X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסתדרות העובדים הכללית טוענת כי היא הארגון היציג של עובדי המועצה המקומית דלית אל כרמל במקום הסתדרות העובדים הלאומית
▪  ▪  ▪

הסתדרות העובדים הכללית החדשה פנתה לבית הדין הארצי לעבודה בירושלים בבקשה להצהיר כי היא הארגון היציג במועצה המקומית דלית אל כרמל במקומה של הסתדרות העובדים הלאומית.
בפנייה לבית הדין נאמר כי בעקבות חוסר שביעות רצון הולכת וגוברת בקרב עובדי המועצה בקשר עם אופן ייצוגם על-ידי הסתדרות העובדים הלאומית ומספר פגישות שנערכו בין נציגי הכללית לבין העובדים, החליטו 86 מעובדי המועצה על הצטרפותם לשורות הכללית תוך הודעה על הפסקת חברותם בלאומית.
בכך, נטען בבקשה השתנה מצב חברות עובדי המועצה באופן שבארגון הקיים בלאומית נותרו 48 חברים ואילו בכללית חברים 134 עובדים, ביחס לכלל 258 עובדי המועצה (כולל גמלאים).
בראשית החודש, טוענת הכללית היא הודיעה למועצה וללאומית על היותה ארגון היציג של עובדי המועצה, ומאחר שהלאומית כופרת בהיותה הארגון היציג במועצה מוגשת על ידה בקשה זו לבית הדין.
בפנייה לבית הדין טוענת הכללית כי הלאומית נשענה ושאבה את עוצמתה כארגון יציג מראש המועצה הקודם. הלה נטען בבקשה באופן אישי ובאמצעות אנשיו וחברי הנהלת המועצה השליטו אווירה של פחד, טרור ואימה בקרב עובדי המועצה, ובמשך תקופה ארוכה מכרזים לתפקידי עובדים היו מתואמים ותפורים לטובת מקורבי ראש המועצה.
בבקשה לבית הדין נאמר כי משחדלה כהונתו של ראש המועצה הקודם השתחררו העובדים מעולו של משטר הפחד שהגיע לסיומו ומהחשש להתנכלות מטעם המועצה. לעובדים, טוענת הכללית ניתן חופש לממש את רצונם הכן ולמסור לה את האחריות לטיפול בזכויותיהם וכך עשו ברוב גדול. זאת בשל חוסר אמון בארגון היציג הקיים של הלאומית.
בהתייחסותה של הכללית לטענת הלאומית לפיה היא מנהלת משא-ומתן עם המועצה ועל כן יש לה "חסינות משפטית" מקריאת תיגר על יציגותה, טוענת הכללית כי מדובר בהליך שלא בתום לב, מלאכותי, ונגוע בכוונה פסולה של יצירת מצג שווא לקניית חסינות.
לדברי הכללית באמצעות עוה"ד אילן גורביץ וורד וייץ רק מרגע שנחתה אצל הלאומית הודעת היציגות המתחרה שלה הסכימו היא והמועצה לנהל משא-ומתן. ואולם, טוענת הכללית כי אלו דברים למראית עין בלבד, ועל כן יש לאפשר לרוב הבולט של עובדי המועצה לממש את זכות להיות מונהגים על-ידי ארגון עובדים אותנטי- הוא הכללית.

סב"א 39754-12-13
תאריך:  21/12/2013   |   עודכן:  21/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תום לב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי מייצג את עובדי מועצת דלית אל כרמל?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
בן-ציון ליברמן מתלונן על היחס שהוא מקבל, בנסותו להכניס רפורמות ברשות    "קשה מאוד להשיג שיתוף פעולה, אין אסטרטגיה שיווקית" מבטיח לשווק בשנה הקרובה קרקע ל-35,000 דירות בקריית גת, ראש העין, מודיעין וקרית ביאליק
יצחק דנון
פנו לבית המשפט לביטול ההחלטה אותה יזם עורך דין ברזילי על הקמת ועדת כספים חדשה בלשכה וזאת על-מנת לאפשר לו לשלוט על התקציב ולעשות בו כרצונו
איציק וולף
שרת המשפטים תציג מחר בפני הממשלה את מינוי השופטת הילה גרסטל לנציבת גוף הביקורת על התביעה    תהווה גוף ביקורת על כלל גופי התביעה - כולל התביעה המשטרתית
יצחק דנון
דבורה אוזן החזיקה ביחד עם בעלה אלי אוזן בשליטה בקבוצת נגה שקרסה בשנת 2002    לטענתה חברת הביטוח מגדל מסרבת להשיב לה את הוצאותיה המשפטיות בגין ההליך הפלילי שנוהל כנגדה על-רקע קריסת הקבוצה
איציק וולף
נשיא ארצות הברית התייחס במסיבת עיתונאים להמשך החשיפות מן המסמכים המסווגים שהודלפו לתקשורת    נכון לערוך מספר שינויים באופן שבו הסוכנות מבצעת מעקבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il