X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תקנה של משרד התקשורת בעניין גבייה מופרזת בעבור שירותי גלישה סלולרית בחו"ל תיכנס לתוקף בעוד חודשיים תיבחן פתיחת שוק הנדידה לתחרות
▪  ▪  ▪
ברירת מחדל חסומה [צילום: AP]

שר התקשורת גלעד ארדן הורה על תיקון רישיונות חברות הסלולר במגמה להסדיר את סוגיית שירותי הנדידה בחו"ל, שגורמת לחיובים של אלפי שקלים מישראלים אשר יצאו לחו"ל וצרכו שירותי גלישה סלולרית. התיקון ייכנס לתוקפו ב-18 בפברואר 2014.
מדובר בסוגיה צרכנית כאובה היות שגלישה סלולרית בחו"ל מתבצעת גם ללא הסכמה מפורשת, ולעיתים אף באופן לא רצוני, בתעריפים יקרים מאוד, וזאת מבלי שהמנוי מודע לכך. ולכן הנחה השר כבר לפני מספר חודשים לסיים את השימוע כדי למנוע את חיובי היתר.
במסגרת האסדרה הוחלט כי החברה הסלולרית תחויב לחסום, ללא תשלום, את הגישה לשירות גלישה לכל מנוי, מיד עם הגעתו לחו"ל, אלא אם למנוי יש תוכנית במדינת היעד הכוללת שירות גלישה, או שהמנוי ביקש לאפשר לו באופן קבוע את הגישה לשירות גלישה.
במקביל, מיד עם הגעתו לחו"ל של מנוי, שאין לו תוכנית או חבילה בתוקף, תשלח אליו החברה מסרון (למנוי שביקש באמצעות "טופס הגישה לשירותים" להיות נגיש לשירות גלישה). המסרון יכלול מידע בדבר האפשרות לחסום את שירות הגלישה באמצעות שינוי הגדרות המכשיר או באמצעות פנייה למוקד הפניות הטלפוני של החברה.
צעד חשוב נוסף עליו הוחלט, הוא חיוב החברה הסלולרית לשלוח, ללא תשלום, מסרון למנוי שרכש חבילת שירות נדידה בינלאומית, ברגע שהוא מנצל 75%, 90% ו100%, מהחבילה, ובו יצוין שיעור ניצול החבילה ומועד עריכת חישוב הניצול.
כצעד מגביר שקיפות, החברה תציין את פרטי עסקת ה"מכר מרחוק" בחשבון הטלפון העוקב למועד ביצוע העסקה, ותיידע את מנוייה בחשבון הטלפון העוקב למועד החתימה בדבר אפשרותם להיחסם לשירות גלישה סלולרית בחו"ל.
כמו-כן, המשרד חייב את החברות לאפשר לכל מנוי הנמצא בחו"ל להתקשר אל המוקד החברה ללא תשלום.
משרד התקשורת אף יבחן את פתיחת שוק הנדידה בחו"ל לתחרות בין כלל המפעילים. לשם כך תתבצע הפרדה בין שירות הנדידה לחו"ל לבין השירותים שהמנוי מקבל מהמפעיל הסלולרי שלו בארץ, כך יוכל הצרכן לקבל שירותי נדידה בחו"ל מכל חברה סלולרית, ללא קשר לחברה בה הוא מנוי בישראל.

תאריך:  18/12/2013   |   עודכן:  18/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גלישה סלולרית בחו"ל תיחסם כברירת מחדל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
גלישה סלולרית בחו"ל תיחסם כברי
אבשי  |  19/12/13 00:13
2
זה קיים כבר אצל גולן טלקום
במבה  |  19/12/13 07:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ההחלטה המדינית שפורסמה בתום ועידת הליכוד מכילה קריאה לאפשר חופש פולחן לבני כל הדתות במקומות הקדושים    אנשי הר הבית: החלטה היסטורית
אלעזר לוין
בשלושת האתרים יהיו 595 דירות להשכרה, ולא 729 כפי שהודיע האוצר תחילה    הנחה בדמי השכירות רק ל-132 דירות    דמי השכירות "בהנחה" דומים למחירי השוק    חוזים ל-5 או ל-20 שנה?
אלעזר לוין
העירייה תוציא מכרז, והזוכה יבנה את הדירות על חשבונו וישכיר לסטודנטים לטווח ארוך    הוא יגבה שכר דירה נמוך, ויעביר את הבעלות על המתחם לעירייה בתום תקופת השכירות    רווחיות הפרויקט לא ברורה
אלעזר לוין
משרד האוצר הוציא שלושה מכרזים לבניית כ-730 דירות להשכרה בגליל ים, רמת השרון וחיפה    עובדי הרשות, המתנגדים להוצאת שיווק המגרשים מידיהם, לא יוכלו למנוע מכרזים אלו, אך יטרפדו את המכרזים הבאים
מעין ארביב
בשורות למבררים את יהדותם בבית הדין הרבני בירושלים: זמן ממוצע לסגירת תיק התקצר משמעותית משנה שעברה בארבעה ימים ועומד בסיום שנת 2013 על 7 ימים בלבד    הסיבה: הסמכת מבררי יהדות חיצוניים כך שבמקרים מסוימים מפנה בית הדין את המבקשים לבירור באמצעותם - דבר המייעל את ההליך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il