X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר הבית היהודי מפציר ביש עתיד לעסוק ב-70 האחוזים שאינם במחלוקת בינה לבית היהודי ולעשות הכל "במידתיות" ו"בקצב נכון"
▪  ▪  ▪
בנט. "אם רוצים לריב זה לא יעבוד" [צילום: יוסי אלוני]

ממשלה רועדת, כי אנחנו נוטים להתמקד בשיח בשלושים אחוז שהם במחלוקת ולא בדברים החשובים יותר", כך מסביר יושב-ראש הבית היהודי נפתלי בנט את הבקיעים בקואליציה.
ככל הידוע, זו הפעם הראשונה בה קורא בנט להבנות בין הבית היהודי ליש עתיד בשם המפורש "ברית", טרמינולוגיה ממנה הקפידו חברי הכנסת מהבית היהודי להסתייג כל אימת שנשאלו על כך.
השר בנט, שדיבר (יום ה', 19.12.13) בוועידת 'מעורבים' שמקיימת קבוצת מעריב-מקור ראשון, אמר בעניין המדיני כי "קל הרבה יותר לדבר על שטחים תמורת שלום מאשר להוריד את מחיר הדירות. אם נמשיך כך - הממשלה תגיע לשיתוק. הברית ביני לבין לפיד החלה כשהוא רצה ממשלה בלי חרדים ואני רציתי להיות בממשלה. זאת הייתה ברית פוליטית. אבל היום עם הברית הזאת אנחנו עושים דברים טובים: לראשונה, אחרי 30 שנה - שעון הקיץ, היום יש חוק צוהר שעבר בקריאה שלישית וגם רפורמות בגיור. אבל הכל נעשה במידתיות, בקצב נכון. אם רוצים לריב זה לא יעבוד".
השר יצחק אהרונוביץ' אמר (ו') בראיון רדיופוני כי אינו מכיר החלטה של ישראל ביתנו, המפלגה בה הוא חבר, להתמודד בבחירות הבאות בנפרד מהליכוד. אתמול דווח ברשת ב' כי בישיבה סגורה של מינהלת ישראל ביתנו ביום ראשון האחרון אמרה מזכ"ל המפלגה חברת הכנסת פאינה קירשנבאום כי יושב-ראש המפלגה אביגדור ליברמן מחזיק בדעה זו וכך גם ראשי הסניפים וחברי המזכירות מצדדים בכך. עוד אמרה כי ליברמן אינו רוצה להביך את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומבקש שלא לפגוע ביציבות הקואליציונית, והשאלה שנותרה פתוחה היא מתי תימסר ההודעה הרשמית.
על הרכב הקואליציה אמרה קירשנבאום בדיון כי מפלגתה לא תסכים לשום שינוי קואליציוני לרבות הכנסת הסיעות החרדיות במקום "יש עתיד", או מפלגת העבודה במקום "הבית היהודי". אין שום סיבה לשנות את הקואליציה וצריך למצוא את הדרך לחיות ביחד בלי לדרוך אחד על השני, דברי קירשנבאום.
סגן השר דני דנון מהליכוד אמר בתגובה כי עמדת תנועתו בסוגיה הובהרה אמש בוועידה, למרות שנמנעה ההצבעה עליה. עם זה, הליכוד ימשיך לשתף פעולה עם ישראל ביתנו.

תאריך:  20/12/2013   |   עודכן:  20/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט מזהיר משיתוק: "הממשלה רועדת"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כינוסים - ועידות
עידן יוסף
"מדינת ישראל נגד שלומי לחיאני, אני לא מאחל את זה לאף אחד. החסם היחידי שיש לראש עיר זה הציבור"    מיקי רוזנטל: "שכחת להביא את הכנפיים של המלאך?"
עופר וולפסון
החשב הכללי לשעבר במשרד האוצר: "אם בנק ישראל יעלה כעת את הריבית, הבורסה תיפול ומשקי הבית הצעירים יקרסו"    "המחיר של מדיניות בנק ישראל מגיע למאות מיליארדי שקלים"
עופר וולפסון
יו"ר איגוד התעשיה הקיבוצית, יונתן בשיא: "היצוא בחו"ל גדל ב-47% בארבע השנים האחרונות. זו כבר איננה החלטה נקודתית של מפעל אחד או שניים, אלא מגמה מובהקת"    שר החקלאות התחייב: "אפעל להחיל חוק עידוד השקעות הון גם על התעשיה החקלאית"
אלעזר לוין
"הממשלה הבטיחה לייבא 8,000 עובדי בניין, ובפועל הגיעו רק 4,500"    קבלן גדול: הסינים משתכרים עד 46,000 שקל לחודש - יותר משרי הממשלה"
אלעזר לוין
קבלן פרטי גדול קורא לקבלנים לתאם פעולה, לבנות פחות דירות ולהביא להתייקרותן    יו"ר הוועידה: דבריו אינם על דעת ההתאחדות - אך ההתאחדות עצמה לא הגיבה    הקבלן מציע להקים בנק של הקבלנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il