X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הלקוחה טוענת כי נקלעה לתסבוכת כתוצאה מרשלנות הבנק וקיבלה איומים אף מגורמים בשוק האפור
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

בנק לאומי נתבע לפצות לקוחה שלו, חולת לב בת 66, בשל העובדה כי פנקסי שיקים שהוזמנו על ידה נמסרו לאחר. כתוצאה מהשימוש שנעשה עד כה ב-8 מבין השיקים, נטען בתביעה, נקלעה התובעת לתסבוכת והחלה לקבל איומים מגורמים שונים ב"שוק האפור" שהשיקים התגלגלו אליהם,וכן מספקים, בתי עסק ואנשים פרטיים.
לדברי התובעת, כהן הגר ממושב תנובות, לקוחה של הבנק מזה למעל מ-15 שנה, לפני למעלה משנה הזמינה 4 פנקסי שיקים בסניף שלה בנתניה ואולם הפנקסים נמסרו לאחר ובינתיים הוגשו לפירעון 8 שיקים מתוך פנקסי השיקים שהזמינה ואשר "לא נמצאו" כטענת פקידי הבנק.
בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בכפר סבא נאמר כ 2 מבין 4 פנקסי השיקים אותרו על-ידי המשטרה לא בשלמותם ונשלחו אל התובעת. מאז האירוע טוענת התובעת באמצעות עוה"ד דן אשכנזי ודקלה ברנס היא מתקשה להירדם בלילות, מתהלכת מפוחדת וחוששת מהגרוע מכל.
לדברי התובעת אף אם תפעל לסגירת חשבון הבנק לא יפתור הדבר את הבעיה שהינה בבחינת "מעט מדי ומאוחר מדי". התובעת מציינת כי פנתה אל הבנק על-מנת להביא לסיום ענינה בפשרה בלא צורך בפנייה לערכאות.
לדבריה היא ביקשה את התחייבות הבנק כי בכל הליך משפטי שיפתח כנגדה לרבות הליכי הוצאה לפועל, יצורף הבנק כצד שלישי או כחייב נוסף ויישא בכל סכום שייפסק, אם וככל שייפסק כנגדה, וכן בכל הכרוך בעניין לרבות שכר טירחה והוצאות שתחויב בהם. ואולם דרישותיה נדחו על-ידי הבנק ומכאן תביעתה.
התובעת מציינת כי הבנק לא הכחיש את האירוע ואופן התרחשותו, ובמכתב שהפנה אליה כתב הבנק כי " הגורמים המקצועיים בבנק בודקים כיצד נמסרו פנקסי השקים שלך לאחר". לדברי הבנק, הנושא נמצא בטיפול המשטרה והוא ממתין לתוצאות הבדיקה של המשטרה.
הבנק מדגיש במכתבו כי 8 השיקים בהם נעשה שימוש לא כובדו כך שלתובעת לא נגרם נזק מאי כיבוד השיקים. לדבריו, מאחר שהוא אינו יודע מהו גובה הנזק הכלכלי שייגרם לתובעת הוא אינו מוצא לנכון לפצות אותה כיום בסכום הנדרש על ידה.
התובעת מעריכה את נזקיה כתוצאה מרשלנות הבנק בסכום של 150,000 שקלים, ואולם לדבריה בשל מצוקתה הכספית הקשה, בין היתר בגלל האירועים נשוא תביעתה, היא נאלצת להפחית את תביעתה ולהעמידה על סך של 80,000 שקלים. זאת תוך שמירת זכותה להגדיל את סכום התביעה ככל שיתאושש מעט מצבה הכלכלי.
בנק לאומי טרם הגיש כתב הגנה.

ת.א. 22014-12-13
תאריך:  21/12/2013   |   עודכן:  21/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תבעה בנק: השיקים שלה נמסרו לאחר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
אחד מ-8 חיילי הנח"ל שנפלו בשבי המחבלים במהלך מלחמת לבנון הראשונה בפרשה שהסעירה את המדינה טוען כי מאחר שהוא סובל מתסמונת פוסט טראומטית יש להגדיל את אחוזי הנכות שלו מ-30% ל-50%
איציק וולף
השר לענייני מודיעין העריך כי יירוט הדואר האלקטרוני של ראשי ממשלת ישראל על-ידי האמריקנים לא הוביל לחשיפת סודות    תוקף את שר האוצר וטוען כי הוא מטעה את הציבור ביחס לנתוני הגירעון
יצחק דנון
הסתדרות העובדים הכללית טוענת כי היא הארגון היציג של עובדי המועצה המקומית דלית אל כרמל במקום הסתדרות העובדים הלאומית
אלעזר לוין
בן-ציון ליברמן מתלונן על היחס שהוא מקבל, בנסותו להכניס רפורמות ברשות    "קשה מאוד להשיג שיתוף פעולה, אין אסטרטגיה שיווקית" מבטיח לשווק בשנה הקרובה קרקע ל-35,000 דירות בקריית גת, ראש העין, מודיעין וקרית ביאליק
יצחק דנון
פנו לבית המשפט לביטול ההחלטה אותה יזם עורך דין ברזילי על הקמת ועדת כספים חדשה בלשכה וזאת על-מנת לאפשר לו לשלוט על התקציב ולעשות בו כרצונו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il