע דברי בלע שקריים ומופרכים. הנתבעת טוען התובע האשימה אותו בכך שהוא "עושק",ו"חומס" את אימה בת ה-80 כלכלית ומטריד אותה. עוד האשימה אותו בכך שגזל מאימה סך העולה על 200,000 שקלים בעורמה וכי בסמוך למועד פרסום הפוסט "גזר מאמה קופון" של 1000 שקלים.
כמו-כן כינתה הנתבעת את התובע בשלל כינויים פוגעניים ביניהם "גוזל גזל", "פושע", "בריון", "קלגס" "פריץ גס" "מטריד ועושק אלמנות", "אלים", "ערמומי".
בתביעה נאמר כי בסיום תגובתה ציינה הנתבעת כי היא מקווה שתלמידיו האוהבים של התובע יספיקו לקרוא מי הוא באמת לפני שהוא ימחק את תגובתה שכל מילה בה אמת כדבריה.
לדברי התובע תגובת הנתבעת שפורסמה בשעות הצהריים נמחקה על-ידי מאן דהוא עוד באותו היום, ואולם אין במחיקת הפוסט כדי להקטין את הנזק שנגרם לו שכן בשעות הרבות בהן פורסם הפוסט האמור נחשפו עשרות אלפי גולשים לאמור בו.
אמנון ז'קונט טוען כי הרקע לפרסום הפוסט הוא חיובה של אמה של הנתבעת לשלם לו הוצאות בסך 1000 ₪ וכן 500 שקלים נוספים לטובת אוצר המדינה, בשל אי התייצבותה לחקירת יכולת בפני רשם ההוצאה לפועל.
לדברי ז'קונט באמצעות עוה"ד חן גראופן ואילון עישר הוא ביקש לזמן את אימה של הנתבעת לחקירה בעקבות חשד מבוסס כי בני הזוג מיכאל ורות האפרתי כנגדם הוא מנהל הליכי הוצאה לפועל, מבריחים ממנו כספים באמצעותה.
ז'קונט טוען עוד כי עוד הסכום של 200,000 שקלים שולם על-ידי אימה של הנתבעת לבתו החורגת לכיסוי חוב המזונות של בנה.
אמנון ז'קונט מבקש מבית המשפט לחייב את הנתבעת לפצות אותו בסך של 140,000 שקלים ללא הוכחת נזק. בנוסף להפקיד בידו מכתב התנצלות על התגובה המשמיצה שפרסמה כנגדו ברשת הפייסבוק במסגרתה העלתה כלפיו טענות מופרכות חסרי בסיס עובדתי וחסרי כל קשר למציאות.
טרם הוגש כתב הגנה.

ת.א. 30660-12-13
תאריך:  18/12/2013   |   עודכן:  18/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ז'קונט תובע דיבה את שפרה האפרתי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ועדת הכנסת הסמיכה את יו"ר הכנסת למנות אד-הוק יו"ר זמני לכל ישיבה וישיבה של ועדת החוץ והביטחון ב-45 הימים הקרובים    לאחר כחודשיים תוכל לשוב הוועדה החשובה לפעילות חלקית
איציק וולף
שרת המשפטים ציינה כי היא מכבדת את החלטת היועץ המשפטי לממשלה שלא לערער על זיכוי שר המשפטים    טענה כי אסור לשר משפטים להתייחס לנושא שעל שולחן היועמ"ש, אך גם נמנעה מלברך את ליברמן
עופר וולפסון
הסרט מבוסס על רב המכר האוטוביוגרפי של ג'ורדן בלפורט    זו הפעם החמישית בה כוכב הסרט לאונרדו דיקפריו עובד עם הבמאי מרטין סקורסזה
איציק וולף
קבוצת סייבר אירנית טוענת כי הצליחה לחדור ל-70 שרתים ול-1,400 מחשבים ולהוציא מהם מיליוני מסמכים מסווגים הנוגעים לאלפיים קציני צה"ל ולאלף אנשי כוחות הביטחון הסעודיים
עופר וולפסון
סיסו תשתמש במעמדה כצד בתביעת הנושים כדי לבדוק ההשלכות על 13,500 עובדי רשת הקמעונאות: "על-פי ניסיוני האישי, בעת ואחרי חילופי בעלים, העובדים הם אלה אשר משלמים את המחיר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il