X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעל עסק תיווך תחת השם ענק הנדל"ן תובע את מתחרהו העסקי הפועל תחת השם ענקי הנדל"ן בטענה להפרת זכויותיו בשמו המסחרי
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: יום ליום]

יניב רחמים המנהל עסק לתיווך נדל"ן תחת השם "ענק הנדל"ן" תובע את מתחרהו יניב בן דרור הפועל תחת השם "ענקי הנדל"ן" בטענה להפרת זכויותיו בשמו המסחרי המוכר.
בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, מציין התובע כי מזה כעשר שנים הוא הבעלים היחיד של אחד ממשרדי התיווך, היזמות ושיווק נדל"ן המובילים באזור המרכז והשפלה. זאת תחת השם המסחרי "ענק הנדל"ן".
לדברי רחמים, הנתבע החל לאחרונה לעסוק בתיווך נדל"ן ושיווק באזור ראשון לציון-חולון תחת שם מסחרי כמעט זהה ובוודאי מטעה של "ענקי הנדל"ן". התובע טוען כי הנתבע, מתוך כוונה להיבנות מהצלחתו המסחרית ופרסומו, החליט לעשות במותג עתיר המוניטין שלו באזור המרכז והשפלה שימוש מסחרי ועסקי פסול, ואף לא שעה לדרישתו לחדול מכך על-מנת למנוע את הצורך בנקיטת הליכים נגדו.
בתביעה שהוגשה באמצעות עורכי הדין אילן קליימן ודניאל פריימן, מצוין כי כתובת משרדו של הנתבע היא בסמיכות גאוגרפית למקום עסקו של התובע - רחוב רוטשילד בראשון לציון. בנוסף, שמו הפרטי של הנתבע זהה לשמו הפרטי של התובע (יניב) ובשילוב המילים "ענקי הנדל"ן" הדבר מעצים את כוונת הזדון של הנתבע לבלבל את הציבור ולהיבנות על חשבון התובע.
התובע סבור כי השוני בין המילים "ענק הנדל"ן" ל"ענקי הנדל"ן" הוא קוסמטי גרידא ואין בו משום הבחנה בין השמות. אשר על כן מבקש התובע מבית המשפט להעניק לו סעדים שימנעו מהנתבע להעצים את הנזקים שכבר הסב לתובע כתוצאה מהשימוש המפר בשם ענקי הנדל"ן.
התובע מבקש מבית המשפט לאסור בצו מניעה קבוע על הנתבע מלעשות שימוש בשם המסחרי "ענקי הנדל"ן" ו/או בכל וריאציה הכוללת את שמו המסחרי "ענק הנדל"ן". בנוסף, לחייבו לשנות את שם העסק שבבעלותו, ולפצות אותו בגין נזקיו המתבטאים באובדן רווחים מעסקות נדל"ן. בשלב זה ולצרכי אגרה מעמיד התובע את סכום התביעה על סך של 300,000 שקלים. כמו-כן הוא מבקש לחייב את הנתבע לפצות אותו בסך של 10,000 שקל בגין עוגמת נפש.
טרם הוגש כתב הגנה.

ת.א. 21688-12-13
תאריך:  22/12/2013   |   עודכן:  22/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
דוגמה נוספת להפעלת מנגנון התביעה הייצוגית: שני לקוחות של שופרסל טענו לנזק אישי של 233 שקל, הגישו תביעה בסך 144 מיליון שקל, השיגו פיצוי סמלי ללקוחות - ויקבלו כל אחד 30,000 שקל
יפעת גדות
המחקר הראה כי ככל שהגברים מעלים על עצמם קילוגרמים רבים יותר, כך גוברים הסיכויים לספירת זרע נמוכה יותר
איתמר לוין
השופטת שרה גדות מרחיבה את פרשנות הסעיף המאפשר למשרד הפנים לדחות על הסף בקשה למקלט וקובעת שהוא יחול גם במקרה בו המבקש מוסר גרסאות סותרות שאחת מהן אינה מצדיקה מתן מקלט
יצחק דנון
החברה הוותיקה עינב החץ טוענת כי הרכבת מסרבת לשלם לה את התמורה החוזית המאושרת בעבור ביצוע פרויקט להרחבת מקטע של מסילה בתחנת לוד
יצחק דנון
התובעת טוענת כי מגדל לא שילמה לה את תגמולי הביטוח המגיעים לה בהתאם לפוליסת הביטוח שהנפיקה לה בפרויקט "מגדלי רוממה" בירושלים בו שימשה כקבלן מבצע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il